ISSN 1336-6491 | Online: 1444 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30260
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17850)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12410)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Yamaha Ténéré Tour 2019 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Motoakcie, Stretnutia - Yamaha Ténéré Tour 2019

Kedy:08.06.2019 10:00 až 09.06.2019 19:00
Kde:Velké Karlovice, Razula
Kto: Yamaha team CZ/SK vás pozýva
Kontakt: www.yamaha-motor.eu/cz/cs/news/tenere-tour-2019...
Jako druhá země na světě máme tu čest otestovat novou Ténéré 700 na vlastní kůži. Celý víkend ježdění, hodinové testovací sloty po vybraných trasách Beskyd a Valach, představení Ténéré Raid Academy - enduroškoly určené pouze vám, majitelům nových i starších motocyklů Yamaha Ténéré či Super Ténéré. Tento víkend je poděkováním pro všechny z vás, kteří na novou Ténéré 700 tak dlouho a věrně čekali.

Teď je tady, tak si přijďte vyzkoušet a rezervujte si svoji jízdu!

Info www.yamaha-motor.eu/cz/cs/news/tenere-tour-2019...

Diskusia:

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.06.2019 11:00

Ténéré Tour 2019

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak sa pochváľte, kto ide do toho?


06.06.2019 11:27

Ténéré Tour 2019

Skalaaa
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

ideme traja v nedeľu [dobre]


06.06.2019 15:51

Ténéré Tour 2019

picaso
 Edvenčr 

Tak potom napis. [dobre] je to super motorka. Vraj


06.06.2019 16:38

Ténéré Tour 2019

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

Mám rezerváciu na sobotu :-)
Už chodil aj e-mailm že za 4 dni sa to vybookovalo na komplet, a nestíhajú odmietať ľudí :-D


07.06.2019 0:38

Ténéré Tour 2019

Skalaaa
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

odmietať ľudí na "další testrides"


08.06.2019 14:39

Ténéré Tour 2019

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

Tak Tenerka otestovaná [dobre] [dobre] [dobre]


09.06.2019 16:58

Ténéré Tour 2019

picaso
 Edvenčr 

Re: KaTeM: a teda ?


09.06.2019 18:57

Ténéré Tour 2019

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

Re: picaso:
Mne sa páči
[dobre] ergonómia posedu
[dobre] motor
[dobre] ergonómia v stoji na stúpačkách
[dobre] podvozok
[dobre] spojka ide ľahučko aj keď nie je kvapalinová
[dobre] povedal by som že vysoký FUN faktor... Cukalo ma v zátačkách skúsiť ísť zadkom do šmyku. Tak isto ísť zátačky "štandardne" alebo aj s otrčenou nohou.

[zle] displej - budíky
[zle] brzdy - zadná sa mi zdala že nebrzdí, a ked začala tak sa hneď išlo ABS zblázniť, často sa mi zdalo že zadok ide ľahko do šmyku
predná bola taká nejaká čudná, že nič nič nič a zrazu sa kusla
[zle] tvrdili že je to aj pre malých jazdcov, tak základná verzia URČITE nie, znížená verzia LTT (meriam 166)
[zle] ked som sedel a chcel som sa chitiť kolenami tak mi to vyšlo tak nejak čudne pod plasty kolenami (asi spôsobené tým že som malý
[zle] na "enduro" motorku som čakal presnejšie radenie a prevodovku, → veľký chod radiacej páčky.

ale neskutočná ovládateľnosť tej motorky, mi to prišlo ako keby som sedel na normálnom endure čo váži 110-115kg. Ked to prorovnám s mojim Tigrom tak tiger je ozajstný MASTODONT v obratnosti.

Ako celok fajn, myslím si že kopec ľudí si ju kúpi, dobrá základná cena v porovnaní s konkurenciou, a slušné vozenie. Samozrejme nejaké také detailiky spracovania sú v porovnaní s Tigrom horšie, ako vôľa na plyne, alebo sam i zdalo že hrkatajuce páčky. Ale inak žiadna tragédia.

Je určite viac orientovaná OFF ako Tiger, slabšia obchrana proti vetru a tak.
asi to nebude úplny hltač kilometrov.

Výkon pre 1 jazda úplne postačujúci. Pre dvoch... to bude asi lenivšie.

Keby nemal moto a dnes opäť vyberám medzi
Vstrom 650, Tiger XC 800, BMW F800GS..... idem do Tenerky


Dôvod úpravy: gramatika + foto

Pozri obrázok

Upravené 3 krát. Naposledy upravil KaTeM (09.06.2019 19:03)


09.06.2019 19:35

Ténéré Tour 2019

Skalaaa
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

kua mne to bolo slabé, asi som mal moc dopomala sprevodovanú predošlú 660ku do toho kopca dvojka nedala na zadné (bez spojkovania)


09.06.2019 20:05

Ténéré Tour 2019

picaso
 Edvenčr 

Super chlapi


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »