Anketa:
Nové moto videá:
JL125t-13A ako ďalej - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJL125t-13A ako ďalej - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokJL125t-13A ako ďalej
Zdravím majiteľov čínskych skútrov. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Existuje, aj neaký shop, kde by sa dali zohnať na to aj neaké náhradné diely okrem predajcu, kde som ten skútrač kúpil? |
Re: JL125t-13A ako ďalej
co si sa zblaznil,remen sa neda predlzit,to je variator,tam mozes jedine dat ine valceky,ale zmeni sa ti sila pri rozbiehani. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
rapid: nie som nijaký skúsený motorkár, ale nezdá sa mi, že by bol ten môj skúter až taký v strašný |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Ries to klasicky, ladeny vyfuk, sportovy filter, lepsi karburator... Pozri si v servisnej knizke aky to ma kompresny pomer, japonci mavaju okolo 10:1. Ak mas skuter priskrteny pozri ci nema clonu na sacom potrubi alebo ci nema na variatore na prvej remenici(ta na kluke) vymedzovaciu podlozku medzi remenicami. Ta zabranuje posunu remenic co najviac k sebe aby sa nemohol pohybovat remen na 1 remenici na co najvacsom priemere. Ak tuto podlozku vymontujes zmenis sekundarny prevod do rychla ale rozbiehanie sa nezmeni. Ak chces mat ostrejsie rozbehy nastav struny na odstredivej spojke tak aby pustali ceuste neskor (remenica na zadnom kolese) Na skutry sa da pohrat so vselicim ale daj si pozor aby si nestrhol drazkovany hriadel na kluke. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
jarro: díkes, skúsim tú podložku medzi remenicami, chcem aby to šlapalo rýchlejšie,,lebo teraz to ide max. 85 a to na plný plyn, keď chcem šlapať mimo mesta tak ma všecia obiehajú a zavadziam im, škatuľkári...ináč, clonu na sacom potrubí akože na tom potrubí ktoré ide z karbíka do válca?Nie na sacom potrubí ktorým sa vzduch dostáva cez filter, hej?! |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Zmier sa s tým. 125-ky obmedzenia nemajú. Dá to toľko, na koľko je to stavané a je to viac ako primerané tej cene. Ak xceš mať viac o 10-15 ka/k = >Honda, Yamaha, Gilera, etc., ale za dvojnásobnú cenu. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Tak tak bacilko ma pravdu ja mam yamahu 125-ku ta chodi tak 100km/h. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Radšej kupujem všetko len nové, preto to porovnanie v cenách za nové. Radšej slabší model, ak nie sú fondy, ale nové, alebo iba také, čo poznám od novoty, čo majú za sebou. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Novú 125-ku skútrik od takých značiek ako: Honda, Yamaha, Gilera, etc., za dvojnásobnú cenu len ťažko zoženieš, skôr za trojnásobnú cenu a možno aj vyššiu. Nepotrebujem aby to malo o 10-15 koníkov naviac a zároveň nesúhlasím s tvrdením, že 125-ky žiadne obmedzenia nemajú pokiaľ to všetko do detailu nepreskúmam a nerozoberiem ten skúter do šrubky...Problém je len v tom, že tieto čínske skútre nikto nepozná a nikto ani nevie čo presne pri tom ktorom type treba upraviť, prerobiť-môj názor. Ak na niečo zásadné prídem, určite z toho spravím článok a s fotodokumentáciou, pre tých ktorí podobne ako ako ja kúpili mačku vo vreci... |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Ked nepotrebujes koniky naviac tak preco to ides tuningovat? Za peniaze co do toho natlacis si si mohol kupit lepsie skuter a neprerabat ho... |
Re: JL125t-13A ako ďalej
10-15 koní z toho určite nevyhrabem ani keď by som tam namontoval turbo , keď to teraz má 8-9 koní, chcem aby to malo lepší zvuk, aby to trocha rýchlejšie išlo, nový, lepší karburátor tam určite kupovať nebudem. Myslím, že malá tuningová úpravava toho čo mám ma výde určite lacnejšie ako nový lepší skúter. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Ozaj ani neviem ci to mas 2t alebo 4t. Jeden cas som mal 50-ku 2t a ta mala na variatore ten kruzok, potom isla namiesto 60, 80km/h. Mal som aj Hondu Spacy 125 4t , staru kozu r.v. 85 ale ta isla 105 bez uprav. Dalej, s tym ze ti trocha stupne spotreba treba vzdy pocitat, viac otacok, bohatsia zmes, vacsia maximalka+vacsi odpor vzduchu a tak... |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Je to 4t, ináč už včera som chcel otvoriť variátor, žiaľ sa mi nepodarilo odšrúbovať všecky šrubky, pretože klasickým kľúčom veľkosti 8 to nejde, tak som pozháňal malú golu aj s nadstavco a dnes to isto otvorím. Pozeral som aj katalóg a zdalo sa mi, že niečo tam asi je. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
a ešte jarro, včera si písal, niečo o kompresnom pomere, ale zdalo sa mi že si nedokončil myšlienky, o čo ti išlo |
Re: JL125t-13A ako ďalej
myslel som ze mas 2t, tam nieje problem nizit vysku hlavy ale to uz su zavazne zasahy do motora a to ty asi nechces. treba na to skuseneho cloveka aby si to neprehnal inak by sa ti vplyvom vysokeho tlaku vznietila zmes skor nez ti skoci iskra a to by bol pruser. nadnes koncim, je fajront. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
bacilko: mas pravdu ja som moju yamahu kupil tak ze viem od koho kto a ako na nej jazdil takze mne sa to moc oplatilo...dobra kupa. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
huniak:Ver mi tie obmedzenia tam fakt nie sú. Nemajú byť prečo. Obmedzujú sa iba 50-tky kvôli homologizácii do 40km/h. Ten skútrik čo máš ide presne tak, ako je postavený. Lacnejšie materiály motora, vzduchové chladenie, nízka kompresia, aby to ložiská a kľuka vydržali. Budeš sa v tom rýpať, niečo tam pototo..., iba prídeš o záruku a ešte budeš pindať, že na vine je Čína. Užívaj si to ako si to kúpil a nerieš, ako to čo najskôr "odpraviť" zo sveta. |
Re: JL125t-13A ako ďalej
Netreba nic tuningovt ved casom sa to aj tak samo rozsype... |