Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3824 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

podlozky pod ventily- material - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiupodlozky pod ventily- material - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

29.05.2009 11:46

podlozky pod ventily- material

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ma tak napadla z predparrokov nezodpovedana otazka :

su podlozky z rovnakeho materialu po celej hrubke..? alebo su zakalene ?, lebo preto, ze :

údržbári motoriek hovoria, ked potrebuju tensiu, kludne ju mozme zbrusit a bude dobra, je to rovnaky matros po celej hrubke, a predajcovia hovoria, musis kupit novu presnej velkosti, ked ju zbrusis odstranis povrchovu upravu..

ako to je ? nech som o nieco mudrejsi


29.05.2009 11:51

Re: podlozky pod ventily- material

pepepe11
 Čoprák 

sú kalené, čiže keď ich zbrúsiš, odstrániš aj povrchovú trvrdú vrstvu vytvorenú kalením...


29.05.2009 12:11

Re: podlozky pod ventily- material

duggo
 Kávičkár 

Ikona

tiez si myslim


29.05.2009 12:15

Re: podlozky pod ventily- material

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Povrch podložky je cementovaný. Dá sa brúsiť do istej hrúbky, ale nie veľa.


29.05.2009 22:00

Re: podlozky pod ventily- material

josi
 Kávičkár 

Ikona

Treba brusit len z jednej strany - staci, ked cementovana vrstva ostane na strane vacky.


29.05.2009 22:35

Re: podlozky pod ventily- material

kupit nove podla toho ake treba..neni to tak drahe aby som to brusil.


29.05.2009 22:39

Re: podlozky pod ventily- material

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

kalene a cementovane avsak brusit ju mozes kolko chces lebo je zakalena cela vzhladom na jej rozmery cize ma dostatocnu tvrdost

a mimo to na podlozke potrebujes hlavne tvrdost a nie oteruvzdornost kedze je vzdy schovana pod oteruvzdornym zdvihatkom


30.05.2009 18:54

Re: podlozky pod ventily- material

Miki2t
 Edvenčr 

Ikona

Niesú podložky náhodou nitridované ?


01.06.2009 12:01

Re: podlozky pod ventily- material

Morph
 Kávičkár 

Ikona

Takze takto: Nitridacia a nauhlicovanie je TO ISTE..pri nauhlicovani sa na povrch pridava uhlik, pri nitridacii dusik..Spolocne znaky: tvrdy povrch, huzevnate jadro. Rozdiel je medzi nimi: nauhlicovanie- najprv sa material nauhlici a potom sa musi este zakalit, nitridacia- nitridovanie a kalenie prebieha sucasne..
No a teraz k teme: tymito povrchovymi upravami ziskame tvrdy povrch, otazkou je ze do akej hlby..a to vam uz neviem povedat, ak sa do robi kvalitne, tak ciastocky preniknu aj do hlbky, ak sa to robi s cielom usetrit naklady, tak iba povrch je takto spracovany..chcelo by to dat na rozbor a tam by sa zistili do akej vrstvy je to naondene(napr. mikrotvrdomerom)..
Kazdopadne: skor sa priklanam k tomu, ze to nieje v celom objeme podlozky homogenne, cize moc by som to nebrusil, radsej kupil nove...


01.06.2009 12:38

Re: podlozky pod ventily- material

duggo
 Kávičkár 

Ikona

no josi vravi celkom logicky



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.