Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1340 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28431
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16942)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11489)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (7)  [Verzia pre tlač] Tlač

KTM 2016: nový Duke 690, 1290 Super Duke GT a Special Edition - EICMA Miláno 2015

 Zdieľať

Pridané: 17.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6106 [Bleskovky - Novinky]

KTM 2016: nový Duke 690, 1290 Super Duke GT a Special Edition - EICMA Miláno 2015

KTM Duke 690 2016

Duke 690 prešiel inováciou najmä zvnútra - ľahší piest a ojnica, revidované vačkové a kľukový hriadeľ, to všetko sa podpísalo na rozšírení použiteľného otáčkového poľa o 1000 otáčok a splnení normy Euro4. Výkon a krútiak zostávajú rovnaké ako na predchodcovi.

Ostrejšia verzia R samozrejme absolvovala podobné procedúry. Akrapovič jej pridal 2 koníky ku celkovým 73, predná vidlica je plne nastaviteľná, jazdcovi pomáha moderná elektronika (MSC, zákrutové ABS, tri módy motora) a odlíšiteľná bude inou grafikou na kapotážach, LED smerovkami a podobne.

KTM 690 Duke 2016
KTM 690 Duke 2016

KTM 690 Duke 2016
KTM 690 Duke R 2016
KTM 690 Duke R 2016
KTM 690 Duke R 2016

KTM 690 Duke 2016
KTM 690 Duke 2016
KTM 690 Duke 2016
KTM DUKE generácia I - IV

KTM 1290 Super Duke GT

No prosím pekne, ďalší večne hladný hltač kilometrov. So svojími 170+ koňmi sa rýchlosťou presunu blíži k teleportu - veď základom mu je extrémny Super Duke. Aby sa na bočných kapotážach mohli vynímať písmená GT, museli byť o niečo zväčšené (samozrejme nie kvôli písmenám, ale pohodliu cestovania) a aj predné plexi sa trochu natiahlo a je nastaviteľné.

V KTM to nepoňali len tak narýchlo. Jazdcove stupačky sú znížené, nádrž zväčšená, ale čo je najdôležitejšie, na toto gétečko nahodíte sériovo dodávané kufre, a to do integrovaných držiakov. Najväčším rozdielom oproti základnej verzii je však semiaktívny podvozok, čo je veľký príspevok k pohodliu a bezpečnosti. Rovnako aj "zákrutové svetlá" prisvecujúce pri náklone do zákruty.

O ďalšej elektronike hádam ani nemusíme písať, veď v KTM sa fičurky ako MSC, štyri módy motora, sledovanie tlaku v pneumatikách, automatické vypínanie smeroviek (tie sú samozrejme LED), tempomat a quick-shifter montujú už do mnohých modelov.

KTM Super Duke GT 2016
KTM Super Duke GT 2016

Video: KTM 1290 SUPER DUKE GT 2016

KTM 1290 Super Duke Special Edition

Ehm, ak som GT prirovnal k teleportu, tak... Dámi a páni, Special edition je živou prehliadkou toho najlepšieho, čo na Super Duka môžete navešať: titánový Akrapovič, zosilnené okuliare, vlnkové kotúče, karbónový kryt motora, nastaviteľné riadidlá a rôzne anodizované komponenty. Čiže doslova plnka. Amen.

KTM 1290 Super Duke R Special Edition 2016
KTM 1290 Super Duke R Special Edition 2016

KTM 1290 Super Duke R Special Edition 2016
KTM 1290 Super Duke R Special Edition 2016
KTM 1290 Super Duke R Special Edition 2016
KTM 1290 Super Duke R Special Edition 2016

Pridané: 17.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (7)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria