ISSN 1336-6491 | Online: 1970 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29802
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17615)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12187)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!


Diskusia Diskusia (0)

ZRUŠENÉ (presťahované) Tech Moto (BMW), Bratislava, Slovensko - Bod záujmu - Tip na Výlet

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

Od začiatku roka 2018 patrí tradičné bratislavské dealerstvo BMW na Ivanskej ceste pod spoločnosť Tech Moto, s. r. o.

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

Články:

Fotogaléria:

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

18.04.2018 - Redakcia

Nový dealer BMW na starej adrese: Tech Moto, Bratislava

Detaily:

Stiahni si bod:

LOC súbor (*.loc) - pre rôzne GPS programy
KML súbor (*.kml) - pre Google Earth
Krajina:Slovensko
Región:Bratislavský Kraj
Typ:Moto shop
Pridal:Awia 29.04.2018 (11:10)
Poloha:N 48.167 E 17.173
Približná poloha:nie
Čitatelia:8579
Povrch:asfalt

Adresa, Kontakt:

Tech Moto, s. r. o.
Ivánska cesta 15
821 04 Bratislava
tel.: +421 2 381 003 42

www.bmwba.sk, info@bmwba.sk, 0917 750 692

Mapa: Zobraz miesta v okolí na Dynamickej Mape

Body v okolí:

Body vo vzdialenosti do 50 km. Zobraz body v okolí na mape.

Č.Názov:Typ:Vzdialenosť:
1.Indian Motorcycle Bratislava, SlovenskoMoto shop0.0 km S
2.ZRUŠENÉ FMoto, Bratislava, SlovenskoMoto shop0.0 km SZ
3.PIZZA Camino del Diablo, Bratislava, SlovenskoReštaurácia0.9 km S
4.Motoservis Service13, SlovenskoMoto shop1.0 km S
5.Bistro Samovar Bratislava, SlovenskoReštaurácia1.0 km SZ
6.Styx Bratislava (stará predajňa), SlovenskoMoto shop1.2 km SV
7.Motocorse Bratislava (Triumph, MV Agusta, Gilera, Gas Gas, Derbi), SlovenskoMoto shop1.4 km Z
8.Kawasaki U.M.S., SlovenskoMoto shop1.6 km S
9.CityRider predajňa, SlovenskoMoto shop2.1 km Z
10.Styx Bratislava, SlovenskoMoto shop2.4 km S

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »