Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Yamaha XT600 Z vôla piestu - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuYamaha XT600 Z vôla piestu - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokYamaha XT600 Z vôla piestu
Kolko má mať piest vôlu vo valci ??? Kompresia je dobrá, ale piest má vôlu asi 2mm. Ďakujem |
Re: Yamaha XT600 Z vôla piestu
RS 955i Neregistrovaný |
tusim 0.045-0,O65 je montazna vola a 0,08 je hranica opotrebenia,podotykam meria sa asi 5mm nad osou piestneho capu. |
Re: Yamaha XT600 Z vôla piestu
ty vole 2mm...a ešte sa nič nepolamalo,ja som mal čz 500 kros,a dal som robit vybruš takemu lajkovi dam tam vola bola kopnem,vozim ,zohrievam,zabehavam,drb... odfajčeny a zlomeny piest,...zaprenie kržkou do kanalu.Pokus 2 taktiež všetko mi vyplulo cez vyfuk.kanal,nebola žiadna ryha na valci,a zase som kupil piest,drb to bola na navine ojnica,a jej oka,vybehana klukovka,ložiska,lebo piet uderil do kartra motoru smerom dole,takžie pokus,som sa nasral urobil komplet GO za (9 tis,u kavalitnej firmy)fičialo to jak hodinky,ale ta spotreba a test na volu piestu, ak daš piest do valca s kružkami tak ho daj do hornej uvrate nechaj tam volu tak ale 1 cm do hora,nalej trochu oleju,a pozeraj či nepreteka,v tedy je dobra tes.polcha |
Re: Yamaha XT600 Z vôla piestu
Keďže píšeš asi, predpokladám, že si vôľu nemeral a posudzuješ ju podľa ločkania piestu vo valci. Pre rôznu teplotu piestu pri prevádzke je aj jeho vôľa rôzna. U tak veľkého priemeru by Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeleno (09.02.2006 11:06) |
Re: Yamaha XT600 Z vôla piestu
ja mam XLku minuly rok som daval novy piest + vsetko okolo toho a ked som tuto zimu nahliadol do motoru piest mi tam tiez trosku behal ake ako som sa tu docital je to zrejme v poho |
Re: Yamaha XT600 Z vôla piestu
stredná teplota valca sa hýbe okolo 150 stupňov a na pieste od 180stupňov na spodku po 350 stupňov navrchu , čiže viac sa rozťahuje krúžkový priestor , ako spodok piestu . Nakoľko v oblasti piestneho čapu je viac materiálu ako na okolitom plášti , tak sa robí ovalita , alebo ofrézovanie materiálu z oblasti piestneho čapu . Ovalita skôr u dvojtaktov , aby zostal zachovaný tesniaci účinok piestu a ofrézovanie , alebo teda viditeľné odľahčenie u štvortaktov , kde piest nemusí tesniť kanály. S tými vôľami sa Zeleno takmer trafil a naozaj to závisí od materiálu piestu a taktiež od stavby piestu . napr. origoš ide do XT s vôľou ako napísal RS955 - len špatne umiestnil bod merania a tiež hranica opotrebenia je väčšia , a to čo napísal Zeleno platí po odrátaní 2stotín , čiže základná vôľa 8 /100mm ,pre piest Wiseco. |