Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1517 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30383
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17912)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12471)

BMW K 1300 GT po 150 tisic km - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW K 1300 GT po 150 tisic km - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor, Podvozok, Olej.

08.04.2025 16:08

BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Zdar.
Ako je to u takejto motorky po tolkych km?
Aky servis a naplne vyzaduje napriklad prevodovka, kardan a podobne?
Motorovy olej, filter, sviecky, vzduchac to je jasne, ale co to ostatne?


08.04.2025 17:01

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

copy
 Skútrista 

a akú odpoved ocakavas?
Vieme my, alebo ty, ako sa s nou jazdilo? Moze byt ako cukrik, a moze byt uplne zhuntovana.

Iank K1300GT pohorela v teste v Motorrade
"Výletná loď BMW s problémami v strojovni
Keď bežala, BMW K 1300 GT bol fantastický turistický parník. Niekedy sa jej však jednoducho nechcelo, štrajkovala alebo dokonca veľkolepo dala výpoveď. Konečná bilancia vytrvalostného testu sa tak stáva štatistikou rozpadu."
www.motorradonline.de/tourer/dauertest-abschlussbilanz-...


08.04.2025 17:10

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Toto som cakal.
Nic to.
Neide o to v akom je stave, su to hypoteticke otazky.
Ale ok.
Motorka jazdena turisticky, pravidelny servis. Po 150 tisic to uz asi neni ziaden cukrik, mozno zvonku ano, ale zvnutra asi nie.


08.04.2025 17:18

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Ale ten clanok hovori, ze horsiu motorku este nikto nikdy nevyrobil. :-D


08.04.2025 18:43

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

copy
 Skútrista 

Re: radnate: to v tom teste nezaznelo. No a kolko chce za tu tvoju? Za 2-2,5 tis by sa to mozno aj oplatilo risknut


08.04.2025 19:02

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Nejedna sa o konkretnu motorku. To je mimo temy


08.04.2025 20:33

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

ESA ma daky predpisany servis? Alebo vyzaduje?


09.04.2025 21:38

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Na toto je jednoducha odpoved.
Urcite si nerobis servis sam.
Inak by si napisal obsiahly clanok o tom, co si opravoval na tej moto v kratkom case po 150t/km.
Tuto otazku poloz v servise z klucami na stol a nechaj si vsetko skontrolovat a ak mas tu moto rad, tak si nechaj spravit aj preventivne ukony, ako zmeranie vole rozvodov a pripadne vymenu retatiazok, ale aj koliesok ozubenych, nechaj si skontrolovat volu finaldrive a pripadne celu mechanicku diagnostiku.
bude to nieco stat a plati poucka o chove opic a cene bananov.
.
Druha moznost predaj ju akup lepsi stroj.
idealne novy.
.
Tretia moznost, nechaj si spravit servis, diagnostiku a vymenu olejovych naplni, inak mohol si v zime a nemusel by si cakat az bude v servisoch plno.
p.s.
je to len motorka,v najhorsom pripade pojdes z vyletu domov mastnou tycou.


12.04.2025 7:54

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

wiesse
 Turista 

skusal som1200 gt a je asi najdospelejsia so vsetkych cestakov,rt je tucna,fjr taka nizka ale spolahliva,gtr je taka kratka a palubku ako keby som mal pod sebou a plexi aj v najvyssej polohe bolo nizko,chlapik z irska co opravuje motorky v nitre my povedal teda cez prekladatelku jeho zenu aby som to nekupoval ze je to kazove,mam 192 cm a 1200 gt alebo teda aj 1300 ma u mna najlepsi posed, a pasoval my aj motor aj vsetko,hlavne som tam nemal roztiahnute nohy ako na europan 1300 alebo gtr,boli ztoho panva ked ma clovek roztiahnute nohy ako lachka zena,za mna by som vybral 1290 ktm superadventure,v case silnych cestovnych endur stracaju podla mna velke cestaky zmysel.


14.04.2025 8:42

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Podla mna aj ked motorka dostava ten najlspsi servis a jazdi sa s nou maximalne ohladuplne, tak aj tak su veci, ktore skratka najazdom odchadzaju a nie je ich na pohlad vidno (napriklad mechanizmus kardanu). Nic nema nekonecnu zivotnost.
Tak isto ESA, to sice neviem ako funguje, ale ani to nebude spravne pracovat do nekonecna.


14.04.2025 11:02

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

wiesse
 Turista 

za mna ked stary cestak tak fjr 1300,taka blbuvzodrna motorka kde aj ked to ma 200000 km tak pri beznom servise to stale funguje ,1300 gt je uz komplikovana a neriskoval by som 150000km ani za 2000eur keby ponukal,vela je o tom popisane ako vie odist motor ako nic..stara fjr nema sestku aj preto to dost ludom vadi a vykon tiez nema ako 1300 gt ale radsej by som vsadil na spolahlivost fjr,ceny su tiez dobre.


14.04.2025 11:45

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Dik za snahu, ale toto neni tema o kupe takej motorky, ale uvaha o stave po po tolkych km.


14.04.2025 15:25

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

copy
 Skútrista 

Re: radnate: veď ak si jej majiteľ, tak potom vieš, čo sa kedy pokazilo, a čo sa postupne hlási, že zrejme v krátkom čase odíde.
A ak ju nemáš, ale uvažuješ o nej, tak je to lotéria.


14.04.2025 15:37

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Nemam taku motorku a ani ju nechcem kupit.
Keby to bol moj pripad, tak by som sa v tom pravdepodobne orientoval kedze ja sa staram az moc.
Ale videl som inzerat s takou ponukou a napadlo mi, ako to moze byt pri hentom najazde.


14.04.2025 17:52

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

V minulom tisicroci, ked mali pocitadlo do 99 999km, mali vsetky motorky najazdene do 99 999km, mnohe z nich jazdia doteraz… tlmice sa daju zoservisovat, loziska vymenit, spojka, kadran tiez… mozno to vysedene sedadlo uz nebude tak pohodlne.

Myslim si, ze pokial niekto taku motorku chce, tak si ju kupi, ked jej da co pyta, bude mu sluzit. Ale ked si ju kupi niekto len preto, ze mu nevychadza na “mladsiu”, vykona na nej kutilstvo, tak to olutuje a na konci preplati.


15.04.2025 10:25

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

Jeff
 Jogurťák 

Ikona

Táto téma mi pripomenula istú tému o výmene motorového oleja. Či meniť na jar, alebo pred zimou atď. atď. Tiež ju založil neviem už ktorý člen-provokatér, nechce sa mi to hľadať a rozvinulo sa to tu ajajáááááj 8-)


15.04.2025 10:32

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Inak ano mas pravdu. Su to ciste provokacie taketo temy tu otvarat. Hotovy majdan.


15.04.2025 12:51

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

copy
 Skútrista 

nahodou, bolo by to podla mna zaujimave citanie. Kup tu moto, zaloz dennik, a zapisuj kazdy servis a kazde investovane euro - co sa robilo, kedy, kolko to stalo. A bol by to zaujimavy serial clankov.


15.04.2025 13:27

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

radnate
 Turista 

Clanok 1. Kupil som motorku so 150 tisic km.
Clanok 2. Po cenovej ponuke servisu na opravy zhorela na dvore.

:-D


16.04.2025 8:12

Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km

wiesse
 Turista 

Re: radnate: urcite by som bol sledovany keby kupis gt 1300 zo 150000 km,ta motorka je paradna len ma povest motorky kde sa kazi motor,cital som na nemeckych forach aj na ceskych toho vela ale uz som zabudol,jednoznacne som sa asi nedocital preco naraz motor prdne.skusal som 1200 gt to je to iste len kusok slabsie a v zakrutach oproti ostatnym cestakom sa to vodilo ako lachke enduro tak to islo lachko.jednoznacnu odpoved asi nedostanes preco motor proste odide.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.