Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 853 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31664
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18505)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13159)

Video-Foto Galéria - Stunts alebo o doku kaskadri...

| 1 2 | Nasledujúce

Zobrazujem obrázky 33 až 64 z cekového počtu: 48.

04.03.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
<B>Na prednom, na zadnom, ako len chcete...</b><BR>
Dĺžka: 9 sek. MPEG1, 160 x 110, 25 fps, 558 kB

28.02.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
<B>Ked rýchlo tak na zadnom...</B><BR>
Dĺžka: 3 sek. MPEG1, 160 x 110, 25 fps, 120 kB

23.02.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
Dĺžka: 4 sek. MPEG1, 160 x 110, 25 fps, 144 kB

20.02.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
Čistý veget...<BR>
Dĺžka: 2 sek. MPEG1, 320 x 200, 25 fps, 112 kB

13.01.2002 - Awia

Stunts alebo čo dokážu kaskadéri...

28.12.2001 - Awia

<B>Craig Jones</B> oddychuje <B>:-)</B>

27.12.2001 - Awia

<B>A.C. Fabrias</B> - pôvodom brazílsky kaskadér, ktorý momentále žije v Španielsku.

26.11.2001 - Harly

VIDEO Pozri si video
...alebo....čo dokážu nekaskadéri..

18.11.2001 - Harly

Stáť!! Cestná kontrola...

16.11.2001 - Harly

Dobré brzdy nie sú na zahodenie  ale je lepšie sa pripútať.

15.11.2001 - Harly

Tak tomuto ja hovorím <B>Burn Out</A>...:-))

12.11.2001 - Awia

Jeden <B>Buell</B> a traja <B>maniaci</B>....<BR>
Zdroj: <A HREF="http://www.fighters-magazin.de/" TARGET="_newwin">http://www.fighters-magazin.de</A>

02.11.2001 - Awia

<B>Pavel Hanzlík</B> (Česká Republika)  -  <B>Suzuki GSX-R 1216</B>
<BR>
Čo robit v prípade, že Vám zlyhajú brzdy...
<BR>
Zdroj: <A HREF="http://www.bikes.cz/pavelhanzlik">www.bikes.cz/pavelhanzlik</A><BR>

02.11.2001 - Awia

<B>Jean Pierre Goy</B>  (Francúz) - <B>BMW 650F, BMW R 1200C, trial</B>
<BR>
Prečo nepreviezť náhodnú diváčku na bavoráku ???<BR>
A keď tak nech má z toho zážitok...<BR>
<BR>
Zdroj: <A HREF="http://www.jpgoy.com">www.jpgoy.com</A><BR>

02.11.2001 - Awia

<B>Craig Jones</B> (Angličan) - <B>Buell X1 Lightning</B>
<BR>
Craigovi je asi zima, tak sa rozhodol, že si prikúri...<BR>
<BR>
Zdroj: <A HREF="http://www.craigjones.com">www.craigjones.com</A><BR>

02.11.2001 - Awia

<B>Craig Jones</B> (Angličan) - <B>Buell X1 Lightning</B>
<BR>
Craig sa snaži dostať poslednú kvapku benzínu z nádrže.<BR>
<BR>
Zdroj: <A HREF="http://www.craigjones.com">www.craigjones.com</A><BR>

 

| 1 2 | Nasledujúce

Ostatné Galérie
Kawasaki Good Times Tour

HD-side-06-2025

Vespa

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »