Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Exhaust Butterfly Valve - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuExhaust Butterfly Valve - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokExhaust Butterfly Valve
caute, mam Kawu Z750 r.v.2007 a mam tam tu 6-uholnikovu srandu co by mala ovladat priveru na vyfuku, lenze nejdu k nej ovladacie lanka, |
Re: Exhaust Butterfly Valve
privera je montovana na origo koncovke a tu mas dole, preto ti chybaju lanka na serve. servo musi ostat pripojene, aby si nemal chybu riadiacej jednotky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tunak (21.03.2013 16:06) |
Re: Exhaust Butterfly Valve
MMartin - a pýtal si sa na dôvody, prečo tam tá prívera býva. sú dva - jeden výrobca to na svoje výfuky dáva kvôli hluku. neviem už jako sa tá značka volá. no od výroby hluk riešia pomocou RJ a obmedzenia na danom stupni. |
Re: Exhaust Butterfly Valve
viem o tom, myslim ze upravou palivovej mapy sa to da eliminovat a na tej motorke zevraj nejaky zasah bol robeny, inak ide pekne aj v strednych otackach, tak hadam to bude okej |
Re: Exhaust Butterfly Valve
áno, pri otvorených laufoch, alebo výmene celého výfukového systému za aftermarket (leo, akrap) je moto rozladená a rieši sa to úpravou palivovej mapy. Väčšinou power commanderom (ak nie je otvorená RJ, čo už v dnešnej dobe asi neexistuje) a nahraním príslušnej mapy z netu, alebo vyrobením mapy na mieru na brzde (drahši, ale optimálnejši spôsob) |
Re: Exhaust Butterfly Valve
Prívera u hondy má viacere funkcie, aj to že sa motorka skorej zohreje. V nizsich otáčkach zvysuje točivý moment, tým že "posunie" hornú hranu výf.kanálu nižšie, čo má za následok že zapálená zmes dlhšie tlačí na piest. Dufam ze sa nemýlim Pri vyšších otáčkach (6000rpm) sa otvára a tým zvyšuje prietok splodín vyfukovým potrubim. |
Re: Exhaust Butterfly Valve
dermo - rovnaký efekt (ako píšeš s tým vykuchaním) majú aj niektoré DB killery v otvorených výfukoch. jednoducho bránia prietoku vzduchu naplno a moto ide lepšie v strede - konkrétne mám tento prípad pri MT-01 |