Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 6282 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26423
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15932)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10491)

motokrosové 4T 250 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiumotokrosové 4T 250 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
23.11.2006 19:29

motokrosové 4T 250

Zdravím všetkých motokrosárov.Potreboval by som pár inf. o ich spolaklivosti jazdné vlastnosti a tak-napr.Yamaha YZF250.vdaka.


24.11.2006 11:32

Re: motokrosové 4T 250

marekon
 Bahniak 

tá je s nich najspolahlivejšia, myslím že hobíci zajazdia lepšie časy na tychto menších štvortaktoch ako na velkých, no a životnosť pozri si paremetre motora to hovorí za všetko.


24.11.2006 12:30

Re: motokrosové 4T 250

Ked 250 4t tak urcite yamaha alebo ktm.
Su to super stroje ale musis ich riadne vytacat oproti 450 -kam.
Ale maju svoje caro a v triede 125ccm nemaju konkurenta.
Skus a uvidis.Mozem vrelo odporucit teda ak nie si nejaky palic.
Ak si hobik tak je to super volba.
Zdar


24.11.2006 15:23

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

Vlastnim suzuki RMZ 250 a je to uplna supa ,ked kupis novotku tak je jedno ci je Yamaha ,KTM ,suzuki alebo Kawasaki,Honda ...all motorbikes su uplne supy 4T vyhralo u mna na plnej ciare ...

Viem o jednej suzuki RMZ 250 05 keby si chcel nejazdenej uplnej raketke ...good cena .... :-D


24.11.2006 16:08

Re: motokrosové 4T 250

vlke
 Bahniak 

Ikona

romanMX: niesom motokrosar ale ... co sa tyka spolahlivosti, to ze to toci slushne cez 10 000 ot./min jej na zivotnosti iste nepridava. To co vidis na pretekoch ako taky Kohut rozbije aj silnejsie motorky ... ta motorka nema takmer nic zo seriovej vyroby! A chlapec ma za tyzden najazdene viacej ako ty a ja za sezonu dokopy! Su jazdci co si sami daju par sekund lepsi cas na kolo na 250 4T ako ked idu 450 4T ... komu co vyhovuje. Kazdopadne 250-ka je lahsie manevrovatelna a viacej odpusta chyby.
Co sa tyka znaciek ... nic proti tebe ale niesi na takej urovni aby si postrehol rozdiely medzi jednotlivymi znackami... vyber si tu co sa ti paci, znacku ktora ma predajnu blizko tvojho mesta, znacku u ktorej netreba cakat x-tyzdnov na ND ... inym slovom praktickost pred imidzom.
To co pisal grilo ze "su to uplne supy" ... ked nato presadnes s CR250R tak sa ti bude zdat ze ta motorka vobec netaha :-D Ja osobne radsej 2T, hlavne koli tomu ze ten motor viacej znesie, je ovela zivsi a je jednoduchsi. A v podobnom zneni sa vyjadril aj David Knight.
Ja na vojom mieste idem za niekym kto nieco take ma, preveziem sa a ...


25.11.2006 9:50

Re: motokrosové 4T 250

karol1
 Bahniak 

Ikona

vlke - súhlas
a keď sa bavíme o "najlepšej" YZF-ke , tak mi nedá nerypnúť - kamarát si to kúpil v máji , povozil sa cca do 5hodín a na mašine ľahli sacie ventily. Zvyšok sezóny ich márne po čertoch diabloch zháňal , všade sa stretol len s pokrčenými ramenami , že vraj nie je v európe ani kusa.
Ďakujem - nemusím.
Na CRF-ku boli ventily do 3 dní.
A ešte na záver - pri opätovnej montáži vačiek na crf žiadny problém je to na valivých ložiskách, yzf -klzné ložiská ,sme museli domce presviedčať, lebo drhlo vačku - ani sa nedala potočiť.Zrejme nejaké pnutie .


25.11.2006 10:26

Re: motokrosové 4T 250

Presne treba ísť a vyskúšať si. Kamoš má CRF 250 2005 a nemá s ňou žiadny problém, a dáva jej pekné kapky. Páči sa mi na tom motore že má oddelenú olejovú náplň motor a prevodovka. Myslím že RMZ 250 2004-2005 sú totožné stroje ako KX 250 F.


25.11.2006 15:58

Re: motokrosové 4T 250

marekon
 Bahniak 

kawa kx250f r.v.2006(funglovka) dva krát do sezoný nabúraný motor oprava za obidva razy 80000 sk,
a to jú má hobík.že výrobné chybyčky.
yamaha má v tom aspon dlhoročnú prax.


25.11.2006 17:15

Re: motokrosové 4T 250

To kde preboha zhanal tie ventile na yamahu v humne?Hned prvy clovek ktory ma napada je Hrehor z Povazskej Bystrice ten jazdi aj ma servis na yamahy takze on by nemal problem zohnat daco na yamahu.
A co sa tyka crf-iek nevravim ze su zle ale ze ventile na nich odchadzaju ako keby boli zo sopla.
Niektore sa mozu vydarit ale vacsina .... no neviem.Vykon maju to teda sa musi nechat.
Kurna ja by som tiez bral taku yz 450 to by bola sakra vrazda to hej. >:-)


27.11.2006 9:28

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

karol1: neviem kde bol ten clovek zhanat tie ventily ale isto nie v Yamahe u nas v pb u Cunderlika su ND do 48 hodin ak ked to nie je pravidlo ale najdlhsia cakacia doba je tyzden ale to je malokedy ....a mame ich aj v ponuke ....NEKLAM

:-D


27.11.2006 16:00

Re: motokrosové 4T 250

karol1
 Bahniak 

Ikona

takže moji zlatí- u Bohuslava v Nitre sa bili do pŕs, že do 10 dní budú. Neboli. Gregy-Wiseco ešte nie sú v ponuke aj keď sú v katalógu , to bol prvý človek , ktorému som volal. Čunďo -bohužiaľ tiež 0 bodov (len tak mimochodom jazdíme v jednej kategórii na endure) , dokonca ani Kapajčík , čo má každý mesiac novú mašinu nevedel z Talianska doniesť.

grilo - NEKLAMEM. To si vyprosím!! Zovšadiaľ (PR Team , Petro a spol , Yamamoto apod.) odpoveď - nie je ani kusa v Európe. Snáď vraj koncom septembra.Aká je situácia teraz neviem , ale moju dôveru v značku to značne naštrbilo.

A ak mám ďalej porovnávať - YZF250 má rozvodové kolečko vyfrézované priamo na hriadeli kľukovky s bohovsky malým priemerom , takže vyžaduje špeciálnu rozvodovú reťaz s malým polomerom zalomeniaa vďaka malému počtu zubov sa rýchlo opotrebúva. CRF - podstatne väčšie a lisované kolečko rozvodov na kľuke.
u CRF-ky oddelené olejové náplne výrazne predlžujú životnosť kľukového hriadeľa , piestu , válca atď.Aby som len nechválil , tak vyvažovací hriadeľ na CRF-ke je mazaný z prevodovky a hlavne ľavé ložisko je dosť uzavreté , takže trpí. Valčeky bežia priamo po hriadeli , takže oprava=výmena= cca 8000Sk.(ak by ste trébovali , dá sa opraviť za cca litrík a pol :-) )

KXF a RMZ 250 nekomentujem . Keď na čisto novej mašine pustí tesnenie pod hlavou (a nie raz) a pretočí sa o tri zuby rozvodové koleso voči vačke......No coment!


28.11.2006 11:26

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

karol1:robim u Cunderlika a tie ventily su a vzdy boli ....................no problem.....
Takze si na omyle a keby ich emil chcel tak by sa ma opytal ci su a ma mich aj na skalde takze no comment tvoje tliachanice .....hahhahahaahaa


28.11.2006 11:56

Re: motokrosové 4T 250

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

a kdo tu ma skusenosti s huskou 250 4t? :-}


28.11.2006 19:12

Re: motokrosové 4T 250

karol1
 Bahniak 

Ikona

grilo - ja som ich potreboval v lete!! a vtedy ich Čunďo nemal! možno sa ťa zabudol spýtať :-) teraz si ich zasoľ!!
Ale zapamätám si a ak by som v budúcnosti potreboval , tak si prvý na koho sa obrátim. Ale ak nebudú do 48 hodín tak ..... 8-)


29.11.2006 12:34

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

karol1: cez leto nechcel by som robit moto cez leto...vidis to su aj vzdy boli ked nebudu do 48 hodin tak budu ked pridu a to ja neovplyvnujem ...treba napsiat sikminam tzv ting- tong ...
RMZ4ever :-P


29.11.2006 14:28

Re: motokrosové 4T 250

karol1
 Bahniak 

Ikona

vieš bol by som v klídku , keby sa v nemenovanom autorizovanom servise nebil predavač do hrude , "keď som povedal , že budú do 10dní , tak budú!!!!", po mesiaci vychladol.
smola bola , že kamoš to kúpil "dovoz z DE v 100%-nom stave!" , realita bolla rýdzo Slovenská.
A nechci vedieť , čo mi povedal Čunďo na Suziny všeobecne,spýtaj sa jeho. ;-)


30.11.2006 15:24

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

jane kazdy ma nazor svoj ako ja ma mna KTM(kokot tlaci motorku ) tak aj iny maju na zora nmasiny 100 ludi 100 chutiiiiiiiiiiiiiii najlesoie si doviest s cudziny za lacnotku §!!!
RMZ4ever.... :-P
Suzuki bola shita mozno do 2004 ale potom ked sa rozdelili s Kawou tak uz je uplne ina je fajn ... ja nie som ziaden Reed,Carmichael ..ani podobny hobby sverepcek a ta k..hobby chapes to ... :-~


30.11.2006 15:30

Re: motokrosové 4T 250

ja uz som rozhodnutý,ze co ,ale chýba mi taká drobnosť´=180.000Sk a dakujem za poradenstvo... :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil romanMX (30.11.2006 15:35)


30.11.2006 18:00

Re: motokrosové 4T 250

Pripojim sa aj ja....
grilo: hovoris ze odkedy sa rozdelila suzuki a kawa tak robia lepsie masiny,neviem v com ale je to tvoj nazor...
hovoris ze ktm su haraburdy-(kkt tlaci motorku) chcel by som ta pocuvat co by si hovoril keby si sa povozil na SXF250 ;-) chvalil by sa zasa tu...ale je to tvoj nazor...
Ja som zasa videl ako typek pred pretekom na suzuki trenoval rano,jazdil asi 2 kola a zrazu odstavil-rozsypana prevodovka,dali to dokopy a navecer sa mu to stalo zasa.A myslim ze karol1 by nemal dovod tu spominat tu vec s ventilmi keby to tak nebolo. CELY PRISPEVOK JE IBA MOJ OSOBNY NAZOR :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivo1 (30.11.2006 18:06)


30.11.2006 18:27

Re: motokrosové 4T 250

Ivo1:urcite mas pravdu,Ktm ma podľa mojho názoru kvalitne prepracovaný motor aj podvozok(nie je to žiadny črep)a určite drží krok s japoncami.ba aj viac....a navyse poruchovost prevodoviek je známa vec,u RM125 som o tom pocul viackrat.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil romanMX (30.11.2006 18:35)


01.12.2006 10:11

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

Bodaj by chalani ,ok idem kupit SX250F .......... :-(


01.12.2006 10:13

Re: motokrosové 4T 250

grilo
 Motarďák 

Ikona

Ako mne ta RMZ 250 r.v. 05 drzii ,nastastie jej este nic nebolo ....ale co nie je moze byt ... :-P


01.12.2006 18:33

Re: motokrosové 4T 250

karol1
 Bahniak 

Ikona

nemožno to brať tragicky , skôr či neskôr sa každá pokazí .
Stačí , že dobre počúvate a hýbete sa medzi ľudmi a odrazu -ktm 250 po 2 mesiacoch ľahnuté ventily, staršie husky ich trhali jak na bežiacom páse, funglovka cr 125 čo neprešla na pretekoch ani kolo (8km) a motor ľahol.Choďte sa pozrieť v sobotu poobede do depa v Gajaroch na countrycross - to je likvidačný podnik.Nie je nič prekvapujúce , keď tam ľahne 20 mašín rôznych značiek. Posledne som tam videl , ako sa ventil na 450KTM-ke zmenil na frézu a vyrobil slušivú drážku do valca odzhora až dole.


02.12.2006 0:57

Re: motokrosové 4T 250

ajajajaaaaj :-) teraz som si zavaril :-D :-D :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.