Anketa:
Fotosúťaž - Motomiss 2006
Info o súťaži:
08.09.2016 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 7690 [Bleskovky - Novinky]

Spustené hlasovanie - Fotografie do knihy Motorky na slovenských cestách - hlasuj a môžeš ju vyhrať!
Milí moto-foto priatelia. V súťaži sa nám nazbieralo úctyhodných 364 fotografií. Teraz je načase vybrať tie najlepšie, takže sme spustili hlasovanie. Každý registrovaný člen motoride.sk môže odovzdať hlasy až trom fotkám v každej téme. Každý hlas bude zaradený do žrebovania o 5 týchto jedinečných kníh.
22.06.2016 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11993 [Novinky - Súťaž]

Fotosúťaž - Unikátna kniha vytvorená motorkármi pre motorkárov
Chceš vidieť v kníhkupectvách knihu, kde sa nájdeš sám? Ako brúsiš slajdre na Šturci, alebo si vychutnávaš krásny západ slnka pri svojej mašine s Tatrami v pozadí? Tak čítaj pozorne!
Pridávanie obrázkov: od 20.06.2006 do 31.07.2006
Hlasovanie: od 31.07.2006 do 14.08.2006
Zobrazujem obrázky 1 až 100 z cekového počtu: 9.
Súťaže sa môžu zúčastniť dievčatá a ženy od 18 do 67 rokov. Stačí poslať fotografiu dievčaťa s, pod, na, pred, za alebo pri motorke. Necháme to na vašej fantázii. Ale nezabudnite, musíte zaujať ľudí, aby za vás hlasovali.
Fotky treba poslať najneskôr do 31. 7. 2006 na adresu trojko@reddevils.sk.
Fotky budu priebežne zverejňované na motoride.sk, kde za ne môžete hlasovať od 1. 8. - 14. 8. 2006 a vybrať 10 finalistiek. Finále sa uskutoční 26.8.2006 na motozraze 6. Besnenie čertov, ktoré bude na Kamennom Mlyne od 24. 8. -27. 8. 2006, kde je pre vás pripravená pekelná zábava.
![]() |
Jedna z minuloročných finálových fotiek |
A teraz tá zmena oproti minulému roku - pre 10 dievčat, ktoré sa dostanú do finále, sú pripravené dve súťažné úlohy, po splnení ktorých budú vami ohodnotené a tá najšikovnejsia a najlepšia z nich odíde zo zrazu na motorke Yuki. Ale ani ostatné finalistky neodídu naprázdno. Každá jedna za účasť vo finále dostane darček od Intim shopu REJNA z MARTINA. 2. miesto: zájazd pre 2 osoby a 3. miesto: 5000 Sk. Ostatných 7 dievčat dostane darčeky od našich sponzorov.
Tak už neseďte pri tom kompe a bežte sa fotiť!
![]() |
Súťaže sa nesmú zúčastniť: frajerky, manželky, sestry, mamy ani staré mamy členov Red Devils MC Slovakia.

Ďalšie Fotosúťaže:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!