ISSN 1336-6491 | Online: 1508 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30260
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17850)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12410)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - fortisstudio

Login: fortisstudio Offline

Ikona

Meno: Miroslav SOTEK (~45 rokov)
Môj štýl: Kávičkár - motorka je relax, výlety na ľahko, od kávičky (kofoly) ku kávičke sám aj s partiou...
Skúsenosti: Pokročilý jazdec, jazdím 31 rokov, ročne najazdím v priemere 6000 kilometrov
Motorka: Kawasaki Zephyr 1100 1993
Mesto: Aldershot (Veľká Británia)
Čas registrácie: 07.09.2009 14:09
Posledne prihlásený: 07.09.2009 22:14

Ďalšie motorky:

Motorka:
Kawasaki Kawasaki ZZ-R 1400 2004
Kawasaki Zephyr 1100 1993

Niečo o sebe:

___________________________________________________________________
...::: Aktivity :::...

DJ, Producer, Gigs, Mixin Re-mixin

___________________________________________________________________
...::: Artist pseudonym :::...

DJ Marco Fortis, frontline, mirec, technoid, drum team, fortisstudio, fs dj, Q

___________________________________________________________________
..::: Záujmy :::... [like]

Som DJ, producent. Hudba je moje poslanie, moja laska, venujem sa jej cely zivot a venujem je vatsinu svojho "aktivneho" casu. Od roku 1994 pravidelne hravam a vystupujem na roznych destinaciach v Europe. Momentalne bucham prevazne v Anglicku.

Mojim srdcovym zanrom je elektronika, zacina to niekde pri Minimal Techno a konci niekde pri abstraktnom progresivnom Breakbeate. Na mojich party mozete pocut (a citit) najma:

* Techno, Hardtechno, Schranz
* Breaks, Drum & Bass, Breakbeat
* Hardstyle & Hardcore

..... a samozrejma moju vlastnu produkciu, co je prevazne industrial Breakbeat & Schranz..., mam rad improvizaciu a kreativitu, preto casto hravam "live" z mojich samplovacich masin.

Mam rad ked sa party vyvija ako samostatna "entita", takze moje sety su dlhe, a su selekciou mojich oblubenych zanrov.

Hravam na 90% z vinylu... + Sekvencer, Digital pouzivam len sporadicky, CD vobec.

aha.... + mar rad motorky !
__________________________________________________________________
...::: Nemusim :::... [Dislike]

hmm... konmercne diskoteky plne pozerov co sa pridu ukazat a nie zabavat...

__________________________________________________________________
...::: Contact & Booking :::...

Rad pridem a zahram.... ci poriesime aj kopletnu party. Mame k dispozicii kompletny zvukovy system MACKIE, Svetelnu a Laserovu show. Jednoducho ma kontaktujte ;)

Ak sa Vam paci co riesim > hodte si ma do priatelov ... Na Facebooku ma najdete ako DJ Marco Fortis, alebo Miroslav SOTEK...

....... so, see ya friends !!!

Svk mobil: +421 903 110 287
Uk mobil: +44 7958 633 446
skype: fortisstudio
icq: 271-545-708

__________________________________________________________________
my pages:

www.ctgmusic.com/artist.php?id=16526
www.facebook.com/fortisstudio
www.youtube.com/user/fortisstudio
www.myspace.com/fortisstudio
www.google.com/profiles/fortisstudio

Štatistika

Foto člena:

Foto člena

Foto motorky:

Foto motorky

Zoznam členov

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »