Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1875 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30668
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18053)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12615)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - KeanuGoodman

Login: KeanuGoodman Offline

Meno: Keanu Goodman
Môj štýl: Bahniak - tiež Bahnomil. Blato mi nesmrdí, asfalt zas nevonia...
Skúsenosti:
Motorka: Žiadna
Mesto: Sasinkovo (Česko)
Čas registrácie: 16.03.2025 20:18
Posledne prihlásený: 01.04.2025 19:04

Niečo o sebe:

Saving money on transactions is always a great idea, especially when dealing with digital assets. One of the biggest advantages of using the TRON network for transferring USDT TRC-20 is its efficiency, but did you know you can reduce fees even further? That’s where TR.ENERGY comes in, offering a way to lower transaction costs by up to 75% www.kanalcoin.com/tr-energy-save-on-comissions-up-to-75... .For anyone frequently transferring USDT on TRON, network fees can add up quickly. Normally, transactions require energy and bandwidth, which are essential for processing transfers. Instead of constantly spending on these resources, TR.ENERGY provides a solution that optimizes costs, making each transfer much more affordable.The concept is simple: rather than relying on traditional fee structures, users can leverage energy resources through TR.ENERGY, reducing expenses significantly. This is particularly useful for individuals and businesses making multiple transactions daily. Imagine saving a significant amount on each transfer—over time, these savings accumulate, allowing you to allocate funds more effectively elsewhere.Another major benefit is transaction speed. Since the TRON network is already known for its fast processing times, combining it with an optimized energy-saving method ensures smooth and rapid transfers. There’s no need to wait long periods for confirmations or deal with unexpected delays. This makes it an excellent choice for those who need reliability and efficiency in their financial operations.

Štatistika

Zoznam členov Motozem

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »