Anketa:
Quattrotempi a GORE-TEX® kolekcia od nemeckého výrobcu HELD 2/2
ZdieľaťPridané: 25.06.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 24612 [Novinky - PR článok]
Technológia zipsov Gore LOCKOUT
Aké nároky by mal vlastne spĺňať ideálny zips motorkárskej bundy?
Každý motorkár sa musí vedieť dokonale spoľahnúť na svoj zips a nemal by pristúpiť na kompromisy.
Zips by mal byť:
- otvoriteľný aj v rukaviciach
- spoľahlivý a robustný
- trvalo kvalitný
- odolný každému počasiu
Pri väčšine oblečenia musia byť zipsy prekryté rôznymi lištami, aby boli zabezpečené proti vetru a vode. S novým systémom zipsu LOCKOUT, je komfort omnoho vyšší:
- Už nikdy žiadne zasekávanie látky do zipsu
- Ľahká obsluha vďaka dvojpásovému designu
- Je robustný, odolný a trvanlivý vďaka kvalitnému materiálu
- Zaujímavý dizajn, plochá konštrukcia a bezšvové spojenie oboch pásov
- Spoľahlivo suché oblečenie pod bundou
Nový systém zipsu je patentovaný, nepremokavý bezzubový zapínací systém bez potreby dodatočného prekrytia. Systém pozostáva z kovového bežca a dvoch dvojkanálových polyamidových pásov, ktoré sa do seba bezšvovo zatvárajú. Nie je potrebná dodatočná ochrana proti vetru a vode.
![]() |
Technológia GORE-TEX® LOCKOUT je:
- trvanlivo nepremokavá
- dokonale neprefúkavá
- jednoducho a ľahko ovládateľná
- robustná, odolná aj v najťažších podmienkach
- tichá pri otváraní a zatváraní
![]() |
Vďaka tejto technológii sú zipsy GORE-TEX® LOCKOUT ešte ľahšie ovládateľné a aj napriek tomu nepremokavé.
ZARUČENE V SUCHU
Jedinečný odvetrávací systém quattrotempi
Všetky HELD quattrotempi výrobky so systémom GORE-TEX® LOCKOUT majú dodatočnú možnosť odvetrávania pod zipsom, ktorý zabezpečuje ešte lepšiu cirkuláciu vzduchu.
![]() |
Pod zipsami LOCKOUT sa nachádza sieťovinová vrstva, ktorú je možné zapnúť zvláštnym zipsom. Môžete potom LOCKOUT zips nechať čiastočne otvorený a počas teplých dní môžete použiť túto možnosť ako dodatočné frontálne odvetrávanie.
Je dôležité, aby oba polyamidové pásiky boli vždy starostlivo zasunuté do kovového bežca. Dôležité je, aby spodné prekrytie na páse bundy vždy v smere šikmo vľavo prekrývalo kovovú časť zipsu, čím sa zabezpečí, že nedôjde k rozídeniu zipsu a zároveň poškriabaniu laku na motorke.
Optimálna ochrana vďaka dokonale prispôsobeným HELD quattrotempi protektorom
![]() |
Čo už len môže mať spoločné štvorlístok s protektormi? Na prvý pohľad síce nič, ale HELD prišiel na to, že nielen že prináša štvorlístok šťastie, ale jeho tvar je optimálny na ochranu ramien, lakťov a kolien.
Spolu s vývojovým oddelením spoločnosti SAS-TEC dosiahli novú úroveň výroby protektorov. Vďaka tejto kombinácii a ešte vylepšenému už overenému materiálu SC-1 a štvortlístkovému tvaru boli schopní vyvinúť jedinečné protektory vybudované na nasledujúcich princípoch:
- bezpečnosť
- komfort
- ergonómia
- exkluzivita
Tieto slová ale iba čiastočne odrážajú čo HELD dosiahol novou generáciou protektorov. Dosiahol totiž najvyššiu úroveň ochrany vášho tela.
![]() |
Tieto protektory zabezpečujú nositeľovi dokonalú ochranu, bezpečnosť a komfort.
![]() |
Protektory v súlade s normou EN 1621-1 na lakte, ramená, kolená, chrbát, krk a kostrč sú skonštruované tak, aby veľkoplošne ochraňovali spomínané časti tela.
Pridané: 25.06.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!