Anketa:
Tichá budoucnost motocyklů - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTichá budoucnost motocyklů - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Tichá budoucnost motocyklů
kweni, |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
kvak ? |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Tak pripojím sa aj ja..Som síce nováčik a nemám najazdených km od zeme k plutu a ani 200 rokov skúseností ale čítal som si "skoro" celú diskusiu a zaráža ma že koľkí si tu hovoria "motorkári"..takže takto mám rád našu planétku a som rád všetkým "zeleným" riešeniam ktore časom prichádzajú,nikdy nič neodhadzujem na zem snažim sa separovať čo sa dá a atď.. robím aj SOČ do školy ktorá sa týka tejto problematiky.....ALE! tiež som tu videl aj XYZ debát o emóciach,motorky,psychohygiena kde to zmizlo? ja si myslím že ten pach benzínu, "spev" motora zaolejované ruky patria k tomu..áno viem možno citujem už niektorých čo niečo také už písali...ale nás nezachránia elektromotorčeky v autičkach a v motorkach.....ale ide tu o "nenažranosť ľudí" súhlasím s tým ako bolo uvedené už vyššie že peniaze by sa mali investovať skôr na zdokonalenie výroby el. energie nie hovädiny typu elektro-moto..to ako akumulátori vplývajú na živ.prostredie nemusím písať to už sa tu rozoberalo..ale zase súhlasím s riešeniami tých aút napríklad čo robí napr. lexus tie hybridy su super po meste motorček......mimo mesta motor alebo čisto elektromobily to je ok ale do motorky patrí "duša" skončil som.. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Vypisujeme tu všetci, čo všetko kde už existuje. Číta o tom väčšina z nás, jasné, že vývoj ide ďalej. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
ani mňa strasiftak a to vyrobcovia vedia a na trh prichádza Lithiumsírová battery a ta má až 10 násobok Lithiumpolymerovej .Takže nabiješ raz a dojazd sa predlži pozri na elektricke audi dojazd cez 600 km a tp má polymerovú. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
STRASIFTAK, nechcem ťa STRAŠIŤ, ale už sú bežne v predaji LIPO aj LION akku s NANOtechnológoiu , kde nabíjanie je bežne aj 20násobok Capacity čo znamená že taký mobil napríklad s Lionkou 1300mAh si donedávna nabíjal cca 1 hodku a dnes to trvá pár minút ak budeš mať Lion nanotech v mobile, kým dopiješ kávu na pumpe máš Full capacitu, a ideš ďalej |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Nemyslim si ze baterie maju realnu buducnost v motorkach, alebo autach, pokial nevymyslia ako sa to da dobit za 10min.Neviem, ako su na tom ostatny, ale mna by urcite nebavilo po hodine jazdy 5 hodin nabijat btw kolko by asi trvala cesta BA - KE a spat |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
A v Plzni ešte po 2. SV rozvážal pivo nákladiak Škoda Sentinel, ktorý mal vlastný kotol a jazdil na paru Ale keďže tam bol Kotol, tiež neviem, či by som to nemal radšej pridať do témy Cafe Racer |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Môj príspevok do ekologicko-čudných diskuzií: Zabúdame páni na drevoplyn. Mám k dispozícii knižku " Dřevoplynové generátory " kde sa popisuje prestavba benzínového aj naftového motora na motor spaľujúci drevoplyn, ako aj výroba samotného generátora drevoplynu. Z dnešného pohľadu "sranda jak hovado" Kniha je z roku 1951. Prípadným vážnym záujemcom o prestavbu motocykla na takýto pohon môžem požičať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Goldy (18.12.2010 11:41) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
eletrika je eletrika, ale dokial mozme, tak si uzivajme to, co milujeme Upravené 1 krát. Naposledy upravil tiko (17.12.2010 23:30) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Úplne postačujúce parametre pre bežné použitie: |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
neviem ako dlho sa da so 141konovym Mission R behat po okruhu, jednu 20minutovku by mal vydrzat... |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Denník SME: 16.12.2010 - článok Nebudete veriť - ropný zlom (autor J. Mesík) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
MotoKiller: aby sme sa nepohadali, tak dajme kompromis. Toto je urcite motor z Tatrana, kde Stater a alternator(dynamo) bol jeden a ten isty kus. :D |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Janoval maj rozum to by si chcel len tak chodiť po uliciach a bohapusto trúbiť do vetra?Daňový urad nám dá bližššie nešpecifikované vyhody ak občas naprdíme niečo pre nich.Ozaj z čoho asi najviac zdúva.Ja už normálne vidím heslá politikov"Prdím pre blaho svojho národa"dotreraz prdeli na národ.Alebo budú verejné prdiarne po heslom"Národ sobje".? |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Alternátor má aj Pionier Ešte štartér mu chýba |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
|
Re: Tichá budoucnost motocyklů
tiger: cus!!! este aby som platil spotrbnu dan aj ked si prdnem. Uz vidim danovaka ako chodi v meste po styroch a pricuchuje kazdemu k riti, ci si nahodou neprdol. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
OLDSoHE: toto ma napadlo tiež... Ale nemám strach že sa to nejako neporieši |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Ale,ale,ale a nič vám nehovorí bioplyn?Bude sa jazdiť podľa hesla KOĽKO SI NAPRDIŠ TOĽKO BUDEŠ JAZDIŤ.Alebo prdí celá rodina a jeden jazdí.Alebo prdí celá dedina a starosta jazdí.Alebo prdí celý parlament a prezident jazdí.Alebo sa všetci na to vyprdneme a jazdiť nebude nikto.HE. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Spidooo takže stranka ouantya.cz je dobrá no mne sa pači ako ju spravili amici quantya.com no to čo tam nenajdeš je cena motora-2500 eur,bateria-5500 eur,a tých 2000 eur je za komplet všetko ostatné čo si myslím ,že nieje až také drahe ked dnes v takej cene predavajú priemerne horaky pre info najdrahší bike od KTM race kevlarový stojí 7000 eur bez pomocného motora takže o čom sa tu bavíme ked dnes je taký svet. Ja simyslím ,že to asi nieje veľa iba mi málo zarabáme Zaruka je klasika 2 roky alebo 1000 nabijacích cyklov,to ti treba najazdiť cca 40 000 km no jazdíš dalších cca 20 000 km a postupne sa ti bude skracovať dojazd tak je to presne ako s aku vrtačkou no s kvalitnou bateriou nemám prehľad aké ich majú.Tlmiče sú vcelku dobré, po dopade ta nerozhádžu no jazdil som aj vskutku dobre no tie boli zase v inej cene .Quantyu budem ladiť, celý komplet ladenia vyjde na cca700 eur no kare ma po snežnom pase+predná lyža od Kanadanov no zase je to o 3500 eur.Co je pre mna nové je ,že sa musím učiť jazdiť s elektrikov trochu viac mikneš plynom a driftuješ aj ked ti v tej danej chvíli to práve nepotrebuješ.Papiboy mi kaže učiť sa tak ho rešpektujem a pilne sa učím je to niečo iné predstav si americký automat o dobrom výkone tak driftuješ celý čas, oproti spaľovakom je živšia a to si na nej cením a nemal by som dvôvod sa vracať speť ku spaľovákom a ešte ja som pretým jazdil 6kilo no pri večších rýchlostiach sedela lepšie bolá trošku ťašia tak preto je mi ťažko to porovnávať najlepšie ju vyskúšať aspon pojazdiť jedno nabitie cesta+les ťaší teren tam je doma atd motard v meste s tuningom tak to si chlapci užijú tomu ver.Nechcem ju až tak vychvaľovať lebo tebe vôbec nemusí sadnúť vec vkusu.4o mi je jasné,že kecať na fore je dobré ale zarábať na moto zasa prospešnaejšie kto chce mať musí dať . |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
papiboy ale kluuddd. ty si tu este jeden s najlepsie mysliacich ..bez ironie. A asi mam uz taký tik s nemenovaného portálu plechovkárov kde som z hrozou zistil ze ludia rozumia pramalo tomu ako funguje hybrid ale hadalo sa tam do krvy.. a ten prispevok bol miereny skor vseobecne ako na teba. Lebo ako sam uznas ludia maju stale hokej v zakladnych veciach. P napriklad ja mam hokej s celeho zivota obcas nazdravie P.S.: ten kers je celkom sranda vec. som zvedavy na realne vysledky Upravené 1 krát. Naposledy upravil RiderHc (14.12.2010 18:21) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
RiderHc, kua, už aj ty? Prečo každý len mňa poučuje? Aj hlina svoje mudrovania adresuje mne, neviem, prečo... |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
papiboy s hybridami je to to takto.. oni sa snažia v podstate eliminovať neúčinnosť spalovacieho motora. naznačil som to v tom dlhom príspevku hore. Ak si pamatáte zákony starého pána "ňútona" ten vravel niečo že ak sa niečo hýbe a neposobí na to iná sila bude sa to hýbať do konca sveta. Taže odmyslíme si trenie odpor vzduchu a je nam jasné že ak niečomu dodáme dosť energie aby sa to napr voči matičke zmegule malo rýchlosť 90km/h /moja choprácka rýchlosť/ bude sa to rovnako rýchlo valiť aj o miliardu rokov. Ked sa ten predmet rozhodnete zabrzdit táto energia sa premení na teplo od brzd. A v tom je princíp hybridu pri brzdení nepusta teplo do luftu - to je presne to teplo/energia/ ktorú auto potrebovalo dostat s paliva pri rozbuiehaní ale sa pokúša aspon cast tejto poh energie zmenit na energiu el a tu uskladnit, Jasne ze vdaka stratam ulozi relatívne malu cast ale aj ta ako tak vylepsuje katastrofalnu ucinnost spal motora. No a na samotne udrzanie cohokolvek v pohybe potrebujes relativne malo energie. Neviem presne cisla ale ked rozbehnes motorku na prekonanie odporu vzduchu a trenia ti staci zlomok vykonu ktory realne mas. Problem je akekolvek brzdenie a zrychlovanie. okrem toho co som spominal plati ze spalovaci motor je najucinnejsi vo velmi uzkom rozmedzí otacok. Takze pri zrýchlovani sa nielen minie energia na samotne zvysenie rychlosti ale hlavne na rozzeravenie vyfuku. A brzdenie zase na to aby si rozzeravil brzda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RiderHc (14.12.2010 17:04) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
egreš, super nápad, poďme to vyrábať Kresli rám, už režem trubky Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (14.12.2010 15:53) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
ty vole ale je to vcelku palka 10tis E. Musia na tom dobre rizovat. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
zaujímavé čítanie vývoj je rýchlejší a rýchlejší ,viac ako si myslíme nedávno som čítal že vlády už premýšľajú ako zamädziť úniku financii s daní uhlovodíkových palív úž terraz prepočítavajú straty pri prechode na elektromobili a hľadajú z toho východiská, asi nám zdania hovno ktoré produkujeme každý deň |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Z toho mi vychádza, že na bicykel namontujem alternátor 0,5kW a napojím k nemu el.motor 5kW trocha zapedálujem a letím ako strela. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
hlina, nepoučuj, študuj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (14.12.2010 14:23) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
hlina Mohol by si mi prosim dat nejake info o quanty? |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
janoval pripočitaj si k tomu váhu batožiny podeľ 4 cestujucími a ti vyjde veľkosť a kapacita . Na Quantyi je veľkosť baterie cca.š-25,v-30,h-25 o kapacite 2,7kWh ktorá pohána 12kW motor.A nakoniec čo sa bavíme o buducnosti ked akurát idem vybehať psíka ,davám mu takých5-7 km denne.Teším sa na psíka na prašan na Quantyu a hlavne ,že je elektrická .To je realita nie buducnosť dnes je 14.12 .2010 a idem sa voziť |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
janoval nezabudol baterka je večšia k voli vahe auta+vaha štyroch cestujúcich |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
tonyy ale.. ked sa moc vodika..teda vodky pije potom prich´dzajú bizardné nápady |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
hlina: unikla ti jedna podstatna vec a tou je AKUMULATOR v tom dejve |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
JO REGGELT papipoy ja nerieším nič ono to vyriešili amici asi pred 3 rokmi, teraz čitaj pozorne! Chevrolet VOLT má benzínový generator alebo centrálu s objemom 1.4 l-výkon 60kW-82k otáčky a Nm výrobca neudáva dobíja bateriu o kapacite 16kWh+pohana elektromotor o výkone 111kW-151k-370Nm,takže existuje a z 0 na100 zrýchli za 9 sec. maximalka 160,spotreba na hranici 1,6-2,0 litre.Amici zverejnili správu, že podľa normy EPA prejde na jeden galon 3,8 l v meste viac ako 230 míľ to znamená 1l/100km! A tento systém alebo režim volajú EXTANDED-RANGE v preklade/ elektrické vozidlo s predlženým dojazdom/. No bavíme sa o el.moto ako prvý to vyhrali crossaci ty potrebujú 20 min+jedno kolo to Quantya zvládne ľavou zadnou,až teraz sme tu mi enduráci okolo komína,skutristi, streetfaitery,mladý ktorý chcú mať trať pred domom na sídlisku,nabudený supermotardisti+lesníci,rybári,poľovníci,kuríri ľudia ktorý dochadzajú do práce na vzdialenosť do 50 km atd proste skoro všetci až na samom konci hoci mi je Vás ľúto ste vy nedeľný dialkari.No situcia sa vyvíja aj vo Váš prospech s Lithiumsírovov bateriou ktorá disponuje 10 násobnou kapacitou oproti terajšej lithiumpolymerovej.Kedy bude na pulte to je otázka blizkej budúcnosti ibaže dobre vieme ,že doba je rýchla a v dnešnom mamaonárskom svete sa výrobca bude chcieť nabaliť čím skor.V blizkej buducnosti si vyberieš v e-shope motor o výkone tebe najbližším,k nemu batériu s kontrolorom podľa potreby aký štyl budeš jazdiť to všetko si vypočítaš sám koľko kW ti je potrebných Ty si šikovný tak si to nahodíš do moderného rámu podľa tvojej predstavy a el.moto bude šité tebe na mieru,pre menej zručných alebo jazdcoch s nedostatkom času to spravy dovozca alebo rovno výrobca. . A preto ,že si starý pes a zaujímaš sa o novinky tak ako vianočný darček Ta pozývam ku mne na pstruhy+si zadara vyskúšaš Qantyu dame nejaké to pivko prasneme fajku mieru a s usmevom budeme kecať ako starý motorkári bez rozdielu érti a o zabavu postarané. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Rider Hc ,to ste nemali čím podpáliť vatru?Pýtam sa preto lebo kedysi v minulom storočí prišiel kamoš takýmto spôsobol (len použil benzím) o "háro".ale šak vývoj ide ďalej,nie? |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
papiboy no tak vodík je fajn.. A navyše je ho plná galaxia.. Len ja som akosik nervózny pri predstave vodíkovej motorky.. To musi byť šleha keď buchne taká bandaska s vodíkom.. Viem o čom hovorím.. Minule som videl čo urobí v ohni obyčajná vodka.. :D :D :D :D |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
tonyy, ale zase v porovnaní s našimi dedkami sme si užili niečo navyše, nie? Vylešti Golďáska, čo nevidieť, je tu marec a ideme Vyserme sa na solárne elektro-panely, je to všetko ešte v plienkach a nikdy sa ti investícia nevráti. Prečo by sme mali práve my financovať ďalší výskum? |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Vo svete sa už všeličo rieši, napr v čechách ponuka (za 1 Kč) Mercedes k autu na Z.plyn automatickú tankovacú súpravu (tankuješ doma v garáži) Taliáni vyrábajú strešné šindle produkujúce el prúd,(dokonca viac ako bežné) a s návodom "homemade", Včera som počul o niečom ako fólia na okná, čo bude vyrábať prúd a neznižuje pritom priehľadnosť skla, čiňani vyvíjajú nejakú superbatreku, iní zas palivové články atď. Len pre nás(v našom veku) je už aj tak neskoro. Ani na to nezarobíme, ani si to neužijeme, do p..... aj s vývojom.To čo by malo ísť rýchlo sa vlečie, ale my starneme čoraz rýchlejšie. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Tak nečítal som celú diskusiu... Ak budem písať to čo už bolo spomínané tak soráč.. Ideme na to : Upravené 1 krát. Naposledy upravil RiderHc (14.12.2010 8:11) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
hlina, neviem, čo riešiš. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
papiboy prvý elektromobil od chevroletu VOLT má benzín agragát ktorý dobíja bateriu a tá dáva výkon elektromotoru a ten nepotrebuje ani prevodovku asi tak. A u nás v europe sa bude predávať pod nazvom Opel ampera.O vlakoch sa nebudem hadať iba som to kdesi vyguglil a neviem či to je alebo bude spomnul som ich no oni podstata niesu v zasade som chcel podotknúť,že ťažka technika pracuje na elektromotoroh spomenul som si práve na žeriavy atd je toho dosť. A ked na tým tak uvažujem tak každý z nás potrebuje iný štyl jazdy iný dojazd a iný pocit z jazdy. Poviem len toľko,že mne bohate stačí tých 30 Km hoci by som zvládol aj viacej no radšej s po 30 Km spravím pauzu dám si kavu a dve kofoly trochu zrelaxujem nabijem seba i moto a zase ma čakajú 30 Km plné výkonu ktorý fakt za to stojí,už sa mi nechce dať 1 a čakať na optimalný výkona zaradť 2 a zasa čakať na optimal dať 3 a čakať na optimal potom prekažka podradovať a odznova 1-2-3 atd teraz prídem k prekážke alebo zatačke vystrelím a idem chápeš u teba je prvoradé s knedlíkom dojsť čo najdalej rucať rychloste čo najviac počúvať zvuk motora samozrejme nie trepot vybehaného lagru atd každý mame ine požiadavky asi tak to je a ináč nebude |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Viem kde si ale neviem akú máš hmotnosť.Viem akú máš hmotnosť ale neviem kde si. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Dve mudrujúce poznámky: |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
chcel by som videt tu prevodovku co by bola vo vlaku s dieselovym motorom |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
janoval: Všetky naše plynovody a ropovody vedú cez žitný ostrov. A ďalší sa chystá. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
elektrika v lokomotivach je koli plynulej trakcii... |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
tibess elektrika sa používa v banskom a ťažobnom priemysle už roky aj niektoré vlaky majú diesel agregát na výrobú elektriny, lebo elektrika má podstatne večší výkon |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
manana len doplním,že koľký z nás si povedalo ten mobil si nechám lebo ma foťák potom ten má aj kameru pritom je to 15sty kus a chcel by do buducnosti IPod ale až ked bude lacnejší a výkonejší a menší a krajší a z navigaciou a...... a ta možno na samom začiatku povedal, že mobil nechce lebo vtedy bol drahý Vpodstate musíme buducnosť vítať takú aka je, a s nadšením aj tak nás to neminie zatial mám Quantyu a nemením no rozmýšlam aj o KTM vyzerá celkom sľubne, no na spaľovaku akurát v nedeľu z recesie Jawka to istí Ved som motorkár zo všetkým nie ortodox Tak ako som chcel Jawku ,potm MZ,potm lepší Japonak,teraz jazdím elektriku a ked bude na atom alebo veľkýtresk tak aj tú chcem yofo s tou vodou máš svetu pravdu celkovo je jej 70 percent a iba 3 percentá pitnej možno? papipoy dúfam,že to pivo si budeš chladiť s centrálou za uchom |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
MOTO-ENVIRO-TÉMA ....to ma baví... |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
nieže by tie elektrické motory robili radčej do lietadiel do ťažkej techniky a tak, ako do motoriek, ktorých spotreba je 100 krát menšia |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
