Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 673 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

DS auto Sumoto Brno MOTOQUAD www.foxracing.sk Indian - www.klasikmoto.sk choppermania.sk

Anketa:

Jazdil podľa teba Marc Márquez na VC Argentíny 2018 v súlade s predpismi:

Spolu odpovedi: 2496
Áno, bolo to v pohode: 48% (1191)
Nie, bolo to ďaleko za: 52% (1305)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

mikona-05-08

Cassida-apex-06-2018

CZ 175 / 487 prerabka - motor - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCZ 175 / 487 prerabka - motor - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.06.2018 21:03

CZ 175 / 487 prerabka - motor

Leader03
 Bahniak 

Ahojte,

potrebujem vymenit motor na CZ 175/487 (prasknuty blok motora) bude mi tam pasovat aj motor CZ 175/477 a ak anoodporucate túto zmenu? Poprípade da sa tam dopasovat bez velkych uprav nejaky iny silnejsi motor? Dakujem


03.06.2018 23:27

Re: CZ 175 / 487 prerabka - motor

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Motor by pasovat mal.
Teoreticky, po uprave drziakov, by pasol aj motor CZ 250 475, alebo jawa 250 jednovyfuk.
Problem je, ze doba minula, vatsinou schosnovala tieto motory, do malotraktorov typ olesko a pod.
to by si musel ale najst nejaky poklad v sope, kde by bol ten 250tkovy motor pouzity, alebo odlozeny. do malotraktora.
Zachovaly kus je veteransky ziadany tovar.
V dobe existencie zvazarmu, sa dost tych motorov schosnovalo aj na stavby krosiek.

Inak motor CZ 175 477, sa dal upravit, odlahcit, otvorit. V zaklade bol lepsi, ako 250, lebo mal okolo 11kW, 250tka mala len 9kW
Do krosky sa dalo prisposobit zapalovanie z babety, vypilovalo sa vatsie sanie, prepilil sa vyfukovy kanal, najvatsi problem bolol vyrobit crevo ladene, fachmani to robili autogenom, velky frajeri, majstri odboru, to vyfukovali z popusteneho plechu a dotvarovali kladivom.
Motor sa dal vyhnat 175ccm, az na vykon, kedy utekal beznym jawam 350.
Asi okolo 16kW sa dal vylepsit vykon
Plany na vyfukovane crevo ladaku, upravu kanalov a podobne veci, su zapadnute v zapadnute, rovnako ako stavba pyramid.



Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (03.06.2018 23:30)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.