Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | ||||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | BMW | BMW | KTM | BMW |
Model: | F 800 GS | R 1200 GS | 790 Adventure | F 850 GS |
Rok: | 2008 | 2014 | 2019 | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | |||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | dvojvalcový boxer (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 798 ccm | 1170 ccm | 799 ccm | 853 ccm |
Max. výkon: | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8000 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 83 Nm / 5750 ot. | 125 Nm / 6500 ot. | 88 Nm / 6600 ot. | 92 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 12.5:1 | 12.7:1 | 12,7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 82 x 75.6 mm | 101.0 x 73.0 mm | 88 x 65,7 mm | 84 x 77 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | vzduchom a kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | kardan | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 190 mm | 200 mm | 204 mm |
Zdvih vzadu: | 215 mm | 200 mm | 200 mm | 219 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová (voliteľné ABS) | dvoj kotúčová, radiál 4 piest | dvojkotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová 2 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 305 mm | 320 mm | 305 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 54 V | 120/70-ZR19 | 90/90-21 | 90/90-21 54 V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 276 mm | 260 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 69 V | 170/60-ZR17 | 150/70-18 | 150/70-R17 69 V |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 178 kg | 212 kg | 189 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 207 kg | 238 kg | 229 kg | |
Výška sedla: | 880 mm | 850 mm | 850 mm | 860 mm |
Rázvor: | 1578 mm | 1507 mm | 1509 mm | 1593 mm |
Dĺžka: | 2320 mm | 2210 mm | 2305 mm | |
Šírka: | 945 mm | 953 mm | 922 mm | |
Výška: | 1450 mm | 1350 mm | ||
Svetlá výška: | 233 mm | |||
Objem nádrže: | 16 l | 20 l | 20 l | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | 200 km/h | ||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 4.1 s | 3.8 s | ||
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 5.4 l/100km | 4.8 l/100km | 4.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 277 km | cca 312 km | cca 274 km |
Servisný interval: | 10 000km | 15 000km | 10 000km | |
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | |||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | za príplatok | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | za príplatok | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tempomat: | za príplatok | za príplatok | za príplatok | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | za príplatok | áno, v sérii | za príplatok | |
LED smerovky: | áno, v sérii | |||
El. Podvozok: | za príplatok | nie | za príplatok | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | za príplatok | |||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | |||
Vyhrievané sedlo: | za príplatok | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |||
Iná výbava: | za príplatok vypletané kolesá, LED smerovky | USD 43mm WP vidlica nenastaviteľná, vzadu nastv. predpätie | USD vidlica | |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | 330 100 Sk (21. 2. 2008) | Cena 02/2014: 13950.- EUR | Cena 02/2019: 12 099 EUR | Cena 03/2020: od 12 112 eur |
Najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!