Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3314 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28573
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17014)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11559)

DT125 problém zo zapaľovaním - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDT125 problém zo zapaľovaním - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Elektrika.

28.04.2009 21:27

DT125 problém zo zapaľovaním

stihi
 Bahniak 

Zdravím,potreboval by som pomôcť pri zapojení elektriky na DT125 93. Kamošovy to prestalo chodiť,najprv úbytok výkonu a potom úplne to zakapalo a ku koncu strieľalo. Keď mi to doniesol,tak už ani iskru nehádzala.Potreboval by som radu,ako zapojiť iba zapaľovací okruh,čiže bez svetiel(chce ich dať dole). Podľa všetkého by to malo byť ako to mal zapojené: bielo červený kábel zo snímača do riadiacej jednotky a čierny zo snímača na kostru. S malej cievky ide čierno červený do spínacej skrinky a potom do RJ. Z RJ do indučky oranžový. Keď to takto zapojím tak nedáva iskru! Pri meraní som nevedel chytiť kostru,meral som od snímača(bielo červený kábel) a nič ani na bloku motora,ale keď som dal - pól z meráka na rotor tak mi hodilo aj 20V!!! To isté aj pri meraní na malej cievke,žiadna kostra len na rotore. Keď som zobral rotor dole,tak boli magnety ošúchané o tú veľkú cievku,nebude tam chyba,že to skratuje? Díky za pomoc.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.