ISSN 1336-6491 | Online: 1860 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29838
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17632)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12206)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Moto Katalóg motoriek

Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme

Motocykle Piaggio

Kategória:Model:Rok:
2025:
 SkúterFOTO Piaggio Liberty NOVINKA 20252025
 SkúterFOTO Piaggio MP3 310 HPE NOVINKA 20252025
2024:
 SkúterFOTO Piaggio MP3 300 hpe2024
2023:
 SkúterFOTO Piaggio MP3 300 hpe2023
2022:
 SkúterFOTO Piaggio Medley 1252022
 SkúterFOTO Piaggio MP3 300 hpe2022
 SkúterFOTO Piaggio MP3 530 Exclusive NOVINKA 20222022
2021:
 SkúterFOTO Piaggio 1 NOVINKA 20212021
 SkúterFOTO Piaggio 1 Active NOVINKA 20212021
 SkúterFOTO Piaggio Medley 1252021
 SkúterFOTO Piaggio MP3 300 hpe2021
2020:
 SkúterFOTO Piaggio Medley 125 NOVINKA 20202020
 SkúterFOTO Piaggio MP3 300 hpe2020
2019:
 SkúterFOTO Piaggio Medley 1252019
 SkúterFOTO Piaggio MP3 300 hpe NOVINKA 20192019
2018:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly 3002018
 SkúterFOTO Piaggio Liberty 125 3V2018
 SkúterFOTO Piaggio Medley 125 NOVINKA 20182018
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 350 NOVINKA 20182018
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 500 NOVINKA 20182018
2017:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly 3002017
 SkúterFOTO Piaggio Liberty 125 3V2017
 SkúterFOTO Piaggio Medley 1252017
 SkúterFOTO Piaggio Medley 1502017
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 5002017
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002017
2016:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly 3002016
 SkúterFOTO Piaggio FLY 125 3V2016
 SkúterFOTO Piaggio Liberty 125 3V2016
 SkúterFOTO Piaggio Medley 125 NOVINKA 20162016
 SkúterFOTO Piaggio Medley 150 NOVINKA 20162016
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 5002016
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002016
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Yourban 3002016
2015:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly Sport Touring 350IE2015
 SkúterFOTO Piaggio FLY 125 3V2015
 SkúterFOTO Piaggio FLY 502015
 SkúterFOTO Piaggio FLY 50 4T 4V2015
 SkúterFOTO Piaggio Liberty 125 3V2015
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 5002015
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002015
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 4002015
 SkúterFOTO Piaggio MP3 Yourban 1252015
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Yourban 3002015
 SkúterFOTO Piaggio X 102015
2014:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly Sport Touring 350IE2014
 SkúterFOTO Piaggio FLY 125 3V2014
 SkúterFOTO Piaggio FLY 502014
 SkúterFOTO Piaggio FLY 50 4T 4V2014
 SkúterFOTO Piaggio Liberty 125 3V2014
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 5002014
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002014
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 4002014
 SkúterFOTO Piaggio MP3 Yourban 1252014
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Yourban 3002014
 SkúterFOTO Piaggio X 102014
2013:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly Sport Touring 350IE2013
 SkúterFOTO Piaggio FLY 125 3V NOVINKA 20132013
 SkúterFOTO Piaggio FLY 502013
 SkúterFOTO Piaggio FLY 50 4T 4V2013
 SkúterFOTO Piaggio Liberty 125 3V2013
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002013
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 4002013
 SkúterFOTO Piaggio MP3 Yourban 1252013
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Yourban 3002013
 SkúterFOTO Piaggio X 102013
2012:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly Sport Touring 350IE NOVINKA 20122012
 SkúterFOTO Piaggio FLY 502012
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002012
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 4002012
 SkúterFOTO Piaggio MP3 Yourban 1252012
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Yourban 3002012
 SkúterFOTO Piaggio X 102012
2011:
 SkúterFOTO Piaggio Beverly 3002011
 SkúterFOTO Piaggio MP3 125 Hybrid NOVINKA 20112011
 SkúterFOTO Piaggio MP3 400 LT2011
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 3002011
 SkúterFOTO Piaggio Mp3 Touring 4002011
2009:
 SkúterFOTO Piaggio MP3 400 LT NOVINKA 20092009
 SkúterFOTO Piaggio Vespa S 125 ie2009
2008:
 SkúterFOTO Piaggio X7 2502008
2005:
 SkúterPiaggio B 1252005
 SkúterFOTO Piaggio B 5002005
 SkúterPiaggio Liberty 125 4 Stroke2005
 SkúterPiaggio Liberty 50 Catalyzed2005
 SkúterPiaggio NRG MC3 DD2005
 SkúterPiaggio NRG MC3 DT2005
 SkúterPiaggio Skipper ST 1252005
 SkúterFOTO Piaggio Typhoon 502005
 SkúterFOTO Piaggio X9 Evolution 1252005
 SkúterPiaggio X9 Evolution 2502005
 SkúterFOTO Piaggio X9 Evolution 5002005
 SkúterPiaggio Zip 502005
 SkúterPiaggio Zip SP2005
2001:
 SkúterFOTO Piaggio X9 5002001
1998:
 SkúterPiaggio PX 1251998
Yamaha Posledná šanca

Porovnanie motocyklov:

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »