Anketa:
Najsledovanejšie videá:
podlozky pod ventily- material - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiupodlozky pod ventily- material - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.podlozky pod ventily- material
ma tak napadla z predparrokov nezodpovedana otazka : |
Re: podlozky pod ventily- material
sú kalené, čiže keď ich zbrúsiš, odstrániš aj povrchovú trvrdú vrstvu vytvorenú kalením... |
Re: podlozky pod ventily- material
Povrch podložky je cementovaný. Dá sa brúsiť do istej hrúbky, ale nie veľa. |
Re: podlozky pod ventily- material
Treba brusit len z jednej strany - staci, ked cementovana vrstva ostane na strane vacky. |
Re: podlozky pod ventily- material
kupit nove podla toho ake treba..neni to tak drahe aby som to brusil. |
Re: podlozky pod ventily- material
kalene a cementovane avsak brusit ju mozes kolko chces lebo je zakalena cela vzhladom na jej rozmery cize ma dostatocnu tvrdost |
Re: podlozky pod ventily- material
Takze takto: Nitridacia a nauhlicovanie je TO ISTE..pri nauhlicovani sa na povrch pridava uhlik, pri nitridacii dusik..Spolocne znaky: tvrdy povrch, huzevnate jadro. Rozdiel je medzi nimi: nauhlicovanie- najprv sa material nauhlici a potom sa musi este zakalit, nitridacia- nitridovanie a kalenie prebieha sucasne.. |