Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1786 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29793
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17610)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12183)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nový Touratech katalóg 2013/2014 je už na svete

 Zdieľať

Pridané: 28.01.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5463 [Bleskovky - PR bleskovka]

Nové katalógy Touratech 2013/2014 práve dorazili z tlačiarne a sú už skladom na Slovensku. Pokiaľ chcete mať svoj Touratech katalóg 2013/2014 doma medzi prvými máte možnosť si ho ihneď objednať.

Nový katalóg je opäť rekordný. Prináša 1796 strán a je to najpodrobnejší katalóg v histórii firmy Touratech. Je jedeným z najväčších katalógov pre cestovné motocykle od jedného výrobcu na svete. Katalógy sú opäť tlačené v piatich svetových jazykoch. Celkovo sa vytlačilo 200-tisíc výtlačkov.

Keďže ponuka motoriek zameraných na cestovanie bude v novom roku široká, logicky sa rozšírila aj ponuka doplnkov značky Touratech. Touratech je navyše aj prvým výrobcom na svete, ktorý prichádza s kompletným radom doplnkov pre najnovšie vodou chladené BMW R1200GS. Mimochodom práve Touratech mal unikátnu príležitosť ako prvý otestovať produkčnú verziu nového BMW na offroad výprave na ostrov Madagaskar. Cestopis z tohto tripu nájdete práve v novom katalógu, vrátane krásnych fotografií z tejto cesty.

No je tu oveľa viac motoriek na ktoré sa Touratech zameral. V katalógu preto nájdete doplnky aj pre novinky ako KTM 1190 Adventure, nové BMW F800/700GS, Triumph Tiger Explorer/XC a Triumph Trophy. Taktiež tu nájdete aj príslušenstvo pre novú Husqvarnu Terra (ktorá bola tiež na výprave na Madagaskar) či Kawasaki Versys. Samozrejme nechýba ani široká ponuka navigácii, outdoor príslušenstva, navigácii...

Zabezpečte si svoj Touratech katalóg 2013/2014 už teraz. Kliknutím na nasledujúci odkaz sa dostanete k objednávkovému formuláru. Touratech katalóg 2013/2014 Katalógy sú aj naďalej poskytované bezplatne.

Online katalóg Touratech 2013/2014

Kto však nevydrží čakať pokiaľ si svoj Touratech katalóg 2013/2014 bude môcť osobne prelistovať, má možnosť si celý katalóg pozrieť online kdekoľvek hneď teraz!!! Kompletný ho nájde po kliknutí na nasledujúci odkaz Online Touratech katalóg 2013/2014.

Kontakt:

Touratech SK
Alžbetina 27
05801 Poprad
Tel: 0905790246
info@touratech.sk

Mapa:

Touratech SK

Mapa:

Pridané: 28.01.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Body a Trasy v tomto článku:

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »