Anketa:
Keď prvá moto je R1... - Diskusné fórum - Nehody
Sú chvíle v živote strážnych anjelov, keď nedokážu pohotovo reagovať prípadne nestihnú dôjsť na určené miesto včas. Preto sa nespoliehajte na šťastie či náhodu a jazdite vždy tak, aby ste vedeli pohotovo reagovať a bezpečne zastaviť.
Nech je toto fórum miestom tichej spomienky na tých, ktorí nedošli do cieľa, ale aj miestom varovania pre tých, ktorí sa chcú učiť na vlastných chybách.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKeď prvá moto je R1... - Diskusné fórum - Nehody
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Keď prvá moto je R1...
19 rocna baba kupila R1, nemala vodicak, nemala prilbu a isla na nej prvykrat... |
Re: Keď prvá moto je R1...
toto si mal dat medzi nehody! ale inac sikovna...co dodat, prva moto R1 no parada..a to isla iba 160km/h...podla mna nie je to sprostost, ze vodicak mame uz rozdeleny podla kw |
Re: Keď prvá moto je R1...
Harley-podla mna tie vodicaky su totalne debilne...chces 1000ccm musis cakat do 21 rokou...len idiot to mohol vymysliet... |
Re: Keď prvá moto je R1...
spirig mam 29rokov a uz co to najazdene, ale keby ze mi daju v 17-tich R1 do ruky , tak by som sa mozno dozil 18-tky. |
Re: Keď prvá moto je R1...
no a od roku 2012 budes musiet byt 24 rocny ak budes chciet robit test rovno na velku. z 25krajin europskej unie ktore hlasovali na dany zakon 24 bolo za a iba zastupenec velkej britanie sa zdrzal vraj 21 rocni tiez este nemaju rozum, ale 24rocni ho uz zacinaju pomaly mat |
Re: Keď prvá moto je R1...
Podla mňa to s tými vodičákami vymisleli dobre. Od 15 rokov jazdím cca 10000km ročne, a šte stále sa mi nevivinul dostatočne velký pud sebazáchovi. Minulý rok son kúpil 250tku, aky moja babenka nedopadla ako távyššie spomínaná.(tiež má teraz čerstvý vodičák do 25kw). A ako sa tak s mojich kamarátov stávajú polámaný mrzáci, zisťujem že taká 500vka mi bude uplne stačiť, Ja mám motorku na vozenie. Nato mi stačí aj terajšia 250tka. PS: k tomu čo napísal yapi : neviem kde na to tý naši šikovný zákonodarcovia prišli, ale tento rok mám 24 aj ,ja , ale že by som bol rozumnejší? to ťažko. Však viete ako to je: čím starší, tým blbší!!! |
Re: Keď prvá moto je R1...
Pripajam sa k názoru že nové vodičáky su dobre rozdelené a je dobre keď neskusený motorkár naberie skusenosti a dospeje k svojemu cielu. |
Re: Keď prvá moto je R1...
myslim si,ze netreba mat az tak moc skusenosti ako mat rozum. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Prvú motorku a hneď R1!!! Veď ja mám dosť roboty už aj s obyčajným Fazerom, čo je "len" skrotená R6-ka! To jej nemal kto poradiť? |
Re: Keď prvá moto je R1...
No ja si osobne myslim, ze ta babenka bola uplne vymleta. Isla bez helmy, bez vodicaku a 160km/h na R1 ktoru mala 20minut. Co dodat? |
Re: Keď prvá moto je R1...
Typicki americania, velki frajeri a sprosti jak tacky (cest vynimkam)... |
Re: Keď prvá moto je R1...
Žiadny predajca , teda oficiálny nepredá nikomu !!! motorku bez skúšobnej jazdy s inštruktorom ktorý ho oboznámi s motorkou a až po jeho súhlase môže predajca odovzdať motorku šťastnému kupcovi. |
Re: Keď prvá moto je R1...
pajo to myslis vazne? Preco by jej ju nemal predat. O vsetky moznych rizikach dostala varovanie v podobe uzivatelskeho navodu. Baba kukla nejaky dobry film, rozhodla sa, ze to vyskusa, zaradila 1 a jela. Podla mna ani nepreradila do 2, len to tocila do obmedzovaca. Vsak das do D a ides |
Re: Keď prvá moto je R1...
