ISSN 1336-6491 | Online: 2004 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30668
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18053)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12615)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - Fartoure

Login: Fartoure Offline

Meno: Fasi Tong
Môj štýl: Bahniak - tiež Bahnomil. Blato mi nesmrdí, asfalt zas nevonia...
Skúsenosti: Žiadne, nemám motorku
Motorka: Žiadna
Mesto: Alabama (Antigua a Barbuda)
Čas registrácie: 06.12.2024 13:49
Posledne prihlásený: 06.12.2024 20:06

Niečo o sebe:

In today’s digital landscape, trust and transparency have become crucial for any platform to thrive. It’s fascinating to see how the concept of accountability has evolved, especially in industries that demand high levels of integrity. People are no longer satisfied with vague claims; they want verifiable facts, detailed reports, and clear practices that build trust 101rtp.nz/.
What makes transparency so significant is its ability to foster a sense of fairness. Modern platforms are embracing innovative methods to ensure that users have access to all relevant information about their processes. From detailed audits to openly published data, the aim is to eliminate doubt and create an environment of mutual respect. Accountability ensures that users feel valued and confident in their choices.
Another fascinating trend is the use of advanced technologies to achieve transparency. For example, random number generators (RNGs) are frequently verified by independent agencies to ensure fairness. Such practices underscore the importance of upholding standards and staying true to commitments. People appreciate platforms that openly share the results of these audits, as it reflects their dedication to ethical practices.

Štatistika

Zoznam členov Kawasaki Good Times Tour

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »