Anketa:
BMW K 1300 GT po 150 tisic km - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuBMW K 1300 GT po 150 tisic km - Diskusné fórum - Moto poradňa

Značky:
.BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Zdar. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
a akú odpoved ocakavas? |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Toto som cakal. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Ale ten clanok hovori, ze horsiu motorku este nikto nikdy nevyrobil. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Re: radnate: to v tom teste nezaznelo. No a kolko chce za tu tvoju? Za 2-2,5 tis by sa to mozno aj oplatilo risknut |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Na toto je jednoducha odpoved. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
skusal som1200 gt a je asi najdospelejsia so vsetkych cestakov,rt je tucna,fjr taka nizka ale spolahliva,gtr je taka kratka a palubku ako keby som mal pod sebou a plexi aj v najvyssej polohe bolo nizko,chlapik z irska co opravuje motorky v nitre my povedal teda cez prekladatelku jeho zenu aby som to nekupoval ze je to kazove,mam 192 cm a 1200 gt alebo teda aj 1300 ma u mna najlepsi posed, a pasoval my aj motor aj vsetko,hlavne som tam nemal roztiahnute nohy ako na europan 1300 alebo gtr,boli ztoho panva ked ma clovek roztiahnute nohy ako lachka zena,za mna by som vybral 1290 ktm superadventure,v case silnych cestovnych endur stracaju podla mna velke cestaky zmysel. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Podla mna aj ked motorka dostava ten najlspsi servis a jazdi sa s nou maximalne ohladuplne, tak aj tak su veci, ktore skratka najazdom odchadzaju a nie je ich na pohlad vidno (napriklad mechanizmus kardanu). Nic nema nekonecnu zivotnost. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
za mna ked stary cestak tak fjr 1300,taka blbuvzodrna motorka kde aj ked to ma 200000 km tak pri beznom servise to stale funguje ,1300 gt je uz komplikovana a neriskoval by som 150000km ani za 2000eur keby ponukal,vela je o tom popisane ako vie odist motor ako nic..stara fjr nema sestku aj preto to dost ludom vadi a vykon tiez nema ako 1300 gt ale radsej by som vsadil na spolahlivost fjr,ceny su tiez dobre. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Dik za snahu, ale toto neni tema o kupe takej motorky, ale uvaha o stave po po tolkych km. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Re: radnate: veď ak si jej majiteľ, tak potom vieš, čo sa kedy pokazilo, a čo sa postupne hlási, že zrejme v krátkom čase odíde. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Nemam taku motorku a ani ju nechcem kupit. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
V minulom tisicroci, ked mali pocitadlo do 99 999km, mali vsetky motorky najazdene do 99 999km, mnohe z nich jazdia doteraz… tlmice sa daju zoservisovat, loziska vymenit, spojka, kadran tiez… mozno to vysedene sedadlo uz nebude tak pohodlne. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Táto téma mi pripomenula istú tému o výmene motorového oleja. Či meniť na jar, alebo pred zimou atď. atď. Tiež ju založil neviem už ktorý člen-provokatér, nechce sa mi to hľadať a rozvinulo sa to tu ajajáááááj |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Inak ano mas pravdu. Su to ciste provokacie taketo temy tu otvarat. Hotovy majdan. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
nahodou, bolo by to podla mna zaujimave citanie. Kup tu moto, zaloz dennik, a zapisuj kazdy servis a kazde investovane euro - co sa robilo, kedy, kolko to stalo. A bol by to zaujimavy serial clankov. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Clanok 1. Kupil som motorku so 150 tisic km. |
Re: BMW K 1300 GT po 150 tisic km
Re: radnate: urcite by som bol sledovany keby kupis gt 1300 zo 150000 km,ta motorka je paradna len ma povest motorky kde sa kazi motor,cital som na nemeckych forach aj na ceskych toho vela ale uz som zabudol,jednoznacne som sa asi nedocital preco naraz motor prdne.skusal som 1200 gt to je to iste len kusok slabsie a v zakrutach oproti ostatnym cestakom sa to vodilo ako lachke enduro tak to islo lachko.jednoznacnu odpoved asi nedostanes preco motor proste odide. |