Novy zakon super, len tolko k tomu... |
Re: Keď prvá moto je R1...
.. no ja len toľko že som prekákal cez 15-jawa 21, 17-jawa 250 neskôr 350 a teraz 24 chcem kúpiť nejakú tú 600 ale aj tak to bude pre mna dosť veľký skok. Určite ale nebudem na nej po 20 minútach dávať čo to dá a pod. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Cyngo , skúsenosť z rodiny. Synovec študujúci v Bostone našetril na Kawu poďho do shopu kupovať .Doláriky šuchotavé v ruke . Predavač zároveň aj majiteľ shopu trval!!! na prukázaní oprávnenia riadiť tak silný stroj. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Treba mať v hlave a nie v rukách hlavne v tej pravej. Ja som sa v nedelu vyklepal v jednéj zárute a to len kvoli tomu že som rozmíšlal len aký som skvelý. No nebol som. Ale dopadol som OK naštastie. Aj moto. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ked raz glupe ta furt glupe...Skoda motky...mohol ju mat niekto zodpovednejsi |
Re: Keď prvá moto je R1...
ako to vobec mohlo niekoho napadnut ? Mam nejake roky aj svoje aj odjazdene, ale nie je to len o vlastnych chybach ale aj a hlavne chybach ludi v autach, ktori jazdia lebo MUSIA a boh im nedal do vienka prirodzeny cit. Na takom cloveku som sa v nedelu opalil, dopadol som na to ze som sa stetol s autom fakt dost dobre, zaco dakujem este dnes bohu pri kazdom pohlade na sadru. Takze mi trocha padol hrebienok a predpisy-hlavne plne ciary a neprehladne miesta asi budem prechadzat inak ako doteraz. a to mam len 650tku. Jeden sram na nej si necham naschval nech mi to pripomina, ze opatrnosti nikdy nie je dost. Davajte vsetci bacha, na cestach je plno blbcov, zabit sa mozte aj ked mate masinu pod 99 percentnou kontrolou. |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja s rozdelenim vodicakov nesuhlasim aj ked som asi jediny, ktory to tu pise. Upravené 3 krát. Naposledy upravil tino251 (06.04.2006 20:46) |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ja s tymi vodicakmi tiez uplne suhlasim a robil som ho pred dvoma rokmi (cize uz pocas toho rozdelenia !! ) ...... aj ked som nakoniec dostal na vsetky |
Re: Keď prvá moto je R1...
tino: ja mam tiez c-cko, ale nemozes predsa porovnavat Scaniu s R1... i ked verim, ze 1400 konova Skania uz dokaze vecicky |
Re: Keď prvá moto je R1...
tino251: so Scaniou budes zabijat Ty, na R1 budes mrtvy tiez Ty... |
Re: Keď prvá moto je R1...
Tino251: suhlasim s tebou v jednom: po dosiahnuti 21 rokov by sa mal vodicak automaticky zvysit na velku kubaturu v pripade, ze uz ma vodicak na mensiu kubaturu. Proste aby nemusel chodit opat do autoskoly (a neda sa to tak urobit aj v sucasnosti?). Problem je v tom, ze samci si silne motorky dnes na SK kupuju z frajeriny, preto by som pod 21 nehlasoval... |
Re: Keď prvá moto je R1...
Nechcem moc do toho kecat ale 1400 konova scania na ww.scania.com som nasiel naj motor 620 HP ?? 1400 koni maju tak lokomotiny |
Re: Keď prvá moto je R1...
No s tou Scaniou by som to samozrejme dal tiez aspon na 21. Za volantom takeho hebeda potrebujes mat trosku zodpovednosti. A neviem preco by si mal robit autoskolu znovu. Ved predpisy su rovnake pre vsetky skupiny. Len by sa spravila nejaka skuska na velkej moto a tam by sa videlo, ci treba aj jazdy navyse alebo nie.Urcite by sa to dalo doriesit, nie je to taky problem. A ked nemas 10tis na vodicak, ako si chces kupovat silnu motorku a k nej vystroj? Lebo silne a lacne moto su bud kradnute alebo v dezolatnom stave. Prepacte, ale zastavam rovnaky nazor ako na zaciatku diskusie. Nicim ste ma nepresvedcili ze by to malo byt inak. Snad len tie kamiony... |
Re: Keď prvá moto je R1...
Babena teda dapadla zle, ale je to len jej vina bohuzial... |
Re: Keď prvá moto je R1...
To mňa by ste asi ukameňovali. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Bacilko, vpoho, ja by som zaviedol pravidlo trikrat a dost. To znamena trikrat porusis akykolvek predpis (napr. v priebehu 5 rokov) a zoberu ti vodicak a musis robit odznova celu autoskolu |
Re: Keď prvá moto je R1...
Vidicon s tym s tebou nesuhlasim ..... ja som uz dostal par pokut len preto,lebo na zadnom sedadle neboli ludia zapasovany ........ preco by som mal koli nim robit znova celu autoskolu ????? |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ja a moja priatelka sme drzitelmi vodicaku so vsetkymi skupinami.Jazdime spolu na kamione a po mnohych a mnohych najazdenych km, ci uz na TIRe alebo moto zastavame nazor ze vsetko je len o ludoch.Ci uz sa budu obnovovat vodicaky po nejakej dobe, alebo tam bude vecsi casovy rozdiel na vyssiu skupinu, vzdy to bude iba o rozvaznom a nerozvaznom konani. Spomenute "represalie" iba v malom percente pomozu bezbecnosti na cestach. Je to samozrejme iba nas vlastny nazor ktory sem prezentujem len ako prispevok k diskusii. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Sorry vsetci mladi, ale aj sa pripajam k postoju ze sucasne vodicaky a obmedzenia su v poho, |
Re: Keď prvá moto je R1...
co sa tyka tych vodicakov tak uz ani to nie je velky problem, ja mam 17 teraz beham na 125cc na jesen robim vodicak do 25 kw a uz mam najdenu hondu cbr600r alebo 900rr v papieroch 25kw inak odblokovana Upravené 1 krát. Naposledy upravil obrien (10.04.2006 16:39) |
Re: Keď prvá moto je R1...
obrien : moc sa netes,, lebo bolo vela takych co sa tesili,, ako ty z takeho vykonu a teraz sa nemaju moznost tesit,, lebo su uz neni medzi nami |
Re: Keď prvá moto je R1...
1. v tomto prípade slečna doplatila na svoju hluposť, |
Re: Keď prvá moto je R1...
Máme tu kopec násť ročných hrdinov. |
Re: Keď prvá moto je R1...
tu to je tiez tak ze spravis do 25kw a ked mas 21 rokov tak sa ti meni na neobmedzene uz bez skusok... a co sa tyka tych hrdinov, sedel som uz na silnejsej motorke a nie som s tych co hned idu skusit co to da... nepatrim medzi skusenych jazdcov na tej 125 beham dva roky a spravil som nejednu hlupost asi ako kazdy a niekedy som bol naozaj rad ze som sedel 'len' na 125, ale hlavne je len aby si clovek priznal ze spravil chybu a ze sa na tom pouci. Mal som kamarata ktory si lestil v kagazi 1000ccm uz rok pred vodicakom a hned ako ho dostal do roka bol pod kamionom a v lete sa mi pred ocami jeden rozsekal na dialnici v cechach na zxr6 uz som aj povedal ze aj tu 125 predavam a koncim lebo naozaj takto nechcem skoncit... motorku mam pre zabavu a nie aby ma priviedla do hrobu to budem radsej chodit na kolobezke tak dufam ze raz budem patrit aj ja medzi ozajstnych motorkarov aj strojom aj skusenostami Upravené 1 krát. Naposledy upravil obrien (10.04.2006 16:45) |
Re: Keď prvá moto je R1...
obrien - 2 roky na 125 su dobry zaklad, ale prestup na 900 moze mat zle nasledky Na tvojom mieste by som sa obzeral po 600, do 6 rokov veku, aby bola v dobrom stave a nemal si s nou problemy a kopu roboty hned na zaciatku. To ze mas komplet vystroj a kvalitnu helmu beriem ako samozrejmost. Pretoze to je dolezitejsie ako mat pod ritou 150 koni. Po skusenostiach so 600 Ti mozem povedat, ze rozdiel v rychlosti medzi 600 a 900 nie je az taky priepastny. Hlavny rozdiel je krutiacom momente - t.j. ze frajerka s Firebladeom ma dala na 6. dole, zatial co ja som siel na 4. Vyrovnal som sa az na 3. prevodovom stupni, kde 900 zrychlovala oproti mne trosku slabsie(na tej 6. myslim,aby tu zase niekto do mna nezacal ryt) . Na okruhu je dobre riadena 600 prinajmensom vyrovnana 900 alebo 1000, takze je to o umeni ako poznamenal wyzwy. Ale na sedadle spolujazdca som este nesral ani ja (ked sa bavime o dobrej jazde. posrat sa od strachu ze nevie jazdit a zabije ta je ine ) |
Re: Keď prvá moto je R1...
pozeral som aj 600 okolo roku 2000 asi najskor cbr 600r mozno by to bolo naozaj lepsie aj ked je to velke lakadlo ale pomaly niekedy zajdes dalej ta vystroj a helma je samozrejmost aj pre mna ak nejdem len na vedlajsie sidlisko bez toho na motorku nesadnem a nemali by ani niektori ostatni |
Re: Keď prvá moto je R1...
obrien: asi myslis 600F, tu masinu som mal a velkaaaaaaaaaa spokojnost. Vrele odporucam, v dobrom stave a dobrou starostlivostou vydrzi velmi vela. A v takmer nezmenej podobe sa robi dodnes |
Re: Keď prvá moto je R1...
alebo 600rr ta je sportovejsie ladena ze je to velmi citelny rozdiel?Co by bolo lepsie rr alebo F? |
Re: Keď prvá moto je R1...
600RR je od roku 03, ale citelny rozdiel je hlavne v podvozku. Mal som aj tu, ale lepsie spomienky mam na tu F-ku. Mozno aj preto, ze to bola prva jogurtacka masina. Ale cakal som vacsi rozdiel. F-ko ma lepsi zatah dole a v strede a RR je posadena do vysokych otacok. Budes z nej vyklepany po 100km, takze ked nechces jazdit viac-menej okruhy, tak ta F je asi lepsia. Ale RR je zase krajsia a modernejsia. Keby si zohnal RR za super cenu, tak nie je o com, ale zabudni na turistiku, co je na F ku v pohode. Drzim palce |
Re: Keď prvá moto je R1...
Obrien: |
Re: Keď prvá moto je R1...
No tych 1400 koni je megasprostost,vacsinou je to okolo tych 405 koni, a neda sa porovnavat motocykel so scaniou.Pricom podla mojich znalosti netreba nanovo robit vodicak,iba poziadas po prekroceni tvojej 21 o vodicak vyssej triedy s tym ze mas dostatocne znalosti.Nemusi znovu absolvovat autoskolu. |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja mam teraz od 18tich vodicak do 25 kW, po 2 rokoch a spisani prehlasenia ze si jazdil a nezavinil nehodu dostanem do 45 kW a teraz niesom isty ci uz 21 alebo az v 22 teda po dalsich 2 rokoch budem mat uz neobmedzene. pripajam sa, keby som pred rokom kupil 500 vku a nie 125ku asi by som dopadol zle... minuly rok som nabehal 4000 km na nej a bolo viac okamihov ktore by asi dopadli zle na silnejsej masine. |
Re: Keď prvá moto je R1...
