Anketa:
KTM ORANGE DAYS 2016 - Košice - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - KTM ORANGE DAYS 2016 - Košice
Kedy: | 07.05.2016 10:00 až 08.05.2016 19:00 |
---|---|
Kde: | Adamoto Košice (KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia), Slovensko ![]() |
Kto: | Adamoto vás pozýva |
Kontakt: | www.ktmkosice.sk/sk/novinky/2211/ktm-orangedays-2016-7-... |
príďte si vyskúšať:
1190 ADVENTURE ABS 2016
1290 SUPERDUKE R 2016
390 DUKE ABS 2016
Info: www.ktmkosice.sk/sk/novinky/2211/ktm-orangedays-2016-7-...
Registráciu na ktm.com/bookatestride bude možné urobiť od pondelka 25.04.2016, preto Vás poprosíme o zaslanie Vašej žiadosti o jazdu na náš e-mail info@adamoto.eu.
v maily uveďte:
Vaše meno,
adresu,
tel. číslo ,
dát. narodenia,
a na akom motocykli práve jazdíte,
dátum ( 29.apríla-piatok alebo 30.apríla - sobota)
Motocykel ktorý chcete otestovať: 1190 ADVENTURE ABS 2016
1290 SUPERDUKE R 2016
390 DUKE ABS 2016
Vrátna záloha pri testovaní:
1190 adv a 1290 Superduke - 500€
390 duke - 200€
Počas OrangeDays 10% zľava na všetko ( okrem motocyklov

Harmonogram jázd:
piatok
1.jazda 09:00 09:45
2.jazda 10:00 10:45
3.jazda 11:00 11:45
4.jazda 12:00 12:45
5.jazda 13:00 13:45
6.jazda 14:00 14:45
7.jazda 15:00 15:45
8.jazda 16:00 16:45
sobota
1.jazda 08:00 08:45
2.jazda 09:00 09:45
3.jazda 10:00 10:45
4.jazda 11:00 11:45
PODMIENKY ÚČASTI na testovanie:
- vek minimálne 21 rokov
- občiansky preukaz
- vodičský preukaz A bez obmedzenia kW (pri testovaní 390 Duke do 35KW)
- podpísané Vyhlásenie jazdca
- zložená kaucia v hotovosti
- vlastné vybavenie - prilba, motocyklová bunda nohavice s chráničmi alebo kombinéza, rukavice
Záujemca o testovaciu jazdu je povinný pred jazdou podpísať zmluvu o zapožičaní so zodpovednosťou za Škody nad rámec poistného plnenia, zložiť v hotovosti vratnú kauciu poplatok za jazdu podľa zvoleného modelu.
Bude kaucia po jazde vrátená, v pripade poškodenia motocykla z nej bude hradená škoda. Pokiaľ účastník spôsobí škodu na motocykli presahujúcu výšku kaucie, zaväzuje sa majiteľovi motocykla doplatiť Škodu do výšky spoluúčasti poistenia. V prípade poškodenia predvádzacieho motocykla si usporiadateľ vyhradzuje pravo na zrušenie všetkých ďalších jázd na tomto motocykli bez náhrady. V tomto prípade bude vrátená kaucia aj poplatok k neuskutočneným jazdám.
Info: www.ktmkosice.sk/sk/novinky/2211/ktm-orangedays-2016-7-...
Miesto konania akcie:
Adamoto Košice (KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia)Mapa:
Diskusia:

KTM ORANGE DAYS 2016 - Košice
Východňare ak chcete nové KTM sprobúvať tak tu máte šecky info |
KTM ORANGE DAYS 2016 - Košice
POZOR - zmena termínu akcia presunutá na 7-8 mája 2016... |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!