Anketa:
know how k motocrossu - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuknow how k motocrossu - Diskusné fórum - Moto poradňa
know how k motocrossu
|
Caffte |
Re: know how k motocrossu
|
ked odstrania poruchu na servi tak potom kukni sem www.offroad-lm.szm.sk |
Re: know how k motocrossu
|
johnnny: dufam ze si to skusal na Tvojej Jawe... Ak ano, tak si strateny pripad |
Re: know how k motocrossu
|
tomxx: ty vies vzdy tak pekne povzbudit...Preco by to na tom nemohol skusat? Kazdy raz musi nejako zacat, ci nie? |
Re: know how k motocrossu
|
to tomxxx: nieee...kupil som starsiu KTMu 250...toto by som svojej Lenuske nespravil |
Re: know how k motocrossu
|
tomxx: Čo do neho j...š a píšeš k......y? |
Re: know how k motocrossu
|
Vadim kľud myslím že tvoja reakcia bola zbytočná. Poznám tomxxa osobne on nie je zákerný človek. A myslím že Jawy sa skôr preslávili v endure. |
Re: know how k motocrossu
|
zase sme tam kde sme boli nazory tipu aby niekto mohol jazdiť motocross alebo tak musi mať najlepsie hondu a este lepsie CRF novu vtedy si poviete hmm to ne piča to jazdec to nema hovno atd.... ten musi vediet jazdiť ...atd |
Re: know how k motocrossu
|
Mno...je pravda, ze jazdit na 25 rocnej KTM bez privery a ostatnych vymozenosti modernych technologii nieje sranda ale...čo sa týka výkonu...bez problémov som udržal na trati krok s týpkom, ktorý jazdi na YAMAHE 426WR '06 a...to uz nieje sranda motorka... |
Re: know how k motocrossu
|
johny, sak ked drzis krok s taku masinu, tak to uz musis dobre vedet jazdit potom... |
Re: know how k motocrossu
|
kxbibo: 100% je to 426ka...potom to asi nieje 2006ka...nenasiel som ju medzi YAMAHAMI z 2006teho... |
Re: know how k motocrossu
|
PegasBoy: ze som tak smely ... kde si teraz? |
Re: know how k motocrossu
|
je dobre nieco odkukat,ale najlepsie je odkukat od niekoho co to vie. |
Re: know how k motocrossu
|
truba ma pravdu, treba sledovat tych co to vedia a snazit sa ich napodobnit... |
Re: know how k motocrossu
|
preto treba chodit na preteky a ocumovat,a pozerat v zime dakar,a enduro makaciny a podobne,a nie lestit pri peeeecku hehe, okukovat to je ten spravny recept |
Re: know how k motocrossu
|
hmm...pred dvoma tyzdnami boli u nas (v Kojsove) preteky...robil som tratoveho komisara (od 9tej do 16tej som mrzol na jednom useku so zltou vlajkou v ruke) bol to usek: zjazd, klopena 180° doprava a vyjazd...vsimal som si pretekarov, od toho najmensieho (cca 4rocny chalan na miniaturnej KTMe, ktora mala zvuk ako bruska |
Re: know how k motocrossu
|
Zima bude dlha a napisem v spolupraci s "panmi jazdcami" clanok o jazdeni, viac casti. Takisto budu aj clanky o udrzbe a opravach... Kde to najdete? Na www.countrycross.sk |
Re: know how k motocrossu
|
johnnny: jasne že existuje taký " návod". Je to vo forme videa. Mám doma staršiu verziu. Volá sa to škola motokrosu. Vysvetlujú a názorne predvádzajú Čepelák, Zaremba a spol. |
Re: know how k motocrossu
|
jo,cepelaka som videl,da sa z toho nieco vybrat a odkukat,ale su to fakt len najzakladnejsie veci,teda navod k nim. |
Re: know how k motocrossu
|
johnnny pise: "jazdit na 25 rocnej KTM bez privery a ostatnych vymozenosti modernych technologii nieje sranda" |
Re: know how k motocrossu
|
DžONY-KED SI KUPIL MASINU,TAK TAM NA LAVEJ STRANE RIADIDIEL URCITE BOLA PACKA SPOJKY,URCITE JU TAM NENAMONTOVALI V TOVARNI LEN ZO SRANDY ALEBO NA VYVAZENIE MOTO. |
Re: know how k motocrossu
|
truba podla mna si to myslel s tou priverou dobre aj to tak je ale v skutočnosti nezväčšuje výfukový kanál ale ho zatvára v malých otáčkach a až vo vyšších ked sa otvorí je to prakticky motorka ako bez prívery takže podla mna je tam na tie nízke otáčky a nie vysoké ale myslím si že si to tiež takto nejako myslel len si to trocha inak napísal len pre spresnenie.myslím si že bez nej má motorka rovnaký výkon vo vysokých otáčkach ak nie tak ma opravte. |
Re: know how k motocrossu
|
marekon: prívera umožňuje zvýšiť výšku kanála na maximum, čo u motora bez prívery nie je možné, tam sa hľadá optimálna výška výfukového kanála, aby motor ťahal aj v nižších, aj vo vysokých otáčkach. Pravda bude teda niekde uprostred vašich názorov. |
Re: know how k motocrossu
|
JA SOM TO NAPISAL POLOPATISTICKY,MYSLIM ZE KED NEPOCUL O PRIVERE ZBYTOCNE BY SI TO ROZPISOVAL UPLNE PODROBNE. |
Re: know how k motocrossu
|
Nj, diki. Spojkujem, bez obav, teda nie ze by som neskusal aj bez spojky |
Re: know how k motocrossu
|
JE-KED JE VONKU -300 A Z MOTO MAS JEDEN STVORKUBIKOVY KUS LADU,TAK BY SI V ZIADNOM PRIPADE JAZDIT NEMAL.!!! |








Veď na Jawách sa cross normálne jazdil! Zato, že ty máš VOR, môžeš si z neho robiť p..u?
) az po tych najskusenejsich (Peter Kapajcik) takze tento usek trate 'tusim' ako prechadzat...