Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3507 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28597
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17025)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11572)

Význam sekundárnej škrtiacej klapky - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVýznam sekundárnej škrtiacej klapky - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.06.2010 22:58

Význam sekundárnej škrtiacej klapky

MaChr
 Kávičkár 

Ikona

Na co sluzi vedlajsia skrtiaca klapka pri dnesnych motoroch so vstrekovanim? Myslim, ze Kawasaki to pouziva pri 636ke a Z1000 a inych. Vyznam 2. klapky pri karburatoroch mi je v podstate znamy (pouzivany ako priverovy sytic, ktory bol nutny,kedze pri studenom motore dochadzalo ku kondezacii paliva na stenach, atd.). To asi nebude pripad motorov so vstrekovanim kedze riadiaca jednotka ovplyvnuje zlozenie zmesi na zaklade snimacov vzduchu a teploty,atd... a tym padom je schopna zabezpecit potrebnu davku paliva aj pri studenom motore...a aj tak je vstrekovac umiestneni az pod tymi dvoma skrtiacimi klapkami...
viem ako je ovladana 2. klapka ale proste nechapem jej vyznam...ovplyvnuje nejak prudenie vzduchu svojim natocenim alebo co?...

ak viete,prosim vysvetlite...cakaju ma obhajoby...
dakujem za PRISPEVKY K TEME

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MaChr (21.06.2010 23:00)


21.06.2010 23:19

Re: Význam sekundárnej škrtiacej klapky

Zofre
 Kávičkár 

Ikona

-obidve klapky funguju rovnakym sposobom,rozdiel je len v tom,ze jedna je ovladana plynovym lankom a druha riadiacou jednotkou.Ide o to,ze ked das plny plyn,tak otvoris prvu klapku,dolezitejsie je ale,ci ti ten full gas odsuhlasi pocitac-ak nie tak druha klapka ostane privreta a v skutocnosti motor nedava plny vykon..Napr. moja moto je seriovo skrtena na prvych troch kvaltoch-t.j.maximalny potencial motora dostanem iba na 4. 5. a 6.prevod..(nebavime sa o max.vykone,ale o reakciach motora)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.