ISSN 1336-6491 | Online: 3601 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29870
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17646)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12224)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017 - Enduro - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Enduro - XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

Kedy:09.09.2017 09:30 - 19:00
Kde:Tuhrina, Slovensko Tuhrina
Kto:Awia (Awia) vás pozýva
Kontakt: motoride.sk
XL enduro stretko a tréning pre všetkých, ktorý majú veľké cestovné enduro a chcú si trochu zajazdiť v teréne. Akcia je pre každého i pre hobíkov na menších ostrých moto...

Stretneme sa v obci Tuhrina a to presne týždeň pred pripravovanými pretekmi - Motoride XL Enduro Rally 2017. Trasa už je pripravená a prejazdná (popílené stromy) ale nebude ešte úplne vyznačená. Je vhodná i na veľké endurá. Vítaný sú všetci od XL, Transalp, Tenerky, Biga až po LC8, GS-a či Varany...

Stretko v sobotu 9.9. o 09:30 hod

Okruh si najprv prejdeme spolu jedno kolo - Pozor má to 21km! Potom budete môcť jazdiť aj celý deň. Ale boli by sme radi ak by ste nám pomohli aspoň trochu so značením trate - vešanie fáboriek. Ak každý vyznačí nejaký úsek pôjde to veľmi rýchlo - Pomoc nie je povinná!

Akcia je bez vstupného, jazdenie na trase plne legálne s povoleniami. Zároveň hľadáme dobrovoľníkov pomocníkov na preteky - maršálov alebo fotografov.

Jazdíme celý deň, Ak chcete čosi opečieme (treba si doniesť jedlo i vodu), pokecáme.

Kto sa chystáte dajte nám vedieť tu do diskusie aby sme vedeli čo čakať.

Awia

Miesto konania akcie:

Tuhrina

Mapa:

Diskusia:

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
04.09.2017 9:41

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Príďte si zajazdiť, vyskúšať trať a prípadne pridať aj pomocnú ruku k dielu :-)

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (04.09.2017 9:44)


04.09.2017 10:37

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

zuzkamiki
 Turista 

My s Jankom ideme :-) ja budem asi na pomocne prace iba, ale aj tie treba robiť.. :-) :P


04.09.2017 11:07

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

tak ja vazne zvazujem dufam ze pocasie bude v pohode


04.09.2017 11:15

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

janciii
 Stuntrajder 
Redaktor
Ikona

Pridem pomoct ;-)


05.09.2017 11:21

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

elKablo
 Edvenčr 

Ikona

Pridem.. ;)


08.09.2017 10:40

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak zoberte i čosi na opečenie, dúfam že bude čas i na obed v prírode a trochu sa pri ohni vyúdime :-)


08.09.2017 23:12

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

Santer8
 Edvenčr 

sice pozvanka narychlo, ale budem sa snazit (na 90%)


12.09.2017 6:02

XL enduro stretko / tréning - Tuhrina 2017

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Vďaka všetkým čo ste prišli pomôcť. ;-)


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »