Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3620 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28560
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11551)

jeden bohatý, druhý chudobný - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiujeden bohatý, druhý chudobný - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

26.05.2009 20:52

jeden bohatý, druhý chudobný

miob
 Veteránista 

zdravím Vás, dneska som pozrel sviečky a jedna biela a druhá čierna. Na oboch karbcoch mám nastavené skrukty bohatosti na rovnakej hodnote. Teraz som jednému valcu pridal, druhému ubral, čeknem to ako budú vyzerať po jazde. čím to môže byť že je to takto rozhodené?(predpokladám že faloší vzduch nasaje)... prichádza mi do úvahy to,že jeden výfuk bol už rozobraný a je o málo hlasnejší ako druhý=>menší odpor. čo myslíte?


26.05.2009 21:03

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

miob: nastavení bohatosti směsi a vyladění motoru je dost labužnická záležitost. Sama za sebe můžu tvrdit, že jsem zastánce kvalitního servisu u profesionála místo samo-domo štelungu.

ano výfukové potrubí na to může mít vliv, ale nemusí to být jenom tím. Pokud je jeden hlučnější než druhej - může to být taky tím že máš v jednom válci bohatější směs než v druhém a nespálené "hamání" se spaluje až ve výfukových svodech, kdežto u druhého laufu ne. Nebo můžeš mít zborcenou nějakou přepážku v koncovce, nebo to může být cokoliv.

K vyladění a nastavení motoru bych ovšem 100% použila aspoň jednorázové lambda sondy ve výfukových svodech, z tohohle ladění na slepo mě běhá mráz po zádech :-D


26.05.2009 21:06

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

tie vyfuky by nemali robit taku galibu, moze to robit nerovnomerna opotrebovanost karburatorov alebo nezrovnane podtlaky


26.05.2009 21:21

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

miob
 Veteránista 

ja to berem Cendina, bez vybavenia to asi ja sám a bez skúseností nedokopem na 100% výslednok-ale nič tým ani nepokazím (keď budú prachy možno skúsim aj servis).
Ale ten motor mám rád a chcem spraviť čo sa bude dať aby som to ako tak vyvážil.

ducklin, ja si myslím že tie podtlaky to nebudú ale nech skúsenejší prehovoria....


27.05.2009 7:04

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

miob: podtlaky by to dělat mohli. V membránových karburátorech je to právě o nich kdy a kolik natáhnou do motoru. Jednou jsem měla prasklou membránu v jednom karburátoru na gsf600n. To že jedna membrána s jehlou stojí nekřesťanský peníze je fakt. A že se nedá mezi starý 3 membrány strčit jedna úplně nová, aniž by to nemělo právě na tohle vliv to je taky pravda.....


27.05.2009 7:26

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

tonyy
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Keby si udal typ motora,príp.karburatorov? Je rozdiel či je to Jawa alebo iný svet.


27.05.2009 7:27

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tonyy: tipuju že to je gsx400e r.v.1988 kterou má v profilu. Ale třeba se taky pletu :-)))


27.05.2009 13:54

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

miob
 Veteránista 

tony jedná sa o gsx400 ako vytušila cendina [dobre] , membrány sú OK, a tie podtlaky tam iste boli nastavované ešte v roku pána. kurnik tak najskôr dám kontrolovať tie podtlaky a potom riešiť prípadné nastavenie zmesi? (a koľko za to berú v servise?)


27.05.2009 14:39

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

Jura
 Motarďák 

Ikona

@ miob: pokál nemáš doma nato vybavení, tak skoč do servisu, daj si spravit synchronizáciu karbesú a skontrolovat zmjes a hotovka... (cenu nevím)

ps. lepší je byt bohatý a zdravý, jak chudobný a nemocný... ;-)


27.05.2009 15:33

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

miob: v mém servisu v ČR mě seřízení podtlaků na B-6ce (4válec do řady) stálo 500,- Kč. Na Slovensku bude cena jiná a v Eur :-D Ostatně pokud si hodláš do budoucna dělat servis doma, dají se na to koupit budíky i s hadicema u louise za cca 1000 až 2000 Kč.

Komplet servis vyladění motoru mě stálo:
podtlaky - 500,- Kč
nový molitanový vypíratelný vzduchový filtr 1650,- Kč
seřízení ventilů (u B6-ky 500,- Kč protože to má pružinky, u GSXR 1500,- Kč podložky)
jednorázové lambdasondy do výfukových svodů 120,-Kč x4 = 480,- Kč
olej + olejový filtr - 600,- Kč
práce - 1000 Kč

Celkem: 4730,- Kč (banditka) 5730,- (gsxr)
Počítám jen klasickej pořádnej servis motoru (jinak mě to stálo víc, protože jsem měnila většinou i rozvoďák nebo gumy nebo řetězovou sadu).


27.05.2009 15:36

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

majlou
 Jogurťák 

Ja ze sa uz jedna o nejaku moralisticku temu, no nakoniec sa jedna o sviecky :-D


27.05.2009 22:46

Re: jeden bohatý, druhý chudobný

miob
 Veteránista 

majlou, si viem predstaviť s akým entuziazmom si otváral túto tému :-D ,

zajtra teda možno skočím do toho servisu, ale tu v BB viem iba o Zuborovi :-~ . Neviem mi pls niekto odporučiť niečo iné tu v BB prípadne v okolí?? díkes



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.