Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Rozvody na Kawasaki GPZ 500 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuRozvody na Kawasaki GPZ 500 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Rozvody na Kawasaki GPZ 500
nevie mi niekto pomôct ako mam nastavit rozvody na Kawasaki GPZ 500? Za pomoc dakujem. |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Stiahni si manuál. 88.86.105.230/upload/files/manualy/ |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Diky ale nasiel som tam len manual ktory uz mam a tam nastavenie nieje alebo to neviem najst ,ale hladal som uz niekolko krat. Potreboval by som to vysvetlit. Viem ze kluka by mala byt na znacke "T" a ze medzi vackami maju byt 24 zubov ale neviem ako ma byt nastavena vacka proti kluke. |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Keď máš kľuku na T mali by byť piesty v hornej úvrati.Podľa nich nastav vačkové hriadele.Do otvoru sviečky strč tyčku alebo skrutkovač a uvidíš ktorý piest je hore v HU(na mojej obidve) .Tam by majú byť ventily zavreté -vačky sú v polohe ležmo a nestláčajú hrnčeky-ventily (neviem ako je to na GPZ či nemáš vahátka).Na druhom válci to má byť opačne.Rysky by mali byť aj na vačkových hriadeliach alebo rozvodových kolieskach . Jednoznačne keď to zložíš najprv pretoč motor bez sviečok gola-kľúčom cez kľukovku, nesmú sa stretnúť ventily s piestami musí sa točiť bez odporu . |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
tak som to nastavil ale neviem ci to je o.k. Rozvodove koleso sa neda pretocit pasuje len jednym spôsobom a su na nich dve znacky. Medzi nimi by mali bit 24 zubov na retazi. Len neviem ako mam nastavit tu prvu vacku. Sroby na kolese by mali bit rovnobezne z hlavou? Tak som to dal ,motor bezi len trochu hapruje tak neviem ci to je v rozvodoch lebo mohol som sa seknut o jeden zub a môze to blbnut. |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Stačí že to nesedí o zub a už to nejde ako má -napr. strieľa do výfuku.Skús to nastaviť podľa tých značiek na rozv. kolese , niekedy všetko sedí a kedˇdotiahneš vačkovku skrutkami tak sa rysky posunú.Vtedy treba vačkovku o zub pretočiť . |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
to je samozrejme prave ze mi striela do vyfuku ale inac bezi na obe valce bez problemov. Ja len neviem ako presne ma bit vacka oproti kluke. Kluku si nastavim na "T" a vacka ma bit v akej polohe? Ma bit na pomyselnej priamke ktora prechadza stredami vaciek? A ak ano ma na tej priamke bit ta znacka"jamnka" co je na kolese alebo ta znacka pri ktorej je napis "ext" alebo "in"? |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Pozri si v manualy kedy maju otvarat a zatvarat ventily a skontroluj to uhlomerom. Mne to robili v servise a poskladali to zle asi o 1 zub a motor potom nesiel do otacok, max 7000-7500 a dost. Ziadne strielanie, vsetko slapalo, len to netocilo. Potom zmaturovali s uhlomerom a zacala slapat jak besna. Takze, ked to inac nepojde, tak to skus takto. |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
mas na tom kolese dve ciarky oproti sebe? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zego (09.08.2008 20:28) |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Mali by tam byt dve rysky na kazdej vackovej hriadeli...ex-je vyfukova, in je vacka sania...tie rysky su na ozubenych kolesach a mali by po montazi licovat z hornou plochou hlav valcov....kazda z nich by mala smerovat von z motora, cize nemali bz bzt otocene k sebe, ale od seba...jedna na stranu ku karbcom, a druha na stranu vyfukoveho potrubia...tak to mam na Kawe ZZR Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepepe11 (09.08.2008 20:49) |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Všetko sedí čo ti tu napísali len ZZRje štvorválec a neviem či to sedí z dvojválcom GPZ.Na mojej XTZ mám E sanie a I výfuk proti sebe a jamky tiež .Rysky rovnobežne s hlavou. |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
dneska som to zase skusal. Zistil som ze vacky maju v sebe take vybrania a podla vsetkeho by sa do nich mal vsunut pripravok ktory zaisti vacky v spravnej polohe a az potom sa nasadi retaz. Aj ked nemam ten pripravok tak tie vacky maju bit obe rovnak a ja som ich mal o jeden zub rozhadzane ale stejne to blbne. Motorka nebezi hladko. Sem tam vynecha jeden valec a ked zmeni zvuk tak z jedneho valca sa vyvali kudol dymu. trocha podymi a potom sa to zase upravy a nedymi. A po case sa to zase opakuje. Tak neviem. Su tam nove kruzky, prelestene valce, zkontrolovana hlava a mali by bit vymenene semeringy na ventiloch a asi aj voditka. Tak uz fakt neviem. To robila aj predtym. Dymila na jeden valec potom zanieslo sviecku a uz nechcela ist na obe valce. |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Teraz som to pozeral v tom manuali...Na vyfukovej vacke musi byt zaronvo z hlavou znacka EX a na vacke sania IN. Na vrchnej strane ozubenych kolies by si mal mat od bodky k bodke 24 clankov rozvodovky...a malo by to byt v pohode, pokial tam nemas este nejaky iny problem Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepepe11 (09.08.2008 23:14) |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
alebo mas dobre zostaveny a zamontovany napinak rozvodovky??? |
Re: Rozvody na Kawasaki GPZ 500
Napinak je v poriadku a uz si myslim ze aj rozvody skôr si myslim ze tie karburatory. Vymenili sme ich z inej a bezi o poznanie lepsie len roby to co som opisoval. Na starych karburatoroch sa nedostaval do otacok a strielal do karbeca ale len jeden valec. Asi skusim vymenit cely valec s piestom, kruzkami a hlavou. Mam ine z masiny co bezala bez problemou. Ona uz celkom slape len dost dymi. |