clovek moze mat rokov kolko chce, aj tak moze byt blby jak tacek a niekto moze mat aj v mladosti strach pred moc vykonnou motorkou |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ja si myslim, ze treba rozum a az potom skusenosti. Ja som sadol v sedemnastich na 100 konovu masinu a rovno zo simsona a ako je vidiet stale tu pisem. Treba hlavne rozum. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Chalani asi som tu najmladší a nerad to vravím (zasa starší majú pravdu) je to tak s tými vodičákmi je to dobré a som rád že to konečne spravili a bude snad menej mladých pod fialkami. Sice ja jazdím od nejakých 9rokou na Simsone (hned ako som dočiahol na zem) som brázdil polia a láka ma to dlho ale ked kamarát sa mi dal previesť na 400-touke tak som zistil že by som mal čo robiť aby som to krotil pod sebou každý deň. Proste je to dobré lákadlo. No nakoniec ma o tom presvedčil aj môj kamarát ... ktorí mal prve pioniera 3 týždne potom simsona 2 týždne a na koniec si kúpil Apríliu RS 50 (ide 120Km/h) a tolko krát sa na nej rosfľakal že mi už nestačia ani prsty na končatinách a predava ju už 2 roky a to len kôli tomu že ked ju opravil tak ju do 4dní rozfľakal. Tak že musím povedať že je to dobre vymyslené ale ešte by mali aj autá upraviť. Prajem veľa úspešných Kmnull |
Re: Keď prvá moto je R1...
Jazdím od 14rokov, mám 18 a začínal som babetou, pionierom, yamaha 50rd, yamaha 80dt, cagiva 125 freccia, aprilia 350etx, honda 500xbr naháč a aš potom som zistil že ti ostré 125ky sú fakt ostré a taká 4-takt 500-vka MOžE IST AKURAT TAK DO P.. Teraz mam cagiva mito 125ccm ide to 180k/h a stačí to, ale R1? Moj sen je R6 YAMAHA ale ešte chcem dva roky jazdiť zdokonaliť sa na iných a potom budem verný len R6-ke už pred rokom mi padla do oka a je to super mašina. |
Re: Keď prvá moto je R1...
...suhlasim s kategorizaciou vidicakov podla veku alebo skusenosti. my starsi to s perspektivy skusenosti vieme zhodnotit. - kolki nasi kamosi uz bohuzial nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil BoxerKardan (27.04.2006 14:31) |
Re: Keď prvá moto je R1...
Domino nechcem ta nejako urazit, ale podla mna to co si tu teraz napisal ta zaraduje do momentalne ohrozeneho druhu. To, ze si jazdil na niekolkych masinach este neznamena, ze si zrely na supersport. Zastaval som teoriu, ze ak ma clovek rozum moze jazdit na comkolvek a zvladne to. Musim si ju pre seba ale trocha poopravit pretoze zacinam mat pocit, ze vacsina mladych ludi rozum mat nemoze aj ked si to o sebe myslia. |
Re: Keď prvá moto je R1...
problem je len v tom ze niektori si kupia motorku len z frajeriny,chcu sa ukazat.urcite kazdy z vas pozna mnoho takych.a potom to konci zle |
Re: Keď prvá moto je R1...
co uz aj take veci sa stavaju...preto xcem zacat od 50.. |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja si myslim ze vsetko je otom ze kto je aky jazdec jasne musis mat nejake znalosti o jazdeni ale myslim si ze ked je nietko typ co jazdi rychlo lebo proste vidi rovinu tak tomu pribije je jedno ci ma skusenosti abo nie ked mu nahle vybehne auto do cesty alebo hoci co uz ti nic nepomoze. Najlepsie je zacat slabymi motorkami umna to bol simson.. na tom som sa ucil a tak prejst na pomaly silnejsie a brat ohlad nato ze je to stroj ktory treba respektovat. motorka je motorka nanej treba jazdit opatrne a hlavne treba PREDVIDAT situacie NIKDY SA NESPOLIEHAT NA ZNACKY niekto si teraz pomysli ze pisem bludy ale myslim si ze vacsina mi da za pravdu ze plechovky nas neberu ako ucastnikov cestnej premavky ignoruju nas a malo kedy nam davaju prednost aj ekd sme na hlavnej . no ale to som uz odbocil od temy.. tak motorkari JAZDIT S ROZUMOM!!! ked chcete pretekat nato niesu cesty ale zavodne okruhy! |
Re: Keď prvá moto je R1...
no s tými vodičskými je to o ničom. ja mam skutra s obsahom49cm/3.Vodičský som si robila na auto, malú moto som dostala k tomu a teraz mi neplatí. |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ked to tak citam.... uz od 15 som tuzila jazdit na motorke, ale som strasny strachopud, a tak som si radsej v 17 urobila vodicak na auticko. Teraz mam uz o 12 rokov viac, ale stale silnejsie tuzim skrotit tohto pomysleneho tatosa. A tuzim po tom aj napriek tomu, ze sa nedavno zabil nas bratranec. Skoda ho, no paradoxne to posilnilo tuzbu. Svagor ma Hondu Hornet a som do nej priserne zalubena... nie je sranda, ze svagrovi verim viac nez vlastnemu muzovi? Nemam velmi chut sadnut si za neho a nechat sa viest... aj ked ma mozno k tomu uz vedie vlastny rozum? a chcem ak by sa nahodou nieco stalo, aby sme sa nezabili obidvaja - a mal sa kto starat o nase decka??? Chapem tuzbu motorkarov, a s tymi vodicakmi - aj suhlasim. Aj ked nie kazdy ma ten instikt, ktory mu povie dost, a moze mat rokov kolko chce. |
Re: Keď prvá moto je R1...
no tak podla mna je A25 pekná pivina .. co si kupite, ked mate 18 ? .. schopna motorka s 25kW v technicaku, to je takmer nemozne |
Re: Keď prvá moto je R1...
Vidicon: ty hovoris o poruseni predpisov. 3 za 5 rokov,ale stavim sa o co chces,ze kazdy odjazdeny den porusis predpisov aj 10,ale nie len ty,ale kazdy z nas. kazdy z nas ide cez mesto kde je povolene 60km/h aspon 80km/h a tam kde je 130km/h ides aspon 150/200 km/h. a ak nie tak si si mal radsej kupit scooter.netvrdim, ze to je spravne,ale je to proste tak a robi to kazdy z nas kto ma silnejsiu motoku Upravené 1 krát. Naposledy upravil horvy (14.07.2006 17:07) |
Re: Keď prvá moto je R1...
pucho - ved prave, ale zohnat to u nas ...Cechy su na tom lepsie, preto pozeram uz len tam Upravené 1 krát. Naposledy upravil lockman (15.07.2006 14:24) |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ja si myslim ze tie vodicaky su dobre viriesene,ja som si napr. kupil cagiva mito 125 a isiel som na nej viackrat opity ako triezvi a aj to tak dopadlo isiel som opity o 02 00 vnoci a neubrzdil som do zakruti a to mam iba 14rokov,ale potom mi ju ukradli a uz nemam peniaze na druhu |
Re: Keď prvá moto je R1...
no ak mam pravdu povedat ttak ja uplne s rozdelenim skupin na vodicskom suhlasim .len ci ten rozum dostanu niektori jedinci aj potej 21-tke je tazko povedat. ale na druhej strane treba uznat ze nas trh neponuka bohvi aky vyber moto do 25 kw ale vybrat by sa urcite dalo .hugo158 v tvojom veku chlast a motorka no toto |
Re: Keď prvá moto je R1...
Hugo158 : dobra story, len .. ty si to myslel vazne ? ak hej, tak lopkari konecne spravili nieco slachetne |
Re: Keď prvá moto je R1...
Stavim sa ze vacsina z vas co schvaluju to delenie vodicaku mate uz vodicak na moto neobmedzeny ja si teraz rozsirujem a je to o nervy platit tolko krat za to iste ale principovo to schvalujem |
Re: Keď prvá moto je R1...
H158 to si si ale nasral do vlastneho mali ukradnut aj teba a vratit ta az vytriezvies |
Re: Keď prvá moto je R1...
je pravda ze tie vodicaky su na nieco dobre ale ja som si robil vodicak v 15 a v 16 ale stale mam vodicak iba do 11kw teraz cez zimu si idem robit vodicak na auto a to sa tam mam vracat zase ces leto je to strata casu ale aj penazi keby boli aspon lacnejsie |
Re: Keď prvá moto je R1...
Nooo,treba si uvedomiť,že nieje umenie nadupnúť plný kotol... |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ja si tieto clanky citam preto aby som skrotil moje vasne vytacat moju masinu do 11tis otacok. bandita je brutalna motorka, nema sice delta box, ale je to riadny streetfighter a niekedy si poviem, ze dnes sa idem normalne povozit, ale v skutocnosti hucim z prievozu az do gabcikova na plne gule. ked zosadnem mi este 15 min bucha pod bundou. po minulorocnom pade, kedy mi pes skocil po prednom kolese chodim z 20x min, 18 komplet obleceny a urcite by som uz nechcel skoncit na zemi. ale vsetko ostatne napisem v sekcii VASE STROJE. co sa tyka toho padu na R1 nie som svina, ale co sa dalo cakat. ja som tiez chcel R1, ale asi je to pokusenie, tak som sa rozhodol, ze ostanem verne pri Bandit 1200 K6 S. Upravené 2 krát. Naposledy upravil alino (13.08.2006 22:11) |
Re: Keď prvá moto je R1...
stym vcas ubrzdit maz pravdu mne sa to raz nepodarilo a z discoteky som odysiel krvavi |
Re: Keď prvá moto je R1...
podla mna by sa mali prestavat predavat civilom motorky s vykonom povedzme nad 80koni,alebo konstrukcnou rychlostou nad 130km/h.mozno si myslite teraz ze som debil,ale ked citam kazdy den nejaku nehodu a kazda druha sa konci smrtou.tak je to tak.nehoda na motorke je aj vinou tych co na motorkach jazdia rychlo,a potom sa na nas pozeraju na vsetkych rovnako a nemaju nas radi.je to smutne ale je to pravda.kazdy den vidim ako si to mlady chalani jebú 140 cez dedinu.a vzdy si poviem--blazni,mozno sa nedozie ani zajtrajsku,kazdy den hlasia v radiach nehody s motorkarmi,a poviem si:len nech su vsetci zivy... |
Re: Keď prvá moto je R1...
wyzwy:rad by som si s tebou zajazdil ako spolujazdec.Môze to byt zazitok na 1000ccm a so skusenym jazdcom. |
Re: Keď prvá moto je R1...
triplekilla: "no ak mam pravdu povedat ttak ja uplne s rozdelenim skupin na vodicskom suhlasim .len ci ten rozum dostanu niektori jedinci aj potej 21-tke je tazko povedat. ale na druhej strane treba uznat ze nas trh neponuka bohvi aky vyber moto do 25 kw ale vybrat by sa urcite dalo." Upravené 3 krát. Naposledy upravil vhsystem (21.10.2006 9:38) |
Re: Keď prvá moto je R1...
Ludia podme protestovat nech daju vsetko moto na vodicak v 18rokoch podme vynde to takych 1000motoriek pred urad vladi vsetko sa da urcite mna to jebe aj vas urcite |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja viem ze je to asi vystrelka ale mna jebe ta zima a kazdu chvilu pride moja FMX 650 |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja by som navrhoval odjazdit aspon rok na aute a potom ist na motorku...predsa auto je co sa tyka havarie daleko bezpecnejsie.... ja jazdim auto uz desat rokov,enduro tri a teraz som si kupil cestnu...skusenosti z auta sa zidu...dufam,ze sa dozijem vianoc. kupil som si r6 a neviem ako dlho budem jazdit pomaly....teda uz nejazdim. to sa neda... |
Re: Keď prvá moto je R1...
mohla si radsej zajazdit na nejakom dobrom chobote . urobilo by jej to urcite viacej radosti... |
Re: Keď prvá moto je R1...
4 Rado 36: Tak to s tym autom mas recht... Klopit sa s tym sice nenaucs ale pomoct to pomoze... Ja mam taky R6, len jeden maly rozdiel... Predchodca bola Jawka 21 ... Moto som bol nuteny si si od predajcu doviezt domov sam cca 220km (firsttimer nad 50ccm), a podarilo sa...- respect bol jak svina a samozrejme stale je... (v tom vidim uspech ze som cely a moto taky). Takze, let da R1 mamaz drive , but remember da R35P3CT !!! |
Re: Keď prvá moto je R1...
rado36, uplne s tebou suhlasim. najskor auto a potom nech sadnu na motorku. a suhlasim aj s rozdelenim vodicakov na roky. a nie len ze sa automaticky dostane po 21tke vodicak na silnejsiu motorku, ale museli by sa robit aj jazdy ci je jazdec vobec schopny ovladnut stroj. ine je vybehnut na dialnicu a ine je jazdit po meste kde si kopec debilov povie na silnej masine ja to cez tu krizovatku este stihnem... a potom len vidim spravy opat dalsia tragicka nehoda... |
Re: Keď prvá moto je R1...
budem mat o dva mesiace 27 a viem co som urobil na honde 500vke ked som mal 17 samozrejme bez vodicaku bola to kamaratova masina a som sa len usmial ked mi povedal ze mi ju uz nikdy nepozicia... nic sa nestalo ani mne ani motorke nastastie. ide o to ze si kazdy musi uvedomit sam a na vlastnych aj na chybach druhych co sa moze stat. ja osobne peniaze na dobru masinu mam, ale myslim si ze jawa je zatial tak akurat... a ak sa niekto nechce"hambit" za jawu, si myslim ze sa daju kupit aj ine a pekne masinky s nizsim vykonom. |
Re: Keď prvá moto je R1...
mne je ukradnutych 21 rokov a vodicak ja si jazdim uz od 10 bez papierov a sa mi to zatial dari |
Re: Keď prvá moto je R1...
čo vam poviem od 7 rokof na pinsli teraz mam ledva 15 a mam hondu mtx snou musim vydržať rok potom kawasaki 650 nejazdim tak aby som sa zabil.len mam rad silu a zvuk pekne vyladeneho motora (hovorim o endurach) mam rad ten pocit ked ma nahanaju policajti a kedže nemam ani vodičak ani TP ani SPZ tak len unikam,unikaaam a unikaaaaaam! |
Re: Keď prvá moto je R1...
nic v zlom, ale niektori novy clenovia mi pripadaju ako by chceli uskodit moto komunite, a to len preto, ze su strasne cool, a frajeri.... |
Re: Keď prvá moto je R1...
neni to len tak krotit kone...treba vediet hamovat alebo potom uz len banovat ...shit dnes som dal pecku s mojou 600rr...a este aj do kamosovej masiny k tomu vsetkemu ...uf citim sa hrozne ,,, ale hlavne ze sa nikomu nic nestalo ...ta r1 pre take stena < to je kamikaze |
Re: Keď prvá moto je R1...
ja si myslim ze takych desat rokov este mala drzat varechu v ruke dalsich pat vysavac tri roky jazdit na babete a potom skusit R1 ako spolujazdkyna!!!!!!!!!!! |
Re: Keď prvá moto je R1...
je rozdiel uz len medzi pionierom 50ccm a novym scootrom 50ccm. rozdiel maly ale predsa... nechapem jak sa ta ,,motorkarka odvazila sadnut na raketu R1....a dokonca nastartovat a IST ... |
Re: Keď prvá moto je R1...
moja prva motto je cbr600fs mam ju od 18 predtym som nemal ziadnu zaciatky boli zaujimave ale ked clovek ma hlavu v poriadku dokaze sa udrzat na ceste aj na takom troji ako je jogurt treba redvidat a rozmyslat ale samozrejme ze to nieje vsetko niekedy ta smrt na vas jednoduxo ciha.... |
Re: Keď prvá moto je R1...
1mihal1 cisty kokot a ta nenapadlo ked mas 14 a predtym si mal pojebaneho pincka ze este nemas nic odjazdene staci jak budes utekat raz dostanes smik alebo ti dakto vybehne a si v pici takych frajerov ako si ty su plne cintoriny sa spametaj |
Re: Keď prvá moto je R1...
to tino251: SCANIA s výkonom 1400 k ( Ps ) ? to si kde videl. no minimálne nie v sérii. najsilnejšia má 620 ps . |
Re: Keď prvá moto je R1...
cawte ja si idem kupit moju prvu moto HONDA CBR 125 a celkom sa nanu tesim...na neake 2 sezoy posluzi a pravdu povediac ma ani nelaka neaka R1 alebo podobne silne masiny....mam 18 a myslim ze aj rozum na to aby som nesadol na taku masinu cem este zit... |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce