Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3827 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26376
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15912)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10464)

HUSQVARNA TE 610 E - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHUSQVARNA TE 610 E - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Karburátor.

17.02.2009 20:51

HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

Poradte mi mam problem s karburatorom bohatost zmesi mam nastavene na 1otačku šrubku volnobehu tak isto na 1 naštartujem motorku zapnem sitič motor naskoči na prvy krat po zohriati motora vypnem sitič a motor zdochne neda sa viac naštartovat potom nastavim bohatost zmesi na 3 a štvrt otačky volnobeh na 3 a pol motorka naštartuje a na volnobeh ide pravidelne pri držani otačok motora približne na 2000 dochadza k nepravydelnemu chodu motora + - 500 otačok hore dole pri ubrati plynu striela do vyfuku viem že to znamena že mam bohatu zmes aj sviečka je čierna ale jedine pri takom to nastaveni motor beži a da sa znova naštartovat pri jazdeni samozrejme motorka skače jak koza.Po vychladnuti motora sa motorka neda naštartovat ani zo sitičom a musim znova nastavit karburator tak ako som už pisal na začiatku pri žiadnych inych nastaveniach motocykel nefunguje a takto to musim zakaždym nastavovat dookola pokial ma s tym niekto skusenost tak poradte.


17.02.2009 20:52

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

a kompresiu mas aku?


17.02.2009 20:59

Re: HUSQVARNA TE 610 E

CestnyPirat
 Motarďák 

Ikona

pocuj ja mam husku 410 tee a a stalo sa mi aj to ze ked je zla kostra tak striela do vyfuku a isla uplne nahovno a to mi sposobilo ze mi odpalilo riadiacu jednotku
alebo ked mi raz jeden hajzel vymontoval trisku tak nastartovala na sitici a ked som ho vypol tak skapala

Upravené 1 krát. Naposledy upravil CestnyPirat (17.02.2009 20:59)


17.02.2009 21:03

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

kompresiu som nemeral ale motor som mal v servise tam mi menili rozvodovu retaz a nastavovali ventile po založeni motora ale žiadna zmena a stale ten isty problem so startovanim


17.02.2009 21:09

Re: HUSQVARNA TE 610 E

karol1
 Bahniak 

Ikona

no tak bude asik chyba niekde inde.
Ak ovšem neboli napr. predtým rozvody zle a teraz to dali dokopy tak ako bolo , len s novou retiazkou.


17.02.2009 21:17

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

ta vymena retaze bola zbytočna lebo ked som ju zbadal tak bola ako nova aj kamarat čo opravuje moto povedal že je OK


17.02.2009 21:27

Re: HUSQVARNA TE 610 E

karol1
 Bahniak 

Ikona

vieš , inak sa pristupuje k moto , ak si Ty zadáš , že chceš vymeniť rozvodku a nastaviť ventily a inak , keď zadáš : "neštartuje"
A bojím , že na tej Tvojej moto toho môže byť v rôznej kombinácii viac.
napr. presadené rozvody + netesnosť v saní + netesné ventily + vygajdané vodítka ventilov+ vybehaný valec piest + vada zapaľovania , alebo vadne nastavené zapaľovanie.

Skúšal si stroboskopom aký máš predstih? Asi sotva , ale to je jedna zo základných diagnostík.
Niekedy je problém nájsť zradu , keď mám mašinu v hrsti a nie to ešte na diaľku.

Skontroluj všetky kábliky , skontroluj čistotu karbíka , zmeraj kompresiu , pozri , či máš dobre a naplno zastrčený kábel vo fajke (to ma napr. nasralo v Krompachoch pred cca 3-mi-4mi rokmi) , a ak to nepomôže , tak to daj tam , kde majú aj iné vybavenie ako 5 kľúčov a 2 kladivá.


17.02.2009 21:54

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

OK karol 1 maš pravdu ja sa snažim odstranit to doma lebo sa mi to nezdalo že to bude až taky problem


17.02.2009 22:08

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

tie klesajuce a stupajuce otačky motora ma doviedli k tomu že by to mohla byt rozvodova retaz a že tym sa vyrieši aj to štartovanie ale bola to asi chyba, potom som vymenil aj puzdra na vahadlach a dal som aj nove tyčky


17.02.2009 22:52

Re: HUSQVARNA TE 610 E

cugo
 Kávičkár 

moze byt problem aj v tom ze si natankoval skakajuci benzin. :-*


17.02.2009 22:55

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

len rypaj a viac s tebou nejdem jazdit CUGO :-P


18.02.2009 14:22

Re: HUSQVARNA TE 610 E

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Mal by si prekontrolovať karburátor. Keď dáš tie skrutky na jednu otáčku, pravdepodobne veľmi privrieš voľnobežný systém. Sytiču je to jedno, lebo má vlastnú trisku aj vzdušník. Keď ho vypneš, motorka samozrejme nejde.
Pri natočení skrutiek na 3,5 otáčky motorka chytí, ale nemá správny pomer zmesi, navyše v oblasti 2000 otáčok si už zrejme občas nacucne aj z hlavnej trysky a zmes sa obohatí a otáčky
vybehnú. No keďže popod šupátko viac vzduchu neprejde, tak zmes je veľmi bohatá a otáčky zase klesnú. Toto sa cyklicky opakuje, je to to kolísanie otáčok.
Otázka je, prečo zmes na voľnobeh nie je správna. V prvom rade skontroluj a nastav hladinu
v plavákovke a skontroluj veľkosť voľnobežnej trisky. Ak je hladina špatná, hlavne vysoká, nevieš ku množstvu benzínu prideliť správne množstvo vzduch, aj keď vzducový šrób povolíš úplne. Môže na to mať vplyv aj vybité šupátko a meniace sa množstvo vzduchu idúceho popod
neho. Takisto to môže robiť nejaká netesnosť a prisávanie falošného vzduchu, alebo hocijaká iná somarina. Ber to ako jednu z možnosťí, nie ako hotovú vec. :-)


19.02.2009 19:31

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

Hladina v plavakovej komore je ok 17.5mm ako piše v manuali, ihla ma trochu volu aj supatko ale nieje velmi velka .Prisavanie falošneho vzduchu by som vylučil.Skor ako pišeš to bude nejaka somarina .


14.05.2009 15:47

Re: HUSQVARNA TE 610 E

karol1
 Bahniak 

Ikona

Tony , podarilo sa Ti zistiť zradu?
nepredal si ju náhodou do Tornale?


21.07.2009 18:53

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

Ešte stale ju mam a ani sa nechystam ju predať teraz pracujem mimo domova tak že vela na nej nenajazdim ale zradu som nenašiel trocha som sa pohral s karburatorom a je to už lepšie len stale na nizkych otačkach je taka nekludna a trha takže ked jazdim tak jej riadne nakladam aby som nebol v nizkych otačkach HA HA HA :-D


06.11.2010 22:40

Re: HUSQVARNA TE 610 E

belzebut
 Bahniak 

ak ti to dlho stálo, skús si pozrieť magnety na zapalovaní, môžu byť zahrdzavené a mohli sa trochu posunúť. mne sa tak stalo a motorka nechcela ísť na volnobežných otáčkach. keď tak iśla len vo vyšších.


09.11.2010 23:38

Re: HUSQVARNA TE 610 E

TONY400
 Edvenčr 

Ikona

Pravidelne ju preštartujem aby sa trocha premazala a na volnobeh ide dobre len okolo 2500otačok je to horšie


14.07.2011 16:38

Re: HUSQVARNA TE 610 E

MotoMan150
 Bahniak 

Ikona

Aj mne na volnobehu kolišu otačky.Karburator ok,motor po čiastočnej GO.žeby eletrika?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoMan150 (14.07.2011 16:38)


15.07.2011 14:24

Re: HUSQVARNA TE 610 E

Možno je už najvyšší čas zreparovať karburátor.


25.06.2014 12:43

Re: HUSQVARNA TE 610 E

Joker
 Jogurťák 

Ikona

Akurat tu mame tento problem z TE610E 2000. NEstartuje striela potom nakopne a vsetko mozne len nie kludny chod. Prvy problem bola vadna fajka, potom karbes do ultrazvuku a teraz meram kompresiu a hop 6bar. Ma byt 8. Tak ze otazka znie ci to bude chciet chalan robit a na co vsetko este pridem ked dam dole hlavu. >:-)


26.06.2014 7:36

Re: HUSQVARNA TE 610 E

karol1
 Bahniak 

Ikona

s automatickým dekompresorom , ktorý má táto moto na vačke môžeš o 8-mych atmosférach len snívať, aj pri motore v top stave.


26.06.2014 8:42

Re: HUSQVARNA TE 610 E

dando
 Bahniak 

karol> a ako sa zmeria kompresia pri tychto auto dekompresoroch?


30.07.2014 11:42

Re: HUSQVARNA TE 610 E

Joker
 Jogurťák 

Ikona

No tak ze nakoniec som to rozchodil na da sa povedat vybornu. Rozvod posunuty o jeden zub, rozladene ventily, ihla priliz vysoko. Po odstraneni vsetych tychto much, chyta na brnk ci je chladno alebo vypek. Radost na tom jazdit. ;-) >:-)


20.12.2015 21:48

Re: HUSQVARNA TE 610 E

Palco13
 Bahniak 

Ikona

Re: Joker:
Zdravím chalani
mám presne tento istý problém a chcem sa spýtať ci nepoznáte nejkaý e-shop kde by som kúpil veci na túto Husku hlavne (ihlu, trisku)
Skúšal som BBmoto ale tam mi už niektoré veci nevedia objednat.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.