Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3432 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

Jawa 350 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa 350 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
21.11.2004 3:34

Jawa 350

Raamirez
Neregistrovaný

čaute ľudia.
Počul som nejaký fámy o tom, že na Jawke 350 sá dá motor, respektíve kľukovka a zapalovanie prerobiť tak, aby išli obidva piesty súčasne. Teoreticky to je možné, že by sa kľukovka dala rozlisovať ale prakticky si to neviem predstaviť. Zvečšil by sa výkon, alebo aký by to mohlo mať ťah. Poraďte ak viete. :-P


21.11.2004 8:21

Re: Jawa 350

Tos
Neregistrovaný

Je to pravda. Spytaj sa to na www.jawamania.cz tam ti to povedia podrobne.


21.11.2004 8:54

Re: Jawa 350

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Da sa to v pohode, mal by sa zvacsit moment, robili to chlapici co jazdili do terenu, no zivotnost motora bude rapidne nizsia a brutalne vibracie. A potrebujes mat raz taky priemer karburatora, lebo ti budu papat oba valce naraz.
Ja som to tiez chcel robit ked som mal rozhodeny motor, no odhovorili ma od toho. Pozri sa na Jawamaniu, tam sa o tom diskutovalo vela
;-)


22.11.2004 16:25

Re: Jawa 350

Furby
 Skútrista 

Ikona

To by ale riadne hegalo :-D heg - heg ;-) F!


23.11.2004 19:10

Re: Jawa 350

nie su to famy vola sa to jednohup a naozaj je vacsi krutak , ale aj vibracie . do stredu kluky sa dava silnejsie lozisko a zo stredoveho dielu sa odstranuju labyrinty aby bol pristup oleja. dost to vytahuje primarnu retaz . zapalo ide len na jedno ramienko a ak nechas povodne inducky tak ho dost opaluje ,da sa pouzit dvojita inducka , napr z japonca.


24.11.2004 15:54

Re: Jawa 350

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Vysvetli mi aky labyrint tam mozes odstranit? :-~


24.11.2004 17:48

Re: Jawa 350

kalupko - ked skladas kluku tak z jednej strany stredoveho loziska mas taky hlinikovy kotucik - to je jeden labyrint a druhy je sucastou stredoveho dielu -proste zoskrutkujes stredovy diel , das do sustruhu a dieru co ma povodne priemer cca 36 mm pretocis na 55 mm. videl si uz rozobraty motor :-}


25.11.2004 18:17

Re: Jawa 350

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Jasne ze som ho mal rozobrany. Toto leto dva krat. Len som to trosku nepochopil, sory. ;-)


25.11.2004 22:16

Re: Jawa 350

prepac . poslednu vetu som si mohol nechat od cesty . a co ze si dvakrat rozoberal motor ?


26.11.2004 10:43

Re: Jawa 350

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Chytal falosny vzduch, presaval si zmes medzi valcami, po prvej oprave to vydrzalo 500 km, tak som sa nasral, rozobral to znovu, dal aj kluku na GO. No miesto labyrintu medzi loziskami tam bolo iba gufero (tam bola chyba), ja som nevedel co tam ma byt, tak mi tam chlapik dal ten hlinikovy kotucik a od leta to frci az do dnes. Doteraz som ten motor nepoznal vobec, no teraz ho uz zlozim aj poslepiacky. A ten labyrint medzi loziskami na kluke, (ten kotucik) ako vyzera zvnutra? Tam je tiez nejake tesnenie? Lebo to som nevidel, dal mi to uz poskladane.
No a ked som to uz mal rozobrane, tak som si aj zalestil, a zlicoval kanaliky. Slape gut. :-D


26.11.2004 13:22

Re: Jawa 350

na tom kotuciku su len dve drazky podobne ako ked sa mrknes na maly priemer v stredovom diely. nic sa tam nedotyka , tesni to tym , ze cez malu strbinku s drazkami nedokaze prefuknut , ked sa to toci


26.11.2004 17:01

Re: Jawa 350

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ahaaaaaa :-O

Vdaka, uz som mudrejsi.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.