manana, kua, zase len podpichuješ |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
papi - juj to som si vydychol hlavne bacha, magnety su niekde uplne inde ako pred 15 rokmi a elektromotor nemusi vazit viac ako to kilo medi. baterky su stale problem, ale je to len otazka masovej produkcie a ked sa to raz prevali, tak sa to prevali, ci chceme alebo nie, a mam pocit, ze to zazijeme este v aktivnom veku (v 1988 mi brat popisoval FAX ako tajne vojenske zariadenie, v 90 ho mal na stole, dnes ho uz nema nikto. a mobil nemal ani fantomas, a to bol iny cavo). |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Na traktor sa dávajú závažia dopredu, aby ho nedvíhalo na zadné, na motorke by to nešlo? To už rovno aj radlicu... |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Motory v kolesách sa zatiaľ neosvedčili, sú ťažké a zvyšujú neodpružené hmoty, navyše z hľadiska ovládateľnosti by bolo výhodné sústreďovať všetky ťažké komponenty čo najbližšie k ťažisku motocykla. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Jeden elektromotor do predného kolesa, jeden do zadného a máš pohon 4x4 deleno 2 na motorke. Už len tie akumulátory. Keď niekto vymyslí poriadne akúčka, všetci prejdeme na elektromotorky a na benzín si nikto ani nespomenie... Predstav si: bez prevodovky, bez smradu, výkon jak sviňa, hmotnosť polovičná, údržba minimálna, len jazdíš jak šarkan, ja by som bral... A ešte keď nízka cena, ale to je zatiaľ sci-fi. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
MotoKiller: chcem ta poprosit aby si si zmenil avatar, alebo aspon neprispieval. Toto je vazna tema a neviem sa sustredit. Dakujem. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Kalupko štelovať ventile to je normalné pretože tento nedostatok u spaľovacích motoroch nevyriešili dodnes ,hoci máš samo štelovacie aj tie majú svoju životnosť, ibaže u elektromotora je istenie tep.poistkou a istením proti zvýšeniu napätia do nabijacej zastrčky nezasunieš inú koncovku ako je stanovená výrobcom.Takže motor ktorý stojí 2500 eur dodrbeš až vtedy ked ho napojíš na priamo . No prečo by si to robil neviem ale isto Ti môžem povedať len toľko,že u spaľovaka ventile šteľovať budeš musieť aj ked nič nedodrbeš v tom to je a práve tieto nedokonalosti ma presviedčajú o výhodach elektromotora |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
No tak nebudeme štelovať ventile, ale prevíjať cievky... Kúpim si dopredu príručku mladého elektromechanika |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
maguma: A keby ich dali 4, tak by to 20% paliva produkovalo. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Martin091, dávam do pozornosti tento článok, popisuje tú blbosť na ukážke z youtubu. Niečo podobné chceli montovať v Štúrove, vraj to ušetrí 30% paliva a bude to mať odber iba 5 Ampérov z palubnej siete, tak som im povedal, že prečo tam nedajú hneď tri a ušetria 90% paliva. Na to už nebola žiadna odpoveď a vlastne sa to ani nezačalo montovať, od začiatku to bola blbosť. Tu je link |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Elektriku zatial nedokazeme efektivne prepravovat (teda okrem supravodicov ale tam su ceny niekde inde)-kym sa dostane el do nabijacej stanice tak sa z nej velka cast strati. Alternativa je napr stlacovat elektrikou vzduch/vyrabat vodik... na mieste kde by sa dala valmi lacno vyrobit a potom pouzivat toto medium. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Ja by som bol radsej kebyze sa to ubera tymto smerom : |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Hmmm len to hrkoce Zvuk ako ked sa pusti niekto z kopca na horaku |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
čo sa vám nezdá, šak to aj gumuje |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Teraz sme predali pár hektárov, ale čo ostalo, by ešte stačilo vydrbať akumlátory A Jawiek za cenu Quantyi budem mať aj päť Takže obchod nebude |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Papiboy jawku ti vymením akurát za Quantyu a tu záhradu musíš mať veľkú! |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil sadf2 (12.12.2010 15:22) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Tá Quantya sa predáva už aj u Maďarov aj v Česku, možno je sranda s ňou behať po záhrade, ale toľko za ňu určite nedám. Ani polovicu. Mal by som však záujem o tú Jawu 250 |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
tak elektro je v predaji už aj u nás jazdi skvele spaľovak Jawa 250 1960 som si nechal ako spomienku,čo sa jedna jazdenia tak spravím na nej ja osobne cca 25-30 Km v terene asfalt ma nezaujíma skvela jazda každemu odporúčam si prísť vyskúšať .Cena 10 032 eur sice je drahšia od klasickej asi o 2000-3000 eur ale spaľovák už isto nechcem.Spaľovaky som jazdil 31 rokov a môžem ich tak akurát drbať maximalne na Jawke nejaký nedeľný výjazd ale nedá sa to porovnávať jazda je razantnejšia a v uchu mi hraje AC-DC .Ludia len čumia a pekne pozdravia hoci som s motorovým vozidlom v lese adrenalín ako prasa chlapi ma to veľkú budúcnosť a je to fak iná jazda .Minulé som bol s chlapcami jazdiť tak som ich musel čakať.Nebudem to nikomu chváliť lebo ona sa chváli sama ak to nevyskúšaš tak môžeš o tom hovoriť čo chceš.Prečitaj si nový svet motocyklov .Pytajte sa, mile rad odpoviem.A čo sa tyka ekologie tak na jar si montujem vodnú turbínu a vec je vybavená ved sme v 3 tisicročí. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Čo sa týka emisií tepelných elektrární tak podľa dnešných európskych noriem máme na slovensku niekoľko násobne nižšie emisie ako pred 15timi rokmi. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
nechcel by som ani zadarmo, ,,,motorka je MOTORKA, ,,,a tamto-električka |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
myslim ze malokto sa znas dozije toho ked budu taketo moto povinne |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Už vidím, ako sa trasú výrobcovia výfukov, Akrapovič, Buyak atď, atď. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Vodik je problem a aj bude asi nakolko su drahe tech.na jeho uskladnenie ,precerpavanie a cela techl.auta je velmi zlozitteda myslim od nadrze po motor..Uz to skusa BMW a tak sa mi zda este jedna znacka kdesi v USA.Myslim si ze buducnost je v elektrike.Faj napad tu spomenul Janoval.Pocul som uz o tom.Jedna elektrarna uz taka funguje je to zalozene na zrkadlach,vode a parnej turbine.Ono to pride samo,kedze nie kazdy si bude moc dovolit odletiet na inu planetu a tam zit-to mi skor pride chore davat take prachy do hladania "novej zeme"ke tu mame tu nasu a zatial este peknu.Tak precu ju uplne vycucat ked sa to da robit inak a lepsie.Na Alijaske vymyvaju piesky pretoze sa v nich nachadza ropa a nicia cely ekosystém.Kym tu bude co len liter ropy v Zemi tak len tazko dovolia ty co sa na tom kurevsky nabaluju daky Eko vyvoj... Ak ked aj dovolia tak do praxe sa dostane velmi pomylinky aby sa neukratili o zisk z ropy.Ti co o tom mozu rozhodnut by sa mali dohodnut ze od urciteho roku napr.2012 prestat vyrabat automobily s konvecnymi motormi.Tie co su nechat dosluzit a elektromobily dat za taku cenu ze si ho kupi kazdy-to by som bral. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Na výrobu vodíka je potrebné veľké množstvo el.energie, takže tu riešenie nevidím. Je to ako začarovaný kruh, stále tú energiu treba nejako vyrobiť a vždy (okrem solárnej,veternej energie) je tam znečistenie prostredia. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
