Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3395 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28572
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11559)

zapečený motor - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuzapečený motor - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

12.03.2012 18:39

zapečený motor

LadislavDohonyi
 Turista 

Ked má výfuk malý priemer môže mi zapiecť motor ?


12.03.2012 19:31

Re: zapečený motor

LadislavDohonyi
 Turista 

A že keby to bolo zapečené kde robia výbrus a zhruba za koľko? Ked s tým má niekto skúsenosť.


12.03.2012 20:12

Re: zapečený motor

Bopsik
 Geriatrik 

Ikona

Nechcem byť vulgárny, ale napadla ma skvelá asociácia... :-D :-D :-D

... a ako vieš že je zadretý?

Motor zapečie chudobná zmes, absencia chladenia (beh na mieste vzducháč), málo oleja (dvojtakt), je toho veľa, ale malá análna dierka určite nie...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (12.03.2012 20:14)


12.03.2012 20:32

Re: zapečený motor

TomasM
 Motarďák 

Ikona

ale riadne upchaty vyfuk a nasledne trapenie motora mu k zapeceniu moze pomoct.


12.03.2012 20:45

Re: zapečený motor

Veruže môže. Ani nie malý priemer (fabrický stačí, ak je prierez čistý), ale hlavne zanesené koleno. Rýchle odvedenie výfukových plynov znižuje rýchlejšie tlak a tým aj teplotu plynov, rozťahujúci sa plyn skôr chladne, rýchlejšie sa vytratí a neprehrieva systém.
Navyše karbónom upchatým výfukom škrtený motor sa trápi, nevytáča sa, núti jazdca pre dosiahnutie tej istej rýchlosti pridávať viac plynu, motor sa prehrieva.
U dvojtaktoch to je ešte viac chúlostivé, hlavne, ak niekto tam tlačí archaické M2T, ktorý sa síce vylepšuje, ale k dobrým olejom má stále ďaleko.


12.03.2012 21:20

Re: zapečený motor

LadislavDohonyi
 Turista 

Ja mám v motorke 4T 140ccm motor ale myslím že pri tom to bude asi to isté


12.03.2012 21:38

Re: zapečený motor

Iron
 Edvenčr 

Ikona

papiboy pekne si to popísal a dokonca s tebou aj súhlasím ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.