Anketa:
OTVORENIE MOTO SEZÓNY 2016 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - OTVORENIE MOTO SEZÓNY 2016
Kedy: | 16.04.2016 10:00 až 17.04.2016 00:00 |
---|---|
Kde: | BIKERS CENTRUM SLOVAKIA, Trnava, Slovensko ![]() |
Kto: | Bikerscentrum (Bikerscentrum) vás pozýva |
Kontakt: | office@bikerscentrum.sk |
Tak neváhaj a prídi na slávnostné " OTVORENIE MOTO SEZÓNY 2016 " ktoré sa uskutoční dňa 16.04.2016 v areály najväčšieho predajcu motoriek na Slovensku - BIKERS CENTRUM SLOVAKIA na Nitrianskej ulici 30 v Trnave
Okrem iného na teba čaká :
- guláš ZADARMO pre prvých 150 motorkárov,
- predstavenie noviniek čistiacich prostriedkov značky MUC OFF,
- spoločný moto výjazd po okolí Trnavy ( cca14.00.hod. )
- a samozrejme neuveriteľná MOTOTV SHOW ( kaskadérska show na motorke, autogramiády a rôzne súťaže o hodnotné ceny )
- skvelá hudba, dobrá nálada a kopec zábavy
- nadupané zľavy až 20% na značku IXS
- tombola o skvelé hodnotné a vecné ceny
No to z ďaleka nieje všetko - už od 20.00 hod Vás v Biker Bare bude zabávať živé vystúpenie kapely Dzivochovci a po nich to tam roztočí DJ a krásne striptérky ktoré budú tancovať len pre Vás až do rána bieleho
Diskusia:

Otvorenie moto sezony 2016 Trnava
zdravím vospolok |
OTVORENIE MOTO SEZÓNY TRNAVA BCS
Počasíčko má byť pekné , 22°C takže vás čakáme s otvorenou náručou, teplým gulášom a vychladenou kofolou |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!