Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Yamaha | Yamaha | KTM |
Model: | XT 660 Z Ténéré | Ténéré 700 | 790 Adventure R |
Rok: | 2014 | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 660 ccm | 689 ccm | 799 ccm |
Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8000 ot. | |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 6500 ot. | 88 Nm / 6600 ot. | |
Kompresný pomer: | 10.0:1 | 11.5 : 1 | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 100.0 x 84.0 mm | 80 x 68.6 mm | 88 x 65,7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 210 mm | 210 mm | 240 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm | 200 mm | 240 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 298 mm | 282 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 M/C | 90/90 R21 M/C 54V M+S | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 130/80-17 M/C | 150/70 R18 M/C 70V M+S | 150/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 183 kg | 189 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 205 kg | ||
Výška sedla: | 895 mm | 880 mm | 880 mm |
Rázvor: | 1505 mm | 1590 mm | 1528 mm |
Dĺžka: | 2246 mm | 2365 mm | |
Šírka: | 865 mm | 915 mm | |
Výška: | 1477 mm | 1455 mm | |
Svetlá výška: | 245 mm | 240 mm | 263 mm |
Objem nádrže: | 22 l | 16 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.8 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 312 km | |
Servisný interval: | 15 000km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | ||
Palivové mapy: | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tempomat: | za príplatok | ||
LED svetlomet: | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | ||
LED smerovky: | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | ||
Quick-shift: | za príplatok | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | ||
Vyhrievané sedlo: | za príplatok | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | USD 48mm WP vidlica | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | 235 000 Sk (19. 2. 2008) | Oficiálna cena: 9 590 € Prvé dodávky plánované na júl 2019 - cez objednávkový systém ktorý sa spustí 27. 3. 2019. | Cena 02/2019: 13 099 EUR |
Vaše najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Pridze Jean Claude Van Damme do Prešova nakrucac film a po calim dňu je lačni jak taki pes.Ta idze hladni do večerki sebe daco pod zub kupic. Predavačka na ňeho kukne a hvari mu: „Ta co vam dam?“