Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2966 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28566
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17010)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Pneumatiky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPneumatiky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Pneu.

15.08.2011 22:13

Pneumatiky

Ika31
 Kávičkár 

Viete mi prosim poradit, ci je mozne obut pneumatiku Conti TKC 80 TT bez duse? (100/90/R19 57S).
Mame Apriliu pegaso 650 trial a chceli by sme obut tieto gumy, no nevieme nikde zohnat potrebny rozmer bez duse-TL. Dakujem


16.08.2011 5:54

Re: Pneumatiky

riki1
 Kávičkár 

Poradit bude tazke, kedze ide o zivot sem tam :-(

Viem ze TL (bezdusove) maju vo vnutri rebrovanie a tak by sa do nich dusa nemala montovat, lebo by sa mohla vydrat od toho rebrovania, ale ja som veselo jazdil na FMX650 na TL s tou istou dusov co tam bola povodne a nemal som problem.
Lenze tvoj problem je opacny.

TT (dusove) su asi bez toho rebrovania vo vnutri, no a mohli by teoreticky byt menej tesne a mohli by prepustat vzduch, ale nemusia, ale ide o zivot, takze ti asi nikto nebude radit aby si tak jazdil.

Ked sme uz pri tych pneumatikach, tak ja som si vzdy myslel, ze racingove gumy budu najmaksie aby dobre lepili, ale zda sa mi ze je to prave naopak, su tvrde, aby sa za racingovych podmienokh neprehriali. Pri normalnej jazde sa ani nestacia poriadne zahriat a potom poriadne nedrzia. Je to tak ? Urcite su tu nejaki pretekari co to vedia.


16.08.2011 9:38

Re: Pneumatiky

riki1: drapáky majú všetky rebrovanie a pchajú sa do nich duše. Ja ich vždy natriem práškom na duše. Je to mletý mastenec.


16.08.2011 10:17

Re: Pneumatiky

riki1
 Kávičkár 

myslim, ze ten mastenec sa dava vzdy do dusovych pneu ...


16.08.2011 10:37

Re: Pneumatiky

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

Bezdušovku tam nemožeš použit už len z jednoducheho dovodu.
Máš špicové kolesá a netesnostou práve cez tieto špice ti vzduch unikne!
Dá sa to riešit špecial niplami s tesnením,ale to je dost drahá záležitost.

riki1 racingove su najmakšie,ale nesmejú byt staré a premrznuté.


16.08.2011 10:42

Re: Pneumatiky

riki1: by si sa čudoval koľkí motorkári to vôbec nepoznajú.


16.08.2011 13:12

Re: Pneumatiky

daniel301
 Turista 

TL v tomto rozmere ani nezozenies, z jednoducheho dovodou........ nevyrabaju sa


16.08.2011 14:28

Re: Pneumatiky

riki1
 Kávičkár 

kxbibo > dnes uz auta nemaju duse, tak to uz ludia nevidia v pneuservise a preto nevedia, inak ten prasok by sa mal nasypat do pneu a potom ho v tej pneumatike povalat aby sa nalepil na cely vnutorny povrch, potom nevznika take trenie medzi dusou a pneu a ta dusa sa na pneu ani nenalepi ked je tam dlho. Tusim to malo taky vyznam, no a este si pamatam aj zaplaty na duse , co bolo treba zapalit aby sa prilepili :-)))


16.08.2011 15:35

Re: Pneumatiky

Jasné prášok tam je kvôli treniu a životnosti duše. Ten prášok sa používa aj na uskladnenie gumových vecí. Horúce flaky, mám ich doma dokonca ich mám aj od firmy Camel.


17.08.2011 10:10

Re: Pneumatiky

riki1
 Kávičkár 

motoexcite> diki


17.08.2011 11:51

Re: Pneumatiky

Ika31
 Kávičkár 

Ďakujem vám chlapci :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.