Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2928 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28569
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17012)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

JL125t-13A ako ďalej - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJL125t-13A ako ďalej - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
29.09.2005 8:31

JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

Zdravím majiteľov čínskych skútrov.
Chcem sa spýtať, či tu existuje niekto kto má jinlun 125-ku, a ak taký niekto je aké sú jeho skúsenosti s týmto skútrom, pretože by sa mi zišlo zopár rád. Napríklad, či to má neaké slepé koleno výfuku, ako sa to dá odškrtiť na vyšší výkon, či sa dá zvýšiť maximálka napr. predlžením remeňa vo variátore a ako na to. :-}


29.09.2005 8:41

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

Existuje, aj neaký shop, kde by sa dali zohnať na to aj neaké náhradné diely okrem predajcu, kde som ten skútrač kúpil?


29.09.2005 8:41

Re: JL125t-13A ako ďalej

rapid
 Turista 

Ikona

co si sa zblaznil,remen sa neda predlzit,to je variator,tam mozes jedine dat ine valceky,ale zmeni sa ti sila pri rozbiehani.
to koleno neviem ci je skrtene,niektore 50-tky to mavaju. moja to urcite nema.
ak tam spravis nejaku upravu,tak skratis zivotnost motora. radcej si kup starsieho japonca,urcite je lepsi ako novy cinan...


29.09.2005 8:59

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

rapid: nie som nijaký skúsený motorkár, ale nezdá sa mi, že by bol ten môj skúter až taký v strašný 8-)


29.09.2005 10:29

Re: JL125t-13A ako ďalej

jarro
 Veteránista 

Ikona

Ries to klasicky, ladeny vyfuk, sportovy filter, lepsi karburator... Pozri si v servisnej knizke aky to ma kompresny pomer, japonci mavaju okolo 10:1. Ak mas skuter priskrteny pozri ci nema clonu na sacom potrubi alebo ci nema na variatore na prvej remenici(ta na kluke) vymedzovaciu podlozku medzi remenicami. Ta zabranuje posunu remenic co najviac k sebe aby sa nemohol pohybovat remen na 1 remenici na co najvacsom priemere. Ak tuto podlozku vymontujes zmenis sekundarny prevod do rychla ale rozbiehanie sa nezmeni. Ak chces mat ostrejsie rozbehy nastav struny na odstredivej spojke tak aby pustali ceuste neskor (remenica na zadnom kolese) Na skutry sa da pohrat so vselicim ale daj si pozor aby si nestrhol drazkovany hriadel na kluke.


29.09.2005 12:48

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

jarro: díkes, skúsim tú podložku medzi remenicami, chcem aby to šlapalo rýchlejšie,,lebo teraz to ide max. 85 a to na plný plyn, keď chcem šlapať mimo mesta tak ma všecia obiehajú a zavadziam im, škatuľkári...ináč, clonu na sacom potrubí akože na tom potrubí ktoré ide z karbíka do válca?Nie na sacom potrubí ktorým sa vzduch dostáva cez filter, hej?!
Ináč, keď sa pozerám na karburátor a pridávam plyn tak sa to nedá až celkom na plno, ako keby tam niečo zavadzialo, neviem či nemám dačo obmedtuené aj v karburátore.


29.09.2005 18:37

Re: JL125t-13A ako ďalej

Zmier sa s tým. :-( 125-ky obmedzenia nemajú. Dá to toľko, na koľko je to stavané a je to viac ako primerané tej cene. Ak xceš mať viac o 10-15 ka/k = >Honda, Yamaha, Gilera, etc., ale za dvojnásobnú cenu. :-O


29.09.2005 20:01

Re: JL125t-13A ako ďalej

george18
 Kávičkár 

Ikona

Tak tak bacilko ma pravdu ja mam yamahu 125-ku ta chodi tak 100km/h.
Bud rad ze ti chodi tych 85 a inak 4-takt sa tazie tuninguje ako 2-takt ja by som do toho nerypal...radsej ak hej tak max vymenit vyfuk za ladeny a ine valceky...

Ale vzduchovy filter vymenit za sportovy nepomoze...pomoze akurat k zvyseniu spotreby...Takze tak a bacilko kto ti povedal ze yamaha alebo honda stoji dvakrat tolko ako tvoj Yuki 125 Hawk? mozno nove ano ale daju sa zohnat aj ine rok jazdene scootriki za zaujimave ceny...


29.09.2005 21:30

Re: JL125t-13A ako ďalej

Radšej kupujem všetko len nové, preto to porovnanie v cenách za nové. Radšej slabší model, ak nie sú fondy, ale nové, alebo iba také, čo poznám od novoty, čo majú za sebou.
Džordžo:PS: Zo školy som von už vyše dvadsať rokov... :-D :-D :-D Kukni profil.


30.09.2005 7:52

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

Novú 125-ku skútrik od takých značiek ako: Honda, Yamaha, Gilera, etc., za dvojnásobnú cenu len ťažko zoženieš, skôr za trojnásobnú cenu a možno aj vyššiu. Nepotrebujem aby to malo o 10-15 koníkov naviac a zároveň nesúhlasím s tvrdením, že 125-ky žiadne obmedzenia nemajú pokiaľ to všetko do detailu nepreskúmam a nerozoberiem ten skúter do šrubky...Problém je len v tom, že tieto čínske skútre nikto nepozná a nikto ani nevie čo presne pri tom ktorom type treba upraviť, prerobiť-môj názor. Ak na niečo zásadné prídem, určite z toho spravím článok a s fotodokumentáciou, pre tých ktorí podobne ako ako ja kúpili mačku vo vreci...


30.09.2005 8:11

Re: JL125t-13A ako ďalej

Ked nepotrebujes koniky naviac tak preco to ides tuningovat? ;-) Za peniaze co do toho natlacis si si mohol kupit lepsie skuter a neprerabat ho...


30.09.2005 8:26

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

10-15 koní z toho určite nevyhrabem ani keď by som tam namontoval turbo ;-), keď to teraz má 8-9 koní, chcem aby to malo lepší zvuk, aby to trocha rýchlejšie išlo, nový, lepší karburátor tam určite kupovať nebudem. Myslím, že malá tuningová úpravava toho čo mám ma výde určite lacnejšie ako nový lepší skúter.


30.09.2005 13:26

Re: JL125t-13A ako ďalej

jarro
 Veteránista 

Ikona

Ozaj ani neviem ci to mas 2t alebo 4t. Jeden cas som mal 50-ku 2t a ta mala na variatore ten kruzok, potom isla namiesto 60, 80km/h. Mal som aj Hondu Spacy 125 4t , staru kozu r.v. 85 ale ta isla 105 bez uprav. Dalej, s tym ze ti trocha stupne spotreba treba vzdy pocitat, viac otacok, bohatsia zmes, vacsia maximalka+vacsi odpor vzduchu a tak...


30.09.2005 14:16

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

Je to 4t, ináč už včera som chcel otvoriť variátor, žiaľ sa mi nepodarilo odšrúbovať všecky šrubky, pretože klasickým kľúčom veľkosti 8 to nejde, tak som pozháňal malú golu aj s nadstavco a dnes to isto otvorím. Pozeral som aj katalóg a zdalo sa mi, že niečo tam asi je.


30.09.2005 14:20

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak
 Turista 

Ikona

a ešte jarro, včera si písal, niečo o kompresnom pomere, ale zdalo sa mi že si nedokončil myšlienky, o čo ti išlo :-}


30.09.2005 14:31

Re: JL125t-13A ako ďalej

jarro
 Veteránista 

Ikona

myslel som ze mas 2t, tam nieje problem nizit vysku hlavy ale to uz su zavazne zasahy do motora a to ty asi nechces. treba na to skuseneho cloveka aby si to neprehnal inak by sa ti vplyvom vysokeho tlaku vznietila zmes skor nez ti skoci iskra a to by bol pruser. nadnes koncim, je fajront.


30.09.2005 16:46

Re: JL125t-13A ako ďalej

george18
 Kávičkár 

Ikona

bacilko: mas pravdu ja som moju yamahu kupil tak ze viem od koho kto a ako na nej jazdil takze mne sa to moc oplatilo...dobra kupa.

huniak: newiem ci si pozeral ale daj si www.adventure-biker.cz a cesky chalani maju tez dobre skusenosti a vedia velmi dobre poradit...Je to forum, shop a secko mozne iba o scootroch.vela stastia a ja byt tebou nesaham do toho...ako je stary ten tvoj scootrik??len tak.


01.10.2005 20:51

Re: JL125t-13A ako ďalej

huniak:Ver mi tie obmedzenia tam fakt nie sú. Nemajú byť prečo. Obmedzujú sa iba 50-tky kvôli homologizácii do 40km/h. Ten skútrik čo máš ide presne tak, ako je postavený. Lacnejšie materiály motora, vzduchové chladenie, nízka kompresia, aby to ložiská a kľuka vydržali. Budeš sa v tom rýpať, niečo tam pototo..., iba prídeš o záruku a ešte budeš pindať, že na vine je Čína. :-O Užívaj si to ako si to kúpil a nerieš, ako to čo najskôr "odpraviť" zo sveta.
Inak je to skoro identické ako Yuki Rally125, tak aj ND asi budú pasovať z YUKI.
Nájdi si to v Googli podľa označenia pod akými rôznymi značkami sa to predáva a zistíš zdroj spoločných ND. Napr. moja Yukina má výrobné označenie QM125T 10D a predáva sa pod rôznymi obchodnými označeniami po celom svete, v Austrálii, Rusku, Belgicku, Francúzsku, Amerike,...ako lacný a spoľahlivý skúter. 8-)


04.10.2005 14:56

Re: JL125t-13A ako ďalej

FiLiP
 Turista 

Ikona

Netreba nic tuningovt ved casom sa to aj tak samo rozsype... :-D :-D :-D
Ale vazne bacilko ma pravdu.bud rad ze to ide.a raketu s toho aj tak nebudes mat! :-P !



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.