Anketa:
PIVNÝ TROJBOJ 2015 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - PIVNÝ TROJBOJ 2015
Kedy: | 23.07.2015 10:00 až 26.07.2015 19:00 |
---|---|
Kde: | ![]() |
Kto: | Braňo (custom999) vás pozýva |
Kontakt: | office@customchoppers.sk , +421905617524 |
* Štvrtok 23.07.2015 – 12:30 hod - stretneme sa v Žiline na čerpacej stanici Slovnaft oproti Tescu smer
Martin -Poprad. S motorkármi z Bratislavy a okolia sa stretneme v BA, odchod do Žiliny o 9:00 hod. (spresníme v informáciách o odjazde, pre prihlásených),
13:00 hod - Spoločný odchod smer pivovar Radegast, ubytovanie, o 17:00 h prehliadka pivovaru, večera, program, cca 296 km
* Piatok 24.07.2015 – po raňajkách spoločný odchod smer pivovar Svijany, ubytovanie, o 17:00 h prehliadka pivovaru, večera, program, cca 331 km
* Sobota 25.07.2015 - po raňajkách spoločný odchod smer pivovar Starobrno, ubytovanie, o 17:00 h prehliadka pivovaru, večera, program, cca 232 km
* Nedeľa 26.07.2015 – po raňajkách odchod smer Bratislava, cca 132 km
Cena výjazdu:179€
Zahŕňa:
• ubytovanie na 3noci s raňajkami
• 3x spoločná večera – výborná česká kuchyňa
• 3x vstup do pivovaru
• 3x ochutnávka piva
• asistenčnú službu – v prípade potreby je pripravené auto, ktoré Vás aj Váš motocykel bezpečne privezie domov (PHM nie je v cene)
• služby doprovodu
• organizáciu
• program
• realizáciu výjazdu
Uzávierka je 09. 07. 2015 do 12:00 hod, a zároveň je aj termínom úhrady na účet č.: 2613006674/1100
CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., nezodpovedá za spôsobilosť a zdravie účastníkov. Každý účastník si počas cesty zodpovedá za svoje činy sám a CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., Vám môže pomôcť vyriešiť komplikácie vzniknuté počas cesty (technické problémy, zdravotné komplikácie,...).
Organizátor výjazdu cestovná agentúra CUSTOM CHOPPERS SLOVAKIA s.r.o., si vyhradzuje právo na zmenu termínu, prípadne úpravu ceny v odôvodnených prípadoch. Takáto skutočnosť bude včas oznámená.
Tešíme sa na Vašu účasť a dúfame, že zážitky, ktoré s nami zažijete budú pre Vás milou spomienkou na celý život![center][/center]
Diskusia:

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!