Anketa:
KTM bilancuje rok 2011 - má nárast predaja aj ziskov
ZdieľaťPridané: 23.02.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7248 [Bleskovky - Novinky]
Značka KTM má dôvod na radosť, napriek poklesu celého motocyklového trhu v Európe aj USA (o cca 5%) si medziročne rakúska značka polepšila. Predaj stúpol o 22.4% a zisky o 13.4%.
KTM EXC-F 350 |
„Úspešné predstavenie modelu Duke 125 a nová generácia závodných enduro motocyklov boli kľúčové pre tieto nárasty. KTM si zlepšila aj podiel na Európskom trhu o 30% z 4.9% na 6.3% v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Preto je KTM najúspešnejšia značka a predstihla svojich konkurentov."vysvetľuje Stefan Pierer, predseda Výkonnej rady KTM Power Sports AG.
KTM Duke 125 |
Vyhliadky do budúcnosti má KTM naďalej smelé. Aj keď predpovede naznačujú klesajúci alebo stagnujúci trh v Európe a USA v roku 2012, KTM očakáva že zvýši predaj aj zisky. Dopomôcť k tomu má aj nový Duke 200, ktorý KTM v kooperácii s Bajaj predstavila v januári a vstupuje s ním na indický trh. KTM očakáva viac ako 20 000 predaných Dukov. Duke 200 sa tak stáva prvým KTM modelom, ktorý je dostupný celosvetovo.
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | KTM | KTM | KTM |
Model: | 350 EXC-F | 125 Duke | Duke 200 |
Rok: | 2011 | 2011 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Enduro | Supermoto | Supermoto |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 350 ccm | 124.7 ccm | 200 ccm |
Max. výkon: | 15.37 k (11.30 kW) / 10500 ot. | 25.84 k (19.00 kW) / 10500 ot. | |
Max. krútiaci moment: | 12 Nm / 8000 ot. | 20 Nm / 6800 ot. | |
Kompresný pomer: | 12,5:1 | 11,5 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 58 x 47.2 mm | 72 x 49 mm | |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 160 mm | 150 mm | |
Zdvih vzadu: | 160 mm | 150 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 280 mm | 300 mm | |
Pneu vpredu: | 110/70-17 | 110/70 x 17 mm | |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm | 230 mm | |
Pneu vzadu: | 150/60-17 | 150/60 x 17 mm | |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 118 kg | 125 kg | |
Výška sedla: | 810 mm | 810 mm | |
Rázvor: | 1350 mm | 1361 mm | |
Svetlá výška: | 185 mm | 170 mm | |
Objem nádrže: | 11 l | 10.5 l | |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 4 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 196 km |
Pridané: 23.02.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Testujeme Y-AMT automatizovanú manuálnu prevodovku Yamaha na novej MT-09
- Kawasaki predviedla prototyp vodíkovej Ninja H2 na okruhu v Suzuke
- BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
- Zmeny STK od 1. 7. 2024 - lehota pre motorky predĺžená na 4 roky!
- Veľká alpská porovnávačka 2023!
- Súťaž: zaži stretnutie s Dakarským šampiónom Samom Sunderlandom a poď s nami vyskúšať novú generáciu GASGAS 2025!
- Souo S2000 GL: Čína predstavila konkurenta pre Gold Wing - dvojliter 8-valec boxer s DCT prevodovkou
- MotoPRAVDA - Nová predajňa a motoservis v Košiciach
- BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)
- Testujeme Kawasaki Ninja a Z500 2024
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal: Toman
"Soudruhu plukovníku, během mé služby se nic zvláštního nestalo. Teda...zlomili jsme násadu od rýče, když jsme zakopávali služeního psa."
"Co se mu stalo?"
"Přejelo ho hasičský auto."
"Co tady dělalalo hasičský auto?"
"Jak bouchnul ten muničák..."