Anketa:
Moto Katalóg - Honda CBR600RR C-ABS 2009
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Honda CBR600RR C-ABS 2009:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CBR600RR C-ABS |
Rok: | 2009 |
Novinka: | NOVINKA 2009 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 599 ccm |
Max. výkon: | 119.8 k (88.1 kW) / 13500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 66 Nm / 11250 ot. |
Kompresný pomer: | 12,2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 42.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 194 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1375 mm |
Dĺžka: | 2010 mm |
Šírka: | 685 mm |
Výška: | 1105 mm |
Svetlá výška: | 135 mm |
Objem nádrže: | 18 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 7 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 192 km |
Poznámka: | |
Cena (28.7.2009): 10 790 € (325 059,54 Sk) C-ABS 11 690 € (352 172,94 Sk) |
- NOVÉ Porovnaj 'Honda CBR600RR C-ABS' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Honda CBR600RR C-ABS' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Honda CBR600RR C-ABS 2009' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Honda CBR600RR C-ABS' na www.google.com

Honda CBR600RR C-ABS vlastnia členovia:
Porovnanie motocyklov:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!