Anketa:
Najsledovanejšie videá:
V-Strom pre rok 2010 - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuV-Strom pre rok 2010 - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokV-Strom pre rok 2010
Keďže majiteľov tejto motorky je tu asi viac, bude to určite zaujímať aj ich. |
Re: V-Strom pre rok 2010
:D este je priskoro na to aby sa vedelo k akym zmenam pride na modelovom rade 2010. |
Re: V-Strom pre rok 2010
Tak na DL 1000 som zvedavy aj ja . Zatial jazdim DL 650 ale ked cestaka tak uz len liter . Objem nicim nenahradis . Je to pravda pravduca . Prve modely pokial pridu na trh budu mat urcite nejake detske choroby ako to uz pri prvych kusoch byva . Takze si pekne pockam az sa muchy vychytaju a uvidim . Dovtedy akurat dojazdim DL650 . No ale v prvo rade sa mi ta motorka bude musiet pacit .. Ak nie pojdem o dum dal ... |
Re: V-Strom pre rok 2010
Tak isto aj ja ked dojazdim 650 tak uz asi len liter, len som zvedavy ci vobec Suza nieco nove a slusne upletie?! Alebo sa poobzeram po niecom inom, ved ked cloveku nieco nepadne do oka tak to moze byt najnajnaj! Tak este raz som velice zvedavy! |
Re: V-Strom pre rok 2010
maly strom zostava bezozmeny tak ako bol tento rok,o 1000ke zatial ziadne informacie niesu...zatial su oznamene 3 novinky na buduci rok |
Re: V-Strom pre rok 2010
xtremo : ake novinky to su ? Uz vela lusi sa ma pytalo ci nebude nejaky nasledovnik VZR1800R ..... ja neviem o nicom . |
Re: V-Strom pre rok 2010
zatial je oficialne potvrdeny movy marauder,nova gsx-r 600 a 750 a uplna novinka rmx450z |
Re: V-Strom pre rok 2010
Tych malych jazdenych Stromov je na predaj mraky... Preco? Velmi slusna moto, ale slaba... |
Re: V-Strom pre rok 2010
chcel som litra ,potom som spekuloval a mrzelo ma ,ze nemam 650...avsak teraz som rad ako som sa rozhodol ...GT100DL 07/08 |
Re: V-Strom pre rok 2010
Chlapi dnes som volal do Styxu Vrable , ze ake novinky pridu a nevedeli o nicom .... Ale na co som zvedavy hlavne ja budu ceny modelov 09 - skladove zasoby . Potom sa rozhodnem ci pojdem do nejakeho noveho zlacneneho modelu alebo ozaj pockam na to DL 1000 . |
Re: V-Strom pre rok 2010
kankoXF: tých malých stromov je na predaj preto, lebo ich mraky JE.podľa mňa.keby bola taká halda DL 1000, tak sa ich predáva takisto mraky a už by sa nešpekulovalo nad DL 650, ale nad DL 1000. |
Re: V-Strom pre rok 2010
conan v principe mas pravdu. Ale zas nevidim vela dovodov presadat z najuniverzalnejsej moto, s najväcsimi moznostami doplnkov a uprav (v kategorii low CE) na inu po 2-3 rokoch okrem toho, ze ludom zacne chybat vykon. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (11.08.2009 10:07) |
Re: V-Strom pre rok 2010
kankoXF.. podla mna stromcek 650 je uuuuplne postacujuci, paradna moto. nenasla som na nej jedine minus. |
Re: V-Strom pre rok 2010
zxr5ka : uplne suhlasim , motorecka je to absolutne bezvadna . Moja vyhrada je iba jedina a sice ze dialnica jej nevonia . Ruku na srdce , kto za kazdych okolnosti dodrzuje 130 .... Takze to je jedna vec a druha vec , pokial cestujem sam vykon je uplne v poho , pokial sme dvaja uz to nie je podla mojich predstav . Opakujem podla MOJICH predstav , takze je to subjektivna vec . Dalsie minus je ze mam model bez ABS a zopar krat by ritku riadne scislo ale ukociroval som to . Inak DL- ko motoricky vytacam fakt riadne a zatial ziadna ani najmensia zavada . Mam na nej 6000 km co sa inak nejako dlhodobo hodnotit neda . Ale ked ma obiehali na ceste do Chorvatska na dialnici silnejsie cestaky , zacalo ma to pekne stvat .. Ale inak motorecjka na ten obsah veeelmi dobra . Alle ako hovorim liter je liter . |
Re: V-Strom pre rok 2010
Tak taaaak. 650 nikdy nebude liter... A nie je nad to, mat vykonovu rezervu... |
Re: V-Strom pre rok 2010
Ano pani objem nicim nenahradis iba ak vybornym odladenim a vhodnym sprevodovanim... a toto je presne silna stranka maleho stroma. Niekedy je proste menej viac a pri V-strome to plati dva krat (slusna dynamika a este lepsia spotreba) |
Re: V-Strom pre rok 2010
no a je to tu zase,furt len ten objem a vykon.Pani a kto z vas skutočne využije ten vykon čo ma malý strom a o velkom ani nehovorim,Vačšinou jazdide sami max s jedným kufrom,kto mi chce nahovorit že ip jazdí 190.... a v zakrutach ide na hranu a brusi stupačky(no dobre,občas...),majitelia V-stromov si ich kupili kôli niečomu inemu.Inak maximalka 198 vs. 210 hmmm tomu hovorim vykonova rezerva.Malemu stromu nič nechyba,možno palubny počitač,tempomat,kryt motora. |
Re: V-Strom pre rok 2010
jarick Maly V-Strom je velmi vydarena motorka, aj ked ju postavili taku dobru "nahodou". Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (12.08.2009 0:14) |
Re: V-Strom pre rok 2010
kankoXF...nechcem rypat ale pri tej 120kmh ak porovnas DL1000 a DL650 tak by si sa velmi cudoval, ze obe na 6-tke zrychluju z tejto rychlosti velmi podobne. Tak ako som pisal je to aj o naladeni a napriklad pri DL1000 je na 120kmh vhodnejsia 5-tka ako 6-tka. Liter ma tu 6-tku doslova vhodnu na rychle dialnicne presuny. Samozrejme ide to na 6-tke aj pod 100kmh ale uz to ani zdaleka nie je to spravne orechove |
Re: V-Strom pre rok 2010
tomuto poriadne nerozumiem...čo to tu vôbec zrovnávame...1000 vs. 650?stále je to dookola.raz ktosi napísal že 650 je lepšia ako 1000 a tak sa rozprúdila debata o horkokrvnom porovnávaní a jediné argumenty sú že výkon nenahradíš a že prečo sa predáva tolko dvojročných DL 650 keď sú tak dobré.to že sú dobré sa nedá ničím poprieť.nie je to výmysel ani špekulácia.tie motorky proste dobré sú.a ten výkon?650-ka predsa nemôže mať výkon 1000 to dokáže hádam každý pochopiť.650-ka spadá do určitej kubatúry a v tej je naozaj dobrá, možno až neporaziteľná(zatiaľ).ten kto si ju kúpi, tak určite neočakáva, že mu výkonovo pôjde ako 1000, ale kupuje si ju z iného dôvodu. |
Re: V-Strom pre rok 2010
KankoXF freewinda s vstromom nemožeš porovavat jednovalec/karburator a dvojvalec/vstrekovanie....Podla mna kupou DL 650 ziskaš vaššiu hodnotu za investovane peniaze ako pri DL 1000, prave koli tomu že jediný rozdiel je len vačši motor ,ale nie až tak vačši vykon ,ostatne je rovnake.Po svete beha ovela viac malych strom prave koli tomu.Všimnite si kolko sa preda napr.BMW GS.V-STROM je minimalne tak popularny stroj ako GS lebo su to proste vydarene stoje aj mapriek svojim mucham.dokonaly stroj neexistuje.jednoducho majitelia DL 650 vedia prečo si ho kupili.presne tak chceli by ste cestne unduro s motorom zo Supersportu zo spotrebou skutra |
Re: V-Strom pre rok 2010
Jarick : uplny suhlas az na to , ze ako uz v debatach na inych forach zaznelo . Keby na to vsetci ludia mali , vozili by sa radsej na GS ako na Strome je to len a len o cene . V- Strom = GS pre chudobnych ako to uz na motoride zaznelo . Je to ako z autami . Kazdy by najradsej jazdil drahe auta , pokial mu to status neumoznuje , hlada ine poravnatelne alternativy . A o tom je prave Strom . Este k tomu vykonu . Nie je to o maximalke ako sa tu niekto domieva ale o krutaku a ked mas vykonovu rezervu je to na nezaplatenie . Hlavne pri predbiehani , jazdeni do kopca a pri zatazi , napr . pri dvoch jazdcoch . No a hlavne velky objem aj viacej vydrzi ci poctom km , zivotnostou motora alebo zatazenim . A hlavne menej sa takyto motor vytaca .Tolko moj nazor , ktory je ako som spomenul subjektivny . Ale na 650 - je ten motor genialny , to musim naozaj potvrdit . Hovorim za seba iba tolko ze 650 som skusil , a uz iba 1000. Peace |
Re: V-Strom pre rok 2010
jasne,je to o cene samozrejme.nemože si každy dovolit GS.Celkom sa Gs a V-strom zrovnavat nedaju lebo GS ma aj vybavu,podvozok,brzdy a motor niekde ide a od toho sa odvija cena,myslel som skor na užitkovu hodnotu za investovane prachy a s tym spojenu oblubenost. A s tym vykonom je to tak ako vravíš, zaleži aj od stýlu jazdy.Mne sa javi vykon 650 ako dostatočny pre cestne enduro, samozrejme ked berieme že je to 650-ka.ja od nej dostavam presne to čo potrebujem. |
Re: V-Strom pre rok 2010
jarick : chalani v styxe mi hovorili , ze DL 650 bude pre rok 2010 bez najmensej zmeny . Ci pride nova DL 1000 , neviem ani tuk , ale kua bol by som zvedavy na nu jak hovado . Lebo naozaj poskulujem po vecsej kubature . Clovece , ma napadlo , len ci ten strom nebol velky boom ( v dobrom ) vsetci sa namotali na 650 ze sak staci ..... a postupne zistuju ze na vacsie cestovanie vo dvojici to naozaj nie je . Mozno prave preto tolko 2 rocnych Stromov v inzeratoch ... fakt neviem . Moze to byt pricina ..... ale pokial by mi nepadla do oka nejaka 1000 - ka v roku 2010 , dojazdim 650 - ku v pohode . Nejako to nesilim ... |
Re: V-Strom pre rok 2010
Aj ja som zvedavý,aky bude novy stromcok aj ked nie všetko nove je dobre,v dnešnej dobe odlahčovania a zoštihlovania.zober si napr.podsedadlovy priestor čo všetko sa tam da narvat,alebo predne svetko-tie dve H4 svietia jak auto,predne plexi-nastavitelne,Uvidime čo je doležite pre suzuki marketing a inžinierov.Hmmmm a možno pojdu staršie modely zase na dračku.Apropo vačsie cestovanie pozri sa sem .kam až sa da cestovat na DL.www.mototour.sk |
Re: V-Strom pre rok 2010
vazeni STROMACI: co sa tak stretnut ak dozijeme v zdravi tela a ducha bud rok,napr otvor.sezony,hmm?(tento rok mi to urc nevyjde ,alebo ze by spolocny vylet kdes do SLO )... a mozeme po ceste badat a bádať... |
Re: V-Strom pre rok 2010
Bruno 75 ked pojdes v lete kdes daleko na vylet, tak si tu 650 pekne nalozit by si nesiel na prazdno + sadnite si na nu 2aja a val 120-140km/h potom mi povedz aku si mal spotrebu stastnu cestu |
Re: V-Strom pre rok 2010
rok 2010 www.totalmotorcycle.com/photos/2010models... aj strom, avsak v com je odlisny? |
Re: V-Strom pre rok 2010
predvcerom som bol v suzuki v trnave kuknut V-storm 650 nazivo, paradna motorecka, aj ked bola odstrojena /kryt motora, padaky, ......./ tak mi spravil cenu 200 000sk moze dat zlavu do 15% alebo turisticku vybavu zdarma |
Re: V-Strom pre rok 2010
Nenasiel som ani jeden rozdiel.... teda na 1. pohlad.... Nasiel niekto? |
Re: V-Strom pre rok 2010
na pohlad sa zda byt taky isty, kto vie ake zmeny(cary mary) previedli s motorom- najskor tobude to same, len prihodili o sviecku viac na valec myslim si-uvidime |
Re: V-Strom pre rok 2010
MOZNO KEBY SA VYRABALI AFRICY A SUPER TENERKY SAMOZREJME TROCHU VYLEPSENE CASOM TAK BY MAL STROMCEK DOST VAZNY PROBLEM:INAK PRECO SA NAPRIKLAD NEPOROVNAVA TRANSALP S VARADEROM?PRETOZE SA NEDA POROVNAVAT:KUA TAK NEPOROVNAVAJTE ODLISNE |
Re: V-Strom pre rok 2010
xsarkanx ja uz ani neviem co som napisal o DLku. Freewind oproti DL 650 staci. Taka zmena sa mi zda zbytocna. |
Re: V-Strom pre rok 2010
Penam....ver alebo nie ale DL650 spolu s ladvinkou nema ziadny problem ani po dialniciach tak ako uvadzas (do 140kmh) dokonca si dovolim povedat ze spotreba v pohode do 5 litrov. Je ale pravda, ze vykon a objem nicim nenahradis takze ak by si chcel tak ma urcite natries kedze mas tych kobyl pod ritou viacej. Z mojho pohladu je to ale menej podstatne a mne DL650 uplne postacuje na moje presuny (podla moznosti sa dialniciam vyhybam) a ta spotreba je pre mna ceresnicka na torte (nerad odovzdavam svoje € na pumpe) |
Re: V-Strom pre rok 2010
DL650 je velmi dobra motorka. Ale dvaja a tri kufre a dost to citis... |
Re: V-Strom pre rok 2010
po predaji mojej sportovej motorky som sa rozhodol pre turistiku . |
Re: V-Strom pre rok 2010
csuka85 za tuto informaciu Ta zacnu kamenovat! Na mna uz ani nereaguju, ked napisem ze DL650 je slaba. |
Re: V-Strom pre rok 2010
kanko XF nezačnu je to fakt ktorý sa nedá vyvrátiť. a to vedia vsetcia majitelia 650 tiek . |
Re: V-Strom pre rok 2010
Bnuro75 som Peman, ne PENazAMericky sak jak sa mi vidi budeme sa musiet aj s kankomXF sretnut a ist na kofolu...za dalsie mam stroma litroveho dovezeneho medzi poslednymi kusmi2008,ale 2 sviecky na valec nema,na 100% a podla vsetkeho,ked sa stale dovazat do EU nemoze tak ani nema....ked Ti 600pajda vyhovuje tak je to ok Ja ta nechcem presviedcat ci co.hl vec ze si spokojny |
Re: V-Strom pre rok 2010
Ahojte.. |
Re: V-Strom pre rok 2010
Packy je len jedna Kto nejazdil stroma dlhodobo, ten nikdy nepochopí jeho kvality a vždy sa mu bude zdať slabý Je to mašina, ktorá urobí radosť aj začiatočníkovi aj človeku čo sa už nabláznil dosť |
Re: V-Strom pre rok 2010
UKsLaVo: ak dotycny neplanuje mat z masiny lestenku tak mu "packy" vadit nebudu. Ak s tym planuje ist mimo cesty ta farba ma jednu vyhodu /za predpokldu ze plasty su cierne/ pri poskriabany "az do ziveho" nebudu skrabance tak viditelne, ako by tomu bolo pri svetlejsej farbe. |
Re: V-Strom pre rok 2010
superflanker, ked niekto chce kupit noveho 2010 stroma cierneho, kupi ho... Upravené 1 krát. Naposledy upravil UKsLaVo (19.03.2010 20:13) |
Re: V-Strom pre rok 2010
no.... poznamka...: myslim , ze darmo budete hladat inovaciu, ked je to strom v povodnom zneni ako aj bol. nikto totiz inovaciu nerobil... to, co je v tom odaze, je len ta ista motorka. To, ze boli stiahnute z europskeho trhu este neznamena, ze na americkom a australskom nezostavaju nadalej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hooopy (20.03.2010 9:32) |
Re: V-Strom pre rok 2010
Velmi zalezi od toho, kto co jazdi a ocakava. Pri mojom kludnom sposobe jazdy mi vykon nechyba ani vo dvojici a nalozeny. Zatial mi vykon chybal len v extremoch ako bol Grossglockner, tam by sa zopar konikov navyse zislo. Pri beznej turistike, pripadne vo dvojici na lahko som ten pocit nikdy nemal. Ale ako vravim, je to individualne. Ted Simon sa v roku 1973 vydal na cestu okolo sveta na Triumphe Tiger T100, ktory mal obsah 500 cc, za styri roky na nom presiel viac ako 100.000 km a vykon mu nechybal |
Re: V-Strom pre rok 2010
Aj Trabant s obytnym privesom sa dovalil s nalepkou DDR na Bukovu a kempovali tam vysmiaty. DL 650 je dobre poskladana motorka. Pre urcitu skupinu turistov (dvaja+tri kufre) moze byt slaba ak cakaju vykon 900-1200 ccm motoriek a tahanie zo sraciek pri riskantnej jazde. |
Re: V-Strom pre rok 2010
Výkon chýba len tomu, čo jazdí nad svoje možnosti a čaká, že ho motorka bude ťahať zo sračiek do ktorých sa dostal svojou nerozvážnosťou. |
Re: V-Strom pre rok 2010
to su silne reci kanko... superflanker. |
Re: V-Strom pre rok 2010
hoopy: to co si napisal vsetko sedi. Je to vsak snad len jedna situacia kde mozes pouzit taketo konstatovanie opravnene. Jednoducho som si vedomy vykonu a momentalnej hmotnosti masiny a tak jazdim. Nepustim sa ten kamion obehnut, kym to nie je bezpecne. Len ti musim povedat, ze az taky markantny rozdiel v tom nebude. Ak "nalahko" obiehas v miestach kde by si to nalozeny nestihol, tiez to nebude košer. Ked som zacinal na aute (Skoda 100), potreboval som pomaly vyhlad na kilometer aby som si bol isty, ze ked to roztiahnem tak sa vcas zaradim. Auto chodilo cestovnou 90tkou a to mi stacilo. Ano , boli situacie, kde by sa hodilo "kopnut do vrtule", ale ako som pisal vyssie - ked som si vedomy vykonu a momentalnej vahy - prisposobim tomu jazdu a viac vykonu nepotrebujem. |
Re: V-Strom pre rok 2010
ja si myslím že to je ozaj Ďalšia nezmyselná debata!!! Zase je to o subjektívnom názore! |
Re: V-Strom pre rok 2010
vsetky moje peniaze ma moja manzelka, ale ja som relativne stastný |
Re: V-Strom pre rok 2010
Mam zatial (kto vie kolko este) XF 650 freewind. Jednovalec, co ma cca 50 konof. |
Re: V-Strom pre rok 2010
tak k tomu jasné že nieje čo dodať, za týchto okolností ktoré si uviedol by som istotne išiel do nejakého "autobusu" tam jednoducho treba viac "čísel" |
Re: V-Strom pre rok 2010
Orin Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ayco (04.07.2010 11:45) |