ISSN 1336-6491 | Online: 2038 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31243
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18340)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12903)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - Vichis

Login: Vichis Offline

Meno: Song Des
Môj štýl: Geriatrik - chodiť už nevládzem, ale na nejakú motorku sa ešte vydriapem...
Skúsenosti: Žiadne, nemám motorku
Motorka: Žiadna
Mesto: Jablonové (Slovinsko)
Čas registrácie: 27.09.2024 11:06
Posledne prihlásený: 28.09.2024 12:46

Niečo o sebe:

Espero que estejam todos bem! Recentemente, estive à procura de um site confiável para fazer apostas esportivas, e acabei encontrando o Pin-Up Bet. Para aqueles que gostam de emoção e diversão nas apostas, este site tem uma oferta bem completa. Desde apostas em esportes ao vivo até jogos de cassino, é uma ótima opção para quem procura variedade e segurança pin-up-bet.br.com/.
O que mais me chamou a atenção foi a interface amigável e a grande quantidade de opções para fazer depósitos e retiradas. Além disso, o suporte ao cliente é excelente, sempre disponível para ajudar. Se você está começando ou já é um apostador experiente, o Pin-Up Bet tem algo para todos.
Outro ponto positivo é a possibilidade de apostar em eventos esportivos ao redor do mundo, com uma cobertura incrível de campeonatos e ligas. E o melhor de tudo é que eles oferecem promoções e bônus regulares, o que é sempre uma vantagem.
Se você ainda não conhece, recomendo dar uma olhada no site e conferir por si mesmo. Acredito que você vai gostar tanto quanto eu.

Štatistika

Foto člena:

Foto člena

Zoznam členov

HD-side-06-2025

yamaha_tour-side-05-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »