Anketa:
Honda v USA predstavila novinky CTX700 a CTX700N postavené na základe rady NC700
ZdieľaťPridané: 10.02.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 10358 [Bleskovky - Novinky]
Dalo by sa povedať, že sa jedná o rozšírenie rady NC, aj keď novinky dostali iné označenie, a to označenie CTX. Novinky sú však postavené na spoločnom základe ako rada NC, to znamená, že majú aj rovnaký dvojvalcový motor o objeme 670 ccm.
Novinky boli predstavené na výstave v Chicagu a zatiaľ sú dostupné iba pre USA trh. Ktovie kedy, a či vôbec, sa dostanú aj na európsky trh. Postavené na rovnakom základe ako Honda NC700S, NC700X a Integra, avšak s označením CTX (Comfort-Technology-eXperience) prichádzajú nové Hondy s podobnou stavbou ako Gold Wing F6B, či bývalý model Honda DN-01.
CTX700 a CTX700N sa od seba líšia prakticky iba dizajnom prednej časti. CTX700 je vpredu totiž vybavená rozmernejšou kapotážou. Ako fotografie napovedajú, motocykle bude možné dovybaviť rôznymi doplnkami, alebo bude dostupných viacero verzií jedného modelu. Aj samotný model CTX700 sa na fotkách objavuje s rôznou veľkosťou plexi štítu, či s bočnými kuframi a operadlom pre spolujazdca. Tieto novinky budú taktiež, rovnako ako rada NC, dostupné aj so systémom ABS a dvojspojkovou automatickou prevodovkou DCT. Cenovka týchto modelov štartuje na sume 6.999 dolárov.
Info & foto: powersports.honda.com
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | CTX700 | CTX700N |
Rok: | 2014 | 2014 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 670 ccm | 670 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60 Nm / 4750 ot. | 60 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73 x 80mm | 73 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | automatická 6-stupňová (voliteľné DCT) | automatická 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 107 mm | 107 mm |
Zdvih vzadu: | 110 mm | 110 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Výška sedla: | 720 mm | 720 mm |
Rázvor: | 1530 mm | 1530 mm |
Svetlá výška: | 114 mm | 114 mm |
Objem nádrže: | 12 l | 12 l |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Zatiaľ len pre USA trh |
Pridané: 10.02.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora