Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 6003 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26424
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15932)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10492)

Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GS 500 2001 - nejde do otacok - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
03.09.2014 17:55

Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

Edon
 Turista 

Ikona

Zdravim, mal som moto v servise menili mi brzdy a gufera v prednej vidle (predtym som sa rok neviezol a do servisu len velmi pomaly - mastne brzdy + ziadny olej vo vidle). Dneska som bol pre nu a motorka ide len velmi neochotne do otacok a cela tak viac vibruje (hore kopcom to bol horor). Moze to byt starym benzinom a bordelom v nadrzi? Alebo skor nieco s karburatormi a so zmesou?
Dakujem za kazdu radu


03.09.2014 22:23

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

zubco1
 Kávičkár 

Ikona

Ked nebola rok jazdena moze to byt aj benzinom a usadeninami v palivovom systeme. Ako prve skus dat novy benzin a poriadne to prebehni. Ak nepomoze potom sa pusti do hladania a riesenia zakladnych veci ako sviecky a filter


05.09.2014 19:14

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

Edon
 Turista 

Ikona

Tak dneska som zhodil nadrz vylial vsetok stary vyplachol benzinom dolial novy a siel to odskusat ale ziadna zmena. Hore kopcom je to naozaj horor ako na mojej starej 50ke. Na rovinke na tretej rychlosti 50 - 90 za 13 sekund. Na štvorke 90 ani nedala lebo tesne pred s nou škublo padli otacky a skoro zhasla. Chvilku sa trapila tak na 500 otackach a potom sa znova rozbehla.
Na co sa zamerat dalej? Mohli by takyto problem robit aj sviecky?
Dakujem za kazdu radu


06.09.2014 9:48

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

RS955i
 Skútrista 

Ikona

vyčistiť karburatory, a ked to nepomoze tak znovu a naozaj dôkladne ;-)


06.09.2014 19:37

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

Edon
 Turista 

Ikona

Tak dneska som rozobral karburatory a bolo tam naozaj dost bordelu aj zanesene hlavne trysky, vsetko precistene zmontovane a motorka ide zas ako ma 8-) Len som si vsimol podobny efekt ako je turbo lag, hlavne vo vyssich otackach zatiahnem za plyn sekunda-dve a az potom sa rozbehne. Cim to moze byt? Som si isty ze pred tym to takto nerobila pripadne len vo velmi malej miere


06.09.2014 21:20

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

RS955i
 Skútrista 

Ikona

za predpokladu ze su naozaj vycistene a správne nastavene osadene spravnimi tryskami co sa týka hlavne amatersky "otvorenimi" verziami skrtenych motorov moze nastat problem pri nejak poskodenych membranach ktore otvaraju supatka v závislosti na podtlaku.Lanko ovláda len klapky ale "plyn" si karburatory pridavaju samy prostrednoctvom membran.


07.09.2014 4:12

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

Edon
 Turista 

Ikona

No ak to teda vsetko dobre chapem presne pre to ze lanko otvara len klapky ale plyn pridavaju membrany vznika ta vykonova diera? Ale predtym urcite nebola taka vyrazna tak cim by sa dala zmiernit? Niekde som videl nejake navody s prevrtanim supatka alebo skratenim pruziny ale taketo nieco by som asi robil nerad.


07.09.2014 7:11

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

RS955i
 Skútrista 

Ikona

nechapes to dobre :'(
Ta diera vznikne ked nieco nie je v poriadku napriklad netestnost.


07.09.2014 23:17

Re: Suzuki GS 500 2001 - nejde do otacok

PETOrf
 Turista 

Ikona

nemas nahodou prehofene svieckove kable ??



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.