Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1598 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29772
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17600)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12172)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - Bacaono

Login: bacaono Offline

Ikona

Meno: Ondrej (priezvisko utajené)
Môj štýl: Veteránista - učarovali mi stroje skôr vyrobené...
Skúsenosti: Jazdím pre relax, jazdím 45 rokov, ročne najazdím v priemere 5000 kilometrov
Motorka: KTM 990 Adventure R 2009
Mesto: Mojmírovce (Slovensko)
Darca krvi: Darca Krvi daroval som krv 26 krát.
Čas registrácie: 11.07.2005 14:18
Posledne prihlásený: 29.09.2018 21:35

Ďalšie motorky:

Motorka:
Honda XR 650 R 2005

Niečo o sebe:

P R O S Í M N E M E N I Ť A V A T A R ! ! !
Zmeniť si ho dokážem aj sám bez pomoci admina. Alebo aj ten musí spľňať nejaké ešte nezverejnené kritériá, alebo sa len jednoducho adminovi nepáči?







Šťastie si za prachy nekúpiš, ale môžeš si kúpiť motorku. A to už si kurevsky blízko!

Lietam len tak rýcho a tak vysoko, ako dokáže lietať môj aniel strážny.

Moto mám od 9r. JAWA05, ČZ175, JAWA 350 Californian, JAWA 350/632, Honda NX650 Dominator, Honda XRV750 Africatwin. A teraz, keď som už starší a "rozumnejší" som si splnil chlapčenský sen.

V plechovici vozíš telo - na motorke tiež, ale ten pocit je nepopísateľný a s pribúdajucimi rokmi stále krajší ! Tak si ho vychutnávam.

Tí čo tvrdia že najlepšie je mať všetko "origo", maskujú len svoju nešikovnosť a slabú predstavivosť.

Keď si človek uvedomí kam smeruje tento svet, už nikdy nedokaže žiť a rozmýšľať ako predtým. Všetko mu docvakne a všetky súvislosti ho hnevajú a rozčuľujú, lebo sa cíti bezmocný. Je to žiaľ daň za to, že nieje obyčajný konzument propagandy, ale že mu ešte fungujú mozgové bunky.

Stredný vek prichádza vtedy, keď už konečne pochopíš, že nedokážeš zmeniť tento svet, no ešte ťa to trochu serie.

A "demokracia" sa nám stále pekne zveľaďuje, všetko treba presne a prísne evidovať, označkovať, prikázať a zakázať a najmä S P O P L A T N I Ť !!!!!
J E TO M Á R N E.....niektoré ovečky tomu dokonca ešte aj tlieskajú.

Štatistika

Zoznam členov aci-03-main

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »