Anketa:
MV Agusta s nárastom predaja, akciová ponuka modelov 2011 a ponuka práce
ZdieľaťPridané: 01.03.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4414 [Bleskovky - Novinky]
MV Agusta napriek ťažkej situácii na svetových trhoch, a v motocyklovom sektore zvlášť, zaznamenala úspešný rok, s 12% nárastom predaja v roku 2011 v porovnaní s rokom 2010.
Rok 2012 začal rovnako vynikajúco, so 100% nárastom objednávok oproti minulému roku. Tento úžasný výsledok je odrazom uvedenia nových modelov litrových Brutale a F4, predovšetkým však príchodom celkom nových modelov F3 675 a BRUTALE 675. MV Agusta taktiež oznámila: „najmodernejšie montážne linky, projektované pre MV Agusta spoločnosťou Porsche Consulting AG od začiatku tohto mesiaca pracujú na dve zmeny, aby spoločnosť zabezpečila čo najväčšiemu počtu motocyklistov možnosť osedlať si taliansky sen.“
![]() |
MV Agusty na Slovensku:
Nová F3 675 bude k dispozícii v predajni Motocorse.sk na Trnavskej ceste v Bratislave od 12. marca. V týchto dňoch máte možnosť získať svoju MV Agustu za výnimočné ceny.
Predvádzacie motocykle r.v. 2011 ihneď k odberu:
- F4 1000R za 13 995 EUR namiesto 18 500 EUR
- Brutale 920 za 10 595 EUR namiesto 11 990 EUR
- Nová F4 1000R za 14 995 EUR namiesto pôvodných 18 500 EUR
Neváhajte, ponuka platí len na uvedené motocykle.
Ponuka práce:
Motosalón Motocorse.sk, exkluzívny predajca výhradne tradičných európskych motocyklov – MV Agusta, Moto Guzzi, Aprilia, Triumph, Husqvarna, GasGas, Derbi, Vespa, Gilera a Piaggio ponúka prácu na pozícii predajca. Predpoklady pre záujemcu: aktívny motorkár – vodičský preukaz kategórie A, B, aktívny záujem o motocykle a súvisiace dianie, orientácia v mototechnike, práca s PC, MS Office Word, Excel, ovládanie Anglického + ďalšieho jazyka výhodou. Komunikatívnosť a prax v maloobchode očakávaná.
Ponúkame prácu s exkluzívnym tovarom, zamestnanecké benefity. Životopisy posielajte na info@motocorse.sk
Pridané: 01.03.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- KTM bilancuje rok 2011 - má nárast predaja aj ziskov - Awia
- Fotografie modelov KTM pre rok 2011 - zeON
- MV Agusta Brutale 920 pre rok 2011 - zeON
- Pozvánka: Motoráj akcie pre rok 2011 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!