Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1447 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30190
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17813)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12377)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Jazda za dobrým obedom 2016 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať
Kedy:25.06.2016 10:00 - 19:00
Kde:Slovensko a okolie
Kto:PadreMarian van den Jurkovic (padreMarianvandenJurkovic) vás pozýva
Kontakt: 0910660853 - karantena1@centrum.sk
V rámci víkendových akcií, výjazdov organizujeme sobotnú JAZDU za DOBRÝM OBEDOM. Nie je to žiadny motozraz, len stretnutie nadšencov jednej stopy, dobrého jedla, dobrého humoru a pohoďákov, ktorí si vedia vychutnať príjemnú jazdu po zaujímavej ceste. A pokiaľ pri tom môžu uvidieť aj niečo zaujímavé, tak je to o to pohodovejšie. A takou bude aj táto Jazda. Nezavedie Vás do Hornej-Dolnej k starej barabizni a dverám s nápisom Obecný úrad, ale Vás obohatí určite o pár nových zážitkov a poznatkov. / bude *fundovaný a vysoko profesionálny výklad hystórie :-) :-) / spomeňte si napr. na výklad o hrade Ružín :-) - ešte teraz sa historici hrabú v *análoch* hahahahaha. No čo Vám poviem, Bude sranda, dobrá nálada. A možno príde aj KALVERA. / nie ten zo 7 statočných :-) :-)

Doplnenie informácie o čase a mieste stretnutia na Jazdu za dobrým obedom.
Stretnutie účastníkov je dňa 25.06.2016 od 8.30 do 9.00 hod na parkovisku OC Hypernova v Prievidzi.
Krátka inštruktáž a najneskôr o 09.05 vyrážame.

Diskusia:

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
29.04.2016 21:54

Jazda za dobrým obedom

Padre Slovensko a okolie je dost siroky pojem


10.06.2016 11:52

Jazda za dobrým obedom

DOROTTY335599
 Kávičkár 

Ikona

pirates - samozrejme, súhlasím. Pozabudol som udať miesto stretnutia. Tak pre vysvetlenie, stretávame sa v Prievidzi o 8.30 - 9.00 hod. Odchod na Jazdu najneskôr o 9.05 hod.


21.06.2016 0:11

Jazda za dobrým obedom

lukan
 Kávičkár 

Štart a účel oki, ale tróchen časový plán - kam sa ide a na ako dlho?


24.06.2016 21:26

Jazda za dobrým obedom

DOROTTY335599
 Kávičkár 

Ikona

LUKAN - Dojazd do cieľa jazdy je o 15.00 - 15.30 hod. Možnosť kúpať sa v čistej vode vodnej nádrže. Nechcem prezrádzať trasu, lebo stávalo sa, že ju v deň jazdy okopírovalo pár jazdcov a potom to narušilo celú akciu. Odchod domov potom podľa vlastného uváženia. Dĺžka trasy je asi 250 km.


25.06.2016 20:42

Jazda za dobrým obedom

oldrocker
 Čoprák 

Ikona

Čo dodať? Počasie super,partia super,jazda super,jedlo super...nie je tých "superov" veľa? Nie...
Dobrého sa veľa zmestí...
Zdravím účastníkov výjazdu okresov MT,ZV,GA,SI a PD [dobre] [dobre] [dobre]


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »