Anketa:
Kawasaki kx250f - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki kx250f - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Kawasaki kx250f
Caute motorkari Upravené 1 krát. Naposledy upravil Python1288 (20.03.2014 21:16) |
Re: Kawasaki kx250f
Skús niektorý z prípravkov na čistenia palivového systému . Už či taký čo sa pridáva do benzínu , alebo taký čo sa za chodu motora strieka do difuzéra. alebo karbík do ultrazvuku. |
Re: Kawasaki kx250f
Ked bol kavopic, tak pozri v akom stave je vzduchovy filter. Mozno ho vymenil, ale nenaolejoval. Suchy filter tiez moze sposobit chudobnu zmes. A samozrejme prekontroluj, ci niekde neprisava falosny vzduch. |
Re: Kawasaki kx250f
tam toho bude najskor viac. zanedbana udrzba niekolko rokov. vzal by som to po poradi. prekontroluj od rozvodu az po palivovy a vzduchovy system.ventillova vola,proste vsetko co ma spojitost. moze to byt aj elektrika. |
Re: Kawasaki kx250f
Super chalani diky. To precistenie palivoveho systemu urcite skusim. najjednoduchsie to bude asi primiesat do benzinu. |
Re: Kawasaki kx250f
nabodkoval? co to znamena? |
Re: Kawasaki kx250f
Nabodkovat- myslel som to tak, ze zoberiem plechovku, v ktorej mam filtrovy olej, prilozim k hrdlu vzduchac a obratim flasu, takto "nabodkujem" a nasledne rozotrem este prstom nech to je vsade. |
Re: Kawasaki kx250f
Chalani dnes som menil olej s filtrom na tejto motorke, ale nebolo mi uplne jasne, kolko oleja tam ma ist. Podla navodu je pisane takto: |
Re: Kawasaki kx250f
motor má jednu olejovú náplň , ale oddelenú prevodovku od kľukového priestoru. Jedno čerpadlo ťahá olej z prevodovky a cez filter ho tlačí do ojnice , na vačky a ostrekuje spodok piestu a druhé čerpadlo ťahá olej z kľukového priestoru a ostrekuje ním prevodovku. |
Re: Kawasaki kx250f
tak od nastavenia ihly som sa bol asi 2x previest po 1h jazde (riadne som ju poprehanal). Vtedy bola ihla nastavena na 3 vybrani od hora, posunul som ju na stvrte presne do stredu. Dnes pozriem po jazde sviecku a uplne biela. Ked predsa ihlu zdvihnem tym ze nastavim kruzok a riadok-dva nizsie ihla bude vyssie a ide viac vzduhu - bohatsia zmes nie? dobre vravim? teraz som ju dal na druhe vybranie od dola, dokopy je ich 8. Nechcem na tom velmi jazdit, radsej si necham poradit az potom ju pojdem prevetrat lebo cital som, ze piest sa moze velmi lahko prepalit ked je chudobna zmes - vela benzinu a malo vzducu. A este jedna vec, ked zhodin vrchne veko z karbecu, odskrutkujem skurtku co drzi ihlu a nie je tam ziadna pruzinka ani nic, v manuale bola nejaka popisana? mate s tym skusnost? dufam, ze mi nic nechyba v karburatore :P. Diky |
Re: Kawasaki kx250f
oprava: pruzinka je v poriadku. Ked som to rozoberal nevsimol som si, ze je vlastne uchytena na skrutke |
Re: Kawasaki kx250f
karol mozno si ma len zle pochopil, asi som to zle napisal.. |
Re: Kawasaki kx250f
Opacne, veru opacne |
Re: Kawasaki kx250f
asi som to mal zle zafixovane :P. Tym padom, ale ked chcem aby mi slo menej vzduchu ihlu v karburatore by som mal dat nizsie.. tym padom kruzok dat k vrchnym poziciam. Pocul som uz aj nazor, ze pri 4t motoroch sa nemoze velmi hladiet na to ci je biela alebo tehlova sviecka, ze sa treba hladiet na charakteristyku a tah motora |
Re: Kawasaki kx250f
Ked chces aby ti slo menej vzduchu do motora,musis povolit telovaci srob co dviha supatko. |
Re: Kawasaki kx250f
pozri si aj ventilove vole. nedrzanie volnobehu, skapinanie, problem so startom, to mozu byt aj ventily. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kilix (20.04.2014 21:55) |