to je blbost ze iadrova el. nevie regulovat dodavku elektriny |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Ak vychádzame zo súčasného stavu, sme právom skeptický. Zastávam ale podobný názor, ako janoval, prvým motocyklom alebo automobilom sa ľudia smiali, ich tvorcov považovali za šialencov |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
|
Re: Tichá budoucnost motocyklů
maya, ked uz bude tak zle, ze nebude benzin a ja este budem mat motorku, tak si veru odtrhnem palenku od huby a pojde do motorky :D |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Apropo jedna nemecka firma už v KE postavila prvu elektrostanicu pre elektromobili a idu stavať ďalšie ich ciel je na každých 70km jednu.Takže prvé lastovičky.. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
No čo sa týka elektriny, tak elektrárne na uhlie ako sú v Novákoch a Vojanoch elektrizačná sústava potrebuje práve kôli možnosti regulácie výkonu. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Eko neEko...všetko sme si shumplovali a humplujeme...Či budu benzinove alebo elektromoto...nezalezi len od ekologie, ale od zásob ropy..Načo budeš tvrdiť, že to už neni moto ta elektro,nema to ten zvuk, smrad..,atd.-,ked do tvojej nebudeš moc dať benzin, ked žiadný nebude a tvoja moto bude stáť a ani zvuk nevydá.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil MAYASV650S (12.12.2010 9:54) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
garganel: daj si do googlu projekt "desertec". Ale ani to nie je az take ruzove. Zatial sa na vyrobu fotockalnku spotrebuje takmer tolko (ak nie viac) energie, ako dokaze za svoj "zivot" vyrobit. Co je cca 15 rokov. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
1) pekny kafac |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Čítam túto tému a miestami sa smejem-dobíjanie elektromotorky líštím ohonom..Ja si myslím že by hodne pomohlo keby aspoň tie všetky autá začali vyrábať na elektriku,povedzme aj hneť,istotne by som si to kúpil ak by to bolo za normálnu cenu..Hodne by to uľahčilo prírode .Tých pár motoriek čo jazdí nemá až taký vplyv na emisie.Elekrtiku treba vyrábať zo slnka.Minule bol dokoment kde vraveli že keby dali fotočlánky na Saharu tak zásobí cely svet elektirkou-ja si myslím že to je budúcnosť-nie dáke špinavé uhlie,alebo atóm.Ďalej tu máme veterné elektrárne..je toho veľa na čom vieme znížiť emisie ale kur..na motorky a voňavý benzín nám nech neberú. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Asi takto. Jedna partia zelených vidí len finálny produkt a nechce vidieť pozadie, ktoré zatiaľ vyzerá asi takto. Druhá partia chce zrušiť toto pozadie, ale tí prvý by rýchlo dojazdili bez elektriny. Všetci chcú ekologickú energiu, ale kde ju vziať a ako rozoznať, ktorá je vyrobená ako ekoenergia a práve teraz ju mám v zásuvkách môžem nabíjať motorku. Raz sme pílili drevo na cirkulárke a začalo dymiť z motora, tak som kázal rýchlo vypnúť motor, pravdepodobne začala tiecť elektrina z Novák, lebo tam je uhoľná elektráreň a tá dymí a preto začal dymiť aj motor. Nebolo to samozrejme tak ale motor kua, zhorel. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
Vadim ukazuješ nám rôzne rastliny. Prídi sa pozrieť ku mne do Boroviec, máme tu výskumno-šľachtiteľskú stanicu. Keď ťa nezastrelia, môžeš sa aj popozerať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ludovitko (12.12.2010 6:08) |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
K téme, tie motocykle nemajú budúcnosť. Radšej sa odveziem od Polusu po obchodnú na trolejbuse. |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
papiboy vianočka bola lepšia, lebo v nej boli hrozienka ! |
Re: Tichá budoucnost motocyklů
U nás v dedine sa jazdí na Lamborghiny traktoroch ! Vadim nelez sem, nechceme ťa tu ! |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce