Anketa:
Motoride Klub - Profil člena - DanielHamphrey
Login: | DanielHamphrey Offline | |
---|---|---|
Meno: | ![]() | |
Môj štýl: | ![]() | |
Skúsenosti: | ||
Motorka: | Žiadna | |
Mesto: | Lozorno (Albánsko) | |
Čas registrácie: | 28.09.2024 17:12 | |
Posledne prihlásený: | 28.09.2024 17:13 | |
Niečo o sebe: Quand j’ai entendu parler du jeu Aviator, je me suis demandé comment il était possible de développer de bonnes stratégies sans risquer de l’argent dès le départ. Étant donné que je suis complètement débutant dans ce type de jeux, l’idée de mettre en jeu mon argent dès le premier coup ne m’enchantait pas du tout. Heureusement, j’ai appris qu’il y avait un mode démo, et j’ai décidé de l’essayer. Ce que j’ai particulièrement apprécié dans ce mode, c’est la possibilité de tester différents scénarios sans aucune pression. J’ai pu observer comment l’avion prend son envol, comprendre les moments où il faut encaisser les gains, et, surtout, analyser les différentes étapes du jeu sans avoir peur de faire une erreur coûteuse. Je pense que c’est un excellent point de départ pour tout joueur débutant. Si, comme moi, vous souhaitez tester ce jeu de façon détendue et prendre le temps de comprendre les mécanismes, je vous recommande de jeter un coup d'œil à ce lien : aviator-help.com/fr/ . C’est une façon d'apprendre sans perdre de vue le plaisir du jeu, tout en affinant sa stratégie avant de passer en mode réel. |
Štatistika
- Počet pridaných článkov: 0 Zobraz články
- Počet pridaných bodov záujmu: 0 Zobraz Body záujmu
- Počet pridaných videí: 0 Zobraz videá
- Počet pridaných obrázkov v galérii: 0
- Počet príspevkov v diskusii pod loginom DanielHamphrey: 0
- Zobraz témy ktoré otvoril DanielHamphrey
- Zobraz témy do ktorých sa zapojil DanielHamphrey
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!