Mam necely tyzden VFR 750, rok 95, najazdenych podla tachometra 57.000km.
Vsetko fungovalo v pohode ked som ju kupoval, 3dni som ju bol obzerat, pokazde nastartovanie, prevezenie sa...vsetko 100% OK. (az na 3ti den som ju vzal).
Doveziem ju domov, tiez pohoda, no a moj problem zacal ked som moto zlozil z auta na kontrolu originality (je to dovoz taliansko). Tu nechcela z nicoho nic nastartovat. Bolo rano, zima (2stupne) tak si vravim,nic to, otepli sa a pojde. Poobede ked sa oteplilo, zase pohoda, vsetko fungovalo... V sobotu som ju par krat nastartoval, previezol som si ju z auta na dvor, že ju trochu naleštím...počas čistenia došiel kamoš, no že ukáž ju...naštartovali sme ju, zohriala sa, trochu sme pridali a asi 2x strelila do vyfuku, okolo 5000otacok ako keby niektora sviecka neodpalovala, ale inak ok. Vypli sme, kamos odisiel, ja som podvecer docistil a ze idem sa uz konecne previezt aspon na chvilku (nema este SPZ). No ale už som ju viac nenaštartoval. Len točí, točí, občas odpáli, ale nenaštartuje. Sviečky som vyčistil, iskru pozeral zatial iba zadné - iskru dávajú, palivo ked za filtrom povolím hadičku tak ide.
Nemáte niekto dáku skúsenosť čo s tým?? Pondelok chcem ešte vymeniť sviečky za nové a s nimi aj novú baterku dám. Inak moto je v pôvodnom stave - nepadnutá, nehavarovaná, originál lak, pozeralo ju asi 10 chalanov motorkárov a všetci vravili že vyzerá byť v super stave...
Najhoršie je, že mi beží 14dňová platnosť kontroly originality a musím ísť ešte na STK aby som mohol podať papiere na úrad, ale motorka nejde=nemôžem ísť na STK .
Poraďte prosím čo s tým..
|