Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2997 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28539
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

Poloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPoloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

10.11.2013 17:11

Poloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125

Woozie
 Edvenčr 

Ikona

Ahoj banda,
má niekto skúsenosti so skladaním motoru na vyššie spomínané skútre? Problém je nasledovný - neviem nájsť správnu polohu vačky voči HÚ kľuky, tak aby sa mi ventily nestretli s piestom.
Na vačke nie je žiadna ryska ani nič podobné ako býva zvykom, detto na kľuke (kryt zapaľovania je jeden diel bez možosti kontroly polohy alternátoru).

Ďalšiu perličkou je vrchné ozubené koleso rozvodovky, ktoré je na vačke pritiahnuté jediným šróbom. Žiadna aretácia, kolík, nič. Pri nedostatočnom dotiahnutí ide kolečkom pretočiť bez pohnutia vačky, takže časovanie je hneď v péčku.

V manuáli som nič nenašiel, leda tak nastavenie vôle ventilov, ale o polohe vačky aňi tvrdé ň...
Ak by niekto vedel ako na to, prípadne všeobecné info o polohe vačky pri HÚ, budem mu veľmi vďačný...
:-* , hups, vlastne :-)))
ďakujem


10.11.2013 17:50

Re: Poloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125

PETOrf
 Turista 

Ikona

vela motorov nema koliecka istene kajlom,kolikom alebo nejakym zarezom( renault ford...)
,je to len o tom dotiahnuti a este suchej stycnej plochy,neviem ako to ma ten motor co mas ale ak to je takto ako pises neda sa vacka zaistit nejakym pripravkom?kluka ma nejaku znacku?piest voci vacke by mal byt tak ze piest je uplne hore a vacky ukazuju bud do V alebo do A,pred tym lez si to rozobral si to mal dobre poznacit

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (10.11.2013 17:51)


10.11.2013 21:15

Re: Poloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125

Woozie
 Edvenčr 

Ikona

Hej, uznávam moju blbosť že som si to nenaznačil, doteraz som sa vždy stretol s ryskami...

Budem sa trápiť, ale ďakujem za tip, mohol by si upresniť prosím ťa to A alebo V?


12.11.2013 7:28

Re: Poloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125

karol1
 Bahniak 

Ikona

daj fotky vačky z oboch strán.


12.11.2013 10:54

Re: Poloha vačky - Peugeot Jet Force / Elystar / Satelis 125

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.