Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2249 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26698
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16079)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10619)

Honda XL600R nastavenie zapalovanie/rozvodov - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda XL600R nastavenie zapalovanie/rozvodov - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
25.07.2006 7:46

Honda XL600R nastavenie zapalovanie/rozvodov

Zdravim kolegovia,
mal by som na vas jeden dotaz. Po nastaveni rozvodov naslednom zmontovani je motor nefunkcny. Podotykam, ze co sa tyka nastavenia rozvodov, by to malo byt vsetko v poriadku. Klasika- motor v T - cku horne rozvodove kolecko v ryskach. Nasledne korektne nastavenie ventilovej vole... ALE !!!
Vzhladom na to, ze prevodovy pomer rozvod. kolies je 1:2... Ked sa spodne koleso otoci jeden krat, a vrchne vlastne iba o polovicu. Otazka teda je: Kedy hadze iskru??? Po kazdom otoceni spodneho kolesa /motora/ o 360 stupnov /vtedy sa otoci horna vacka iba o polovicu/ alebo kazdy druhy krat, ked sa otoci dolne koleso o 720 stupnov - vtedy by sa otocilo horne o cely jeden krat, t.j. o 360stup. ??? V tomto pripade by bol asi moj problem zakoreneny - ak som netrafil ten spravny polkruh toho vrchneho kolesa...

Ak som teda niekde urobil chybu opravte ma.

Dik


25.07.2006 9:12

Re: Honda XL600R nastavenie zapalovanie/rozvodov

tomas600
 Bahniak 

Ikona

1 . iskru hádže pri každej polohe piesta v hornej úvrati bez ohľadu či ide o kompresiu alebo o výfuk
2. s tými uhlami sa netráp - japonci nad tým strávili mnoho času a funguje to
3. tvoj problém bude v tom že si zle nastavil prstenec pre snímanie polohy piesta a preto ti motor nejde lebo iskru nehádže v tom správnom okamihu.

niečo o tom viem lebo pred nejakým tým časom som si hlavu s tým lámal sám

ked nastavíš rotor na rysku "F" tak nastav prstenec presne oproti snímaču a malo by to byť OK ak je to táto príčina.
8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.