ISSN 1336-6491 | Online: 1041 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30890
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18163)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12727)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Grand Prix Argentína 2017 - Moto GP - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Moto GP - Grand Prix Argentína 2017

Kedy:09.04.2017 09:00 - 19:00
Kde:Okruh Termas de Río Hondo, Argentína Okruh Termas de Río Hondo
Kto:Redakcia vás pozýva
Kontakt: www.fim-live.com
FIM MS cestných pretekov motocyklov Grand Prix

Miesto konania akcie:

Okruh Termas de Río Hondo

Mapa:

Diskusia:

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
07.04.2017 17:35

Grand Prix Argentína 2017

datadive
 Kávičkár 

prve treningy z argentiny .... alex rins si daco spravil s ramenom na motocrose

1. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 40.356s [Lap 17/19] 321km/h (Top Speed)

2. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 40.562s +0.206s [16/18] 320km/h

3. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 40.574s +0.218s [20/20] 318km/h

4. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 40.660s +0.304s [19/20] 316km/h

5. Karel Abraham CZE Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP15) 1m 40.678s +0.322s [18/18] 320km/h

6. Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.701s +0.345s [17/18] 317km/h

7. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 40.716s +0.360s [15/16] 323km/h

8. Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 1m 40.853s +0.497s [18/19] 324km/h

9. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 40.867s +0.511s [16/20] 318km/h

10. Alvaro Bautista ESP Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP16) 1m 40.936s +0.580s [17/17] 325km/h

11. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 40.958s +0.602s [11/18] 317km/h

12. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 40.982s +0.626s [16/17] 317km/h

13. Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 41.062s +0.706s [17/18] 320km/h

14. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 41.073s +0.717s [16/17] 317km/h

15. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 41.128s +0.772s [16/19] 325km/h

16. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 41.311s +0.955s [16/19] 318km/h

17. Alex Rins ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 41.694s +1.338s [17/19] 318km/h

18. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 41.703s +1.347s [17/18] 317km/h

19. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 41.781s +1.425s [10/17] 316km/h

20. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 41.829s +1.473s [16/16] 315km/h

21. Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 41.867s +1.511s [14/16] 313km/h

22. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 42.224s +1.868s [18/19] 313km/h

23. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 42.237s +1.881s [16/17] 315km/h


07.04.2017 20:07

Grand Prix Argentína 2017

BanditPico
 Kávičkár 

Ikona

druhý trening Vale 16 a Abraham 3 :-O som zvedavý na štvrtý trening a kvaldu GO VALE GO [ciel]


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

A-day-2025-